Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
9 (1 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
The Learning Brain. Lessons for Education
data wydania
ISBN
978-83-233-2403-4
liczba stron
218
język
polski
dodał
Aldona

"Obowiązkowa lektura dla wszystkich, którzy szukają zrozumiałego, kompetentnego wyjaśnienia, w jaki sposób nasz mózg się uczy. Skupi na sobie uwagę szerokiego grona czytelników". Prof. Robert Winston "Ten ciekawy, żywy przegląd badań nad mózgiem trzeba koniecznie przeczytać. Jest znakomicie udokumentowany i trafia w samo sedno - jeśli chodzi o uczenie się, zawsze mamy do czynienia z...

"Obowiązkowa lektura dla wszystkich, którzy szukają zrozumiałego, kompetentnego wyjaśnienia, w jaki sposób nasz mózg się uczy. Skupi na sobie uwagę szerokiego grona czytelników".
Prof. Robert Winston

"Ten ciekawy, żywy przegląd badań nad mózgiem trzeba koniecznie przeczytać. Jest znakomicie udokumentowany i trafia w samo sedno - jeśli chodzi o uczenie się, zawsze mamy do czynienia z mózgiem".
Michael S. Gazzaniga, David T. McLaughlin, Distinguished University Professor, Dartmouth College

"Ekscytujący, przejrzysty i pasjonujący opis tego, jak maszyneria mózgu kształtuje zarówno formalną, jak i nieformalną edukację".
Kathy Sylva, profesor psychologii wychowawczej, uniwersytet w Oksfordzie

"Niezwykle przystępny przegląd licznych zagadnień na styku nauki i mózgu i wychowania, który w znakomity sposób streszcza wiele ostatnich fascynujących odkryć w dziedzinie neurobiologii, neuroobrazowania i psychologii. Nauczanie zawsze będzie miało coś ze sztuki, ale nauczyciele, którzy przeczytają tę książkę, będą wiedzieć znacznie więcej na temat jego naukowych podstaw".
Stanislas Dehaene, INSERM Cognitive Neuroimaging Researcg Unit, Paris


W ciągu ostatnich lat wymuszone uczenie się niemowląt, czyli "chów cieplarniany", bardzo zyskało na popularności, ale czy rzeczywiście jest skuteczne? Naukowcy badający funkcjonowanie ludzkiego mózgu zaczynają przyznawać, że zachowuje on plastyczność w okresie dorastania i dorosłości. Czy oznacza to, że możliwe jest uczenie się przez całe życie? W tej pionierskiej książce dwie badaczki przedstawiają najnowszą wiedzę na temat tego, jak i kiedy mózg się uczy, i zastanawiają się, jakie są jej implikacje dla teorii i praktyki wychowania.

Ta przełomowa książka zainteresuje studentów psychologii i pedagogiki, nauczycieli, psychologów, osoby zarządzające oświatą i rodziców.


Sarah-Jayne Blakemore jest stypendystką Towarzystwa Królewskiego (stypendium Dorothy Hodgkin)w Institute of Cognitive Neuroscience w londyńskim University College. Prowadzi badania nad rozwojem mózgu w okresie dorastania oraz poznaniem społecznym w autyzmie. W 2000 roku została oddelegowana do brytyjskiego parlamentu z zadaniem napisania raportu na temat wychowania przedszkolnego dla Select Committee for Education.

Uta Frith jest profesorem rozwoju poznawczego i wicedyrektorem Institute of Cognitive Neuroscience przy londyńskim University College. Jest czołowym ekspertem w dziedzinie autyzmu i dysleksji, autorką znanych książek na temat autyzmu i zespołu Aspergera.

 

źródło opisu: z okładki

źródło okładki: http://www.wuj.pl/page,produkt,prodid,924,strona,J...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (44)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 427
ZieLonyKumak | 2012-09-14
Na półkach: Przeczytane, Psychologia
książek: 238
Madame Booklet | 2017-12-28
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 80
Shamaja | 2017-11-26
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1367
Konrad | 2017-11-07
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 37
Sebastian | 2017-09-29
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 876
książek: 2515
Agnieszka | 2017-01-06
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1626
cerebrum | 2016-11-26
książek: 9932
Chaoticreader | 2016-11-20
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 103
agata0000 | 2016-10-03
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 34 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd