Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk

Wydawnictwo: Onepress
5,5 (2 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
1
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8324600701
liczba stron
242
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Wdrażać u siebie cudze pomysły oto idea benchmarkingu. Dowiedz się, jak robią to najlepsi: Johnson & Johnson, Xerox, Microsoft... Już niejedna firma przejęła jakiś pomysł i wykorzystała go lepiej niż wynalazca...

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (4)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 303
jenny_z | 2014-10-20
Na półkach: Przeczytane, Ekonomiczne
książek: 202
Paweł | 2014-07-22
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 2009 rok
książek: 243
varpukallio | 2015-11-07
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 234
Paulina Żęgota | 2013-11-13
Na półkach: Posiadam, Teraz czytam
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd