Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- Likeable Social Media: How to Delight Your Customers, Create an Irresistible Brand, and Be Generally Amazing on Facebook
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2013-05-24
- Data 1. wyd. pol.:
- 2013-05-24
- Liczba stron:
- 256
- Czas czytania
- 4 godz. 16 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324648139
- Tłumacz:
- Marcin Machnik
- Tagi:
- marketing Facebook biznes
Zostań najpopularniejszą osobą w sieci!
Wychodzisz wieczorem do baru — pusto. Idziesz na lunch do ulubionej restauracji — też nie ma tłumów. Gdzie są wszyscy? Nie wiesz? Na Facebooku!
Media społecznościowe są niczym największa impreza na świecie. Tu prowadzi się równolegle wielopoziomowe rozmowy, w których uczestniczą tysiące osób. Tak jak na prawdziwym przyjęciu, w tej sferze znajdziesz zarówno lubianych, jak i mniej popularnych ludzi oraz… firmy. Intuicyjnie wiesz, co sprawia, że niektórzy uczestnicy przyjęcia są interesujący i zabawni, prawda?
Niestety, większość firm nie rozszyfrowała jeszcze tej tajemnicy, a przecież zasady są proste. Gdy zastosujesz w internecie te same reguły, które sprawiają, że każdy chce z Tobą rozmawiać na prawdziwym przyjęciu, masz szansę sprawić, by Twoja firma stała się najbardziej lubianą, a jednocześnie najbardziej zyskowną organizacją. Sekret skutecznego marketingu szeptanego w sieci społecznościowej jest prosty.
Bądź lubiany:
słuchaj uważnie,
bądź transparentny,
odpowiadaj ludziom,
bądź autentyczny,
opowiadaj świetne historie.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 66
- 20
- 6
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Świetna książka dla osób ciekawych jak skutecznie i uczciwie działać w biznesie online.
Świetna książka dla osób ciekawych jak skutecznie i uczciwie działać w biznesie online.
Pokaż mimo toSocial media to Eldorado dla marketerów. Dystans między klientem, a produktem/usługą zmniejszył się do kliknięcia na smartfonie lub laptopie. Szybki dostęp do rzeszy konsumentów i łatwość dostarczenia informacji nie oznacza jednak, że banalnym zadaniem jest zostanie królem Facebook’a, Twittera czy Tumblr’a.
Generalnie książkę da się podsumować hasłem: Bądź lubiany. Rozwijając to warto zacytować autora: „Słuchaj uważnie, bądź transparentny, odpowiadaj ludziom, bądź autentyczny i opowiadaj świetne historie”. Wydaje się to proste i banalne. Dlaczego więc wciąż firmy korzystając z mediów społecznościowych popełniają błędy w stylu: brak określenia grupy docelowej, nachalne komunikaty, kasowanie negatywnych komentarzy lub ich ignorowanie, brak koordynacji z pozostałymi kanałami czy brak angażowania klientów?
Dave Kerpen dzieli się z czytelnikiem wiedzą z zakresu mediów społecznościowych i marketingu szeptanego. „Lubię to” zawiera kilkanaście pogrupowanych porad dotyczących budowania relacji z klientami i zarządzania treścią. W szeroko omawianym Facebook’u równie łatwo wypłynąć i stać się gwiazdą, jak i zatonąć w oceanie informacji. Oddany i zaangażowany klient nie tylko kliknie przycisk „lubię to” czy nawet kupi produkt. On zacznie opowiadać o tym znajomym i rodzinie, a to jest największa i najbardziej opłacalna nagroda.
Źródło: www.zzyciaksiazek.blogspot.com
Social media to Eldorado dla marketerów. Dystans między klientem, a produktem/usługą zmniejszył się do kliknięcia na smartfonie lub laptopie. Szybki dostęp do rzeszy konsumentów i łatwość dostarczenia informacji nie oznacza jednak, że banalnym zadaniem jest zostanie królem Facebook’a, Twittera czy Tumblr’a.
więcej Pokaż mimo toGeneralnie książkę da się podsumować hasłem: Bądź lubiany....
Autorem książki jest Dave Kerpen, dyrektor generalny firmy www.likeable.com/, która zajmuje promocją firm w social media. Książka wprowadza nasz w szczegóły "miękkiego" zarządzania naszym fanpage'm na Facebooku. Jest to przede wszystkim takie "istnienie" na największym portalu społecznościowym w sposób nie narzucający się (nikt tego przecież nie lubi!) i zdobywanie kolejnych polubień, które są kluczem do popularności, a na tym przecież nam najbardziej zależy. Miło jest przy nowym poście/filmie/statusie/zdjęciu zobaczyć dużo polubień czy komentarzy.
Poza tym dowiedziałem się dużo ciekawostek z mechanizmu działania Facebooka, ponieważ jak się okazuje portal ma mnóstwo ukrytym mechanizmów, o których warto wiedzieć aby w pełni wykorzystać jego możliwości!
Szczerze polecam!
pokonacsiebie.pl
Autorem książki jest Dave Kerpen, dyrektor generalny firmy www.likeable.com/, która zajmuje promocją firm w social media. Książka wprowadza nasz w szczegóły "miękkiego" zarządzania naszym fanpage'm na Facebooku. Jest to przede wszystkim takie "istnienie" na największym portalu społecznościowym w sposób nie narzucający się (nikt tego przecież nie lubi!) i zdobywanie...
więcej Pokaż mimo toBardzo dobra i mimo, że z 2010 roku, to dalej aktualna :) (przynajmniej w Polsce ;)
Bardzo dobra i mimo, że z 2010 roku, to dalej aktualna :) (przynajmniej w Polsce ;)
Pokaż mimo to