Marketing bez tabu, czyli jak to robią najlepsi
Wydawnictwo: Samp biznes, finanse
328 str. 5 godz. 28 min.
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Samp
- Liczba stron:
- 328
- Czas czytania
- 5 godz. 28 min.
- Język:
- polski
Najlepiej sprzedająca się książka o marketingu na Amazon.co.uk! Błyskotliwy i inspirujący ale także praktyczny poradnik, który odkryje przez tobą sekrety skutecznego marketingu. Dla początkujących i zaawansowanych. Dla firm dużych, średnich i małych. Wiele interesujących przykładów. Książka nie ma nic wspólnego z nudnym podręcznikiem – sam autor nazwał ją „thrillerem”. Jej pierwsze wydanie ukazało się w Wielkiej Brytanii w 2009 roku, a drugie w 2012. Tytuł oryginalny: „Brilliant Marketing: What the Best Marketers Know, Do and Say”.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 34
- 17
- 10
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Niestety książki nie polecam i to nie z tego względu, że jest jakoś bardzo słaba merytorycznie, ale moim zdaniem nie jest adekwatna do obecnych czasów, poza tym znajduję się w niej zbyt dużo ogólników (które naprawdę człowieka potrafią irytować). I aby nad czymś wesprzeć moją opinie, posłużę się paroma cytatami z owej książki:
"Zawsze doradzałem, aby nad reklamą zatrudniali wyłącznie profesjonalistów"
"Wysiłek włożony w pracę jest zawsze adekwatny do ostatecznych wyników"
"Upewnij się, że twoja strona internetowa działa prawidłowo. Dopilnuj także, aby nazwa twojej firmy pojawiała się w przeglądarkach internetowych zawsze w dogodnym miejscu - na samej górze"
"W jaki sposób podbić serce klienta? Po prostu zareklamuj to, co masz, najlepiej jak tylko potrafisz"
"Unikaj nudy i rutyny"
"Trzymaj się rozwiązań, które przynoszą zyski"
"Miej świadomość, że stale będziesz podejmował różne wyzwania"
I na końcu wisienka na torcie - "Nie spodziewaj się, że stare zasady będą miały jeszcze dziś zastosowanie". Podpowiem dla niewtajemniczonych, że książka liczy sobie obecnie jak to piszę, 11 lat :).
Niestety książki nie polecam i to nie z tego względu, że jest jakoś bardzo słaba merytorycznie, ale moim zdaniem nie jest adekwatna do obecnych czasów, poza tym znajduję się w niej zbyt dużo ogólników (które naprawdę człowieka potrafią irytować). I aby nad czymś wesprzeć moją opinie, posłużę się paroma cytatami z owej książki:
więcej Pokaż mimo to"Zawsze doradzałem, aby nad reklamą...