Biznes, etyka, odpowiedzialność
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Data wydania:
- 2012-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2012-01-01
- Liczba stron:
- 584
- Czas czytania
- 9 godz. 44 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 978-83-01-16890-2
- Tagi:
- biznes etyka socjologia
Połączenie gospodarki z nauką i techniką oraz ich współdziałanie powoduje powstawanie nowych, istotnych dylematów etycznych. Prezentowana książka jest unikatowym na polskim rynku wydawniczym kompendium na temat etyki biznesu, dostarczającym zarówno podstaw teoretycznych, jak i praktycznych wskazówek co do wykorzystania wiedzy z tego zakresu w życiu gospodarczym. Pozwala to czytelnikowi na dogłębne zrozumienie zagadnienia, zaczynając od indywidualnych decyzji menedżerów oraz innych grup interesariuszy firm i organizacji gospodarczych, a kończąc na zasadach zalecanych do stosowania w biznesie międzynarodowym.
"Jest to podręcznik, który etykę biznesu wywodzi z etyki jako części filozofii i z myśli ekonomicznej oraz odpowiada na pytanie: na czym polega odpowiedzialność społeczna w gospodarce i jakie są jej konsekwencje."
(Z recenzji prof. dr hab. Jerzego Dietla, Prezesa Zarządu Fundacji Edukacyjnej Przedsiębiorczości)
Praca jest przeznaczona dla studentów i kadry akademickiej, menedżerów, pracowników firm oraz wszystkich, którzy chcieliby się zapoznać z tą tematyką. Zapewnia odpowiedzi na pojawiające się nowe dylematy moralne wynikające z ciągłych zmian gospodarczych i społecznych.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 13
- 8
- 2
- 1
- 1
- 1
Opinia
Każdy, kto zetknął się z zagadnieniem etyki biznesu w teorii, powinien kojarzyć takie nazwiska jak Gasparski, Lewicka-Strzałecka czy Rok. Osoby te od wielu lat zajmują się tematyką związaną z etyką biznesu, co sprawia, że można uznać je za autorytety w tej dziedzinie. Jak wiadomo nie należy oceniać książki po okładce. W przypadku „Biznes, etyka, odpowiedzialność” nie zawiedzie nas również jej zawartość. Autorzy nie tylko zaczynają od przedstawienia korzeni etyki i wyjaśnienia jej istoty, ale również przechodzą przez wiele zagadnień z życia społecznego (np. ubóstwo, religia, CSR) i biznesowego (np. finanse, Public Relations, marketing, zarządzanie zasobami ludzkimi), pokazując etyczne zachowania w tych obszarach. Książka zawiera nie tylko teoretyczne podstawy etycznych zachowań, ale również liczne przykłady zastosowania tej idei w życiu i w pracy. Niezależnie od specjalizacji, każdy znajdzie coś dla siebie. Pozycja obowiązkowa dla studentów ekonomii/zarządzania i menadżerów
Każdy, kto zetknął się z zagadnieniem etyki biznesu w teorii, powinien kojarzyć takie nazwiska jak Gasparski, Lewicka-Strzałecka czy Rok. Osoby te od wielu lat zajmują się tematyką związaną z etyką biznesu, co sprawia, że można uznać je za autorytety w tej dziedzinie. Jak wiadomo nie należy oceniać książki po okładce. W przypadku „Biznes, etyka, odpowiedzialność” nie...
więcej Pokaż mimo to