Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach

Tłumaczenie: Michał Lipa
Seria: Onepress
Wydawnictwo: Helion
6,82 (11 ocen i 3 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
2
8
2
7
3
6
2
5
1
4
0
3
1
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Kotler on Marketing: How to Create, Win, and Dominate Markets
data wydania
ISBN
8324602011
liczba stron
368
słowa kluczowe
Marketing
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Mistrzowskie dzieło najlepszego na świecie specjalisty od marketingu Poznaj najlepsze strategie budowania rentownych firm Opracuj kampanię marketingową z prawdziwego zdarzenia Przeprowadź ocenę skuteczności ..

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (41)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 428
Katarzyna | 2014-11-20
Na półkach: Nauka/praca, Przeczytane
Przeczytana: 20 listopada 2014

przejrzyście
interesująco
zachęcająco
napisane ... polecam

książek: 64
Krzysztof | 2015-10-23
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
Przeczytana: 23 października 2015

Trochę jestem zdziwiony niską oceną tej książki.

Zdecydowanie jedna z najlepszych pozycji, od których warto zacząć naukę marketingu.

Literaturę z tej dziedziny można podzielić na 3 grupy:
1) Książki akademickie - trudno przez nie przebrnąć i jeszcze trudniej cokolwiek zapamiętać
2) Książki wydane przez praktyków biznesu - zwykle pisane bardzo powierzchownie. Po ich przeczytaniu można dojść do wniosku, że marketing to jakaś magia, która jednym się udaje a innym nie.
3) Książki taka jak ta - napisana interesująco, dokładnie no i przede wszystkim konkretnie: autor wyjaśnia m.in. jak pozycjonować produkty i wyróżnić się na rynku, jak budować strategię marki, jak przeprowadzić kontrolę efektywności działu marketingu i wiele innych.

Na pewno jeszcze nie raz wrócę do tej pozycji.

Serdecznie polecam!

książek: 4
adrian | 2012-12-10
Przeczytana: 03 listopada 2012

super pozycja, polecam przeczytac!

książek: 292
Alina | 2015-08-03
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
książek: 57
jibb | 2012-11-27
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 01 stycznia 2010
książek: 1202
Piotr | 2012-10-16
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 503
Aleksandra | 2012-02-21
Na półkach: Przeczytane
książek: 699
davinczi | 2011-06-12
Na półkach: Przeczytane, marketing
Przeczytana: czerwiec 2011
książek: 165
Adren | 2011-03-10
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 1194
Karolina-i-Karol | 2010-11-27
Przeczytana: 27 listopada 2010
zobacz kolejne z 31 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd