Marketing bez tabu, czyli jak to robią najlepsi

Okładka książki Marketing bez tabu, czyli jak to robią najlepsi Richard Hall
Okładka książki Marketing bez tabu, czyli jak to robią najlepsi
Richard Hall Wydawnictwo: Samp biznes, finanse
328 str. 5 godz. 28 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Samp
Liczba stron:
328
Czas czytania
5 godz. 28 min.
Język:
polski
Średnia ocen

4,8 4,8 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
4,8 / 10
13 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
128
29

Na półkach: , ,

Niestety książki nie polecam i to nie z tego względu, że jest jakoś bardzo słaba merytorycznie, ale moim zdaniem nie jest adekwatna do obecnych czasów, poza tym znajduję się w niej zbyt dużo ogólników (które naprawdę człowieka potrafią irytować). I aby nad czymś wesprzeć moją opinie, posłużę się paroma cytatami z owej książki:

"Zawsze doradzałem, aby nad reklamą zatrudniali wyłącznie profesjonalistów"
"Wysiłek włożony w pracę jest zawsze adekwatny do ostatecznych wyników"
"Upewnij się, że twoja strona internetowa działa prawidłowo. Dopilnuj także, aby nazwa twojej firmy pojawiała się w przeglądarkach internetowych zawsze w dogodnym miejscu - na samej górze"
"W jaki sposób podbić serce klienta? Po prostu zareklamuj to, co masz, najlepiej jak tylko potrafisz"
"Unikaj nudy i rutyny"
"Trzymaj się rozwiązań, które przynoszą zyski"
"Miej świadomość, że stale będziesz podejmował różne wyzwania"

I na końcu wisienka na torcie - "Nie spodziewaj się, że stare zasady będą miały jeszcze dziś zastosowanie". Podpowiem dla niewtajemniczonych, że książka liczy sobie obecnie jak to piszę, 11 lat :).

Niestety książki nie polecam i to nie z tego względu, że jest jakoś bardzo słaba merytorycznie, ale moim zdaniem nie jest adekwatna do obecnych czasów, poza tym znajduję się w niej zbyt dużo ogólników (które naprawdę człowieka potrafią irytować). I aby nad czymś wesprzeć moją opinie, posłużę się paroma cytatami z owej książki:

"Zawsze doradzałem, aby nad reklamą...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    34
  • Przeczytane
    17
  • Posiadam
    10
  • Przeczytane - Ekonomia/Giełda/Biznes
    1
  • Ekonomia
    1
  • Branżowe
    1
  • Biznes, pieniądze, sukces
    1
  • Marketing
    1
  • Marketing & PR
    1
  • Edukacja finansowa
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing bez tabu, czyli jak to robią najlepsi


Podobne książki

Przeczytaj także