Handlowanie to gra plus CD
Książka ta zostałą napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy.Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców. Autorzy, korzystając z dziesięcioletniego doświadczenia w szkoleniu pracowników firm handlowych, opisują konkretne narzędzia:zjednywanie klienta i rozpoznawania jego potrzeb,radzenia sobie z grami kupieckimi,budowania profesjonalnej podstawy handlowej. Handlowanie to sztuka zadowolenia klienta bez ulegania jego wygórowanym żądaniom. Do każdego klienta prowadzi jakaś droga, tylko nie zawsze handlowcy mają odwagę na nią wkroczyć.Na płycie VCD znajduje się film Debiuty handlowe , który pozwoli Ci uniknąć wielu błędów w pierwszym etapie negocjacji handlowych. W tej fazie celem kupujących jest osłabienie sprzedającego, ustawienie rozmowy na jak najlepszych warunkach dla siebie. Ten film podpowiada, jak nie wpaść w żadną z zastawionych przez kupującego pułapek.Ukazane są typowe zachowania klientów, jak również sposoby skutecznego radzenia sobie z nimi. Cennym uzupełnieniem materiału jest zaprezentowanie sposobów rozpoznawania podświadomych motywów klienta i jak tę wiedzę wykorzystać w praktyce.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 5
- 1
- 1
- 1
Opinia
Bardzo dobra pozycja.
Chyba większość (zwłaszcza niezainteresowana tematem) słysząc o książkach o tym, jak skutecznie sprzedawać, myśli o pseudonaukowych banialukach, jak wcisnąć klientowi jak najwięcej za jak najwięcej.
Tymczasem ta książka mówi głównie o budowaniu pozytywnych relacji z klientem. Nie każda rozmowa handlowa musi się zakończyć sukcesem, żeby była pozytywna, tak samo nie każda pozytywnie zakończona sprzedaż jest sukcesem. Autorzy bardzo dokładnie opisują, że nie warto iść po trupach do celu, bo długofalowo nie przynosi to korzyści.
Przedstawione są tu zarówno informacje o tym, jak radzić sobie z różnymi typami klientów, jak prawidłowo reagować na krytykę, jak prowadzić rozmowę, żeby była wartościowa nawet bez finalizacji sprzedaży, jak również o tym, co zrobić, żeby nie dać się "zatruć" i nie ulegać "grze klientów" - co zwłaszcza dla handlowców ze stażem może mieć znaczenie.
Wszystko napisane przystępnym, potocznym językiem, czyta się szybko i z uśmiechem.
Cena może przystępna nie jest, ale, jak autorzy wspominają, cena nie musi być kluczowym argumentem w sprzedaży.
Co do załączonego materiału CD - nie korzystałam.
Bardzo dobra pozycja.
więcej Pokaż mimo toChyba większość (zwłaszcza niezainteresowana tematem) słysząc o książkach o tym, jak skutecznie sprzedawać, myśli o pseudonaukowych banialukach, jak wcisnąć klientowi jak najwięcej za jak najwięcej.
Tymczasem ta książka mówi głównie o budowaniu pozytywnych relacji z klientem. Nie każda rozmowa handlowa musi się zakończyć sukcesem, żeby była pozytywna,...