Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Zwycięskie negocjacje

Tłumaczenie: Ewelina Krok
Seria: Osobisty Mentor
Wydawnictwo: Onepress
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Negotiating Outcomes: Expert Solutions to Everyday Challenges (Pocket Mentor)
data wydania
ISBN
9788324612352
liczba stron
128
słowa kluczowe
Harvard Business
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Zdrowe zasady zwyciężania Dylemat negocjatora: miażdżyć kości czy podawać pomocną dłoń? Przeszkody w komunikacji: różnice kulturowe i różnice pomiędzy płciami Targowanie się: sprzedawanie błyskotek w zamian za szczere złoto Możesz pokonać oponenta tak, że już nigdy więcej nie będzie chciał z Tobą rozmawiać. Możesz postawić wszystko na jedną kartę i zaniżać oczekiwania drugiej strony. Możesz...

Zdrowe zasady zwyciężania Dylemat negocjatora: miażdżyć kości czy podawać pomocną dłoń? Przeszkody w komunikacji: różnice kulturowe i różnice pomiędzy płciami Targowanie się: sprzedawanie błyskotek w zamian za szczere złoto Możesz pokonać oponenta tak, że już nigdy więcej nie będzie chciał z Tobą rozmawiać. Możesz postawić wszystko na jedną kartę i zaniżać oczekiwania drugiej strony. Możesz otwarcie wymieniać z rozmówcą informacje i budować z nim partnerskie relacje. Ale nigdy nie podejmuj negocjacji bez przygotowania, opracowanej taktyki i wiedzy o psychologii prowadzenia rozmowy. Myśl o negocjacjach jak o szachach: jeśli znasz zasady gry, obierasz rozsądną taktykę, zaczynasz z właściwej strony i nie popełniasz po drodze zbyt wielu błędów, zdobywasz ogromną przewagę nad 90 procentami oponentów. Rzecz w tym, że większość ludzi zasiada do negocjacji ad hoc, myśląc: Zobaczymy, jak będzie . Nie rób tego. To recepta na pewną porażkę. Przepis na sukces w negocjacjach jest całkiem inny: poznaj zasady gry, popełniaj mniej błędów niż przeciwnik i rozpoznawaj, a potem wykorzystuj jego potknięcia. Ta książka daje Ci podstawy wiedzy o negocjacjach. Mentor Marjorie Corman Aaron omawia w niej: zasadę BATNA: nie daj się zepchnąć poniżej Twojej ceny granicznej, zasadę ZOPA: poszukiwanie wspólnego gruntu, taktyki: na rozpoczęcie, w grze środkowej i na zakończenie, problem emocji: kiedy żądania są wygórowane, a klimat pogarsza się z minuty na minutę, metody budowania zaufania: z umiejętnym słuchaniem i przyjazną postawą. Rozsądna recepta na sukces w negocjacjach Książki z serii są szybkimi i niezawodnymi źródłami informacji, pokazującymi, jak stawiać czoła codziennym wyzwaniom zawodowym. Zawierają wiele praktycznych wskazówek, podpowiedzi oraz przykładów pomagających Czytelnikowi zidentyfikować jego najmocniejsze strony i największe słabości. W biurze, na zebraniu czy w domu -te niewielkie przewodniki oferują szybką i profesjonalną pomoc w rozwiązywaniu problemów. Bądź negocjatorem, który potrafi: rozmawiać z każdym typem oponenta, znajdować słabe punkty w myśleniu przeciwnika, zaniżać nierealne oczekiwania rozmówcy, budować autorytet w pierwszych sekundach spotkania, utrzymać założoną pozycję mimo zaciętych ataków drugiej strony.

Autorzy książki występują pod egidą Harvard Business School Press.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (2)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 8868
Chaoticreader | 2016-10-12
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 3864
litpawel | 2015-07-28
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd