Biznes po prostu
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Studio Emka
- Data wydania:
- 2011-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2011-01-01
- Liczba stron:
- 286
- Czas czytania
- 4 godz. 46 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 978-83-62304-11-0
- Tagi:
- biznes
„Biznes po prostu” jest znakomitą lekturą zarówno dla tych, którzy chcą sprawdzić się w biznesie, jak i tych, którzy już prowadzą małe firmy i szukają pomysłu na ich rozwinięcie. Adresowana jest również do przedsiębiorców, którzy osiągnęli sukces i starają się utrzymać pozycję lidera.
Książka jest wyjątkową pozycją na naszym rynku. Napisana przez autora, który równie przekonująco mówi o skromnych początkach swojej kariery biznesowej, jak i o doświadczeniach kierowania jedną z największych, prywatnych grup kapitałowych w Polsce. Czytając odnosi się wrażenie, że nie ma tam refleksji czy porad, które nie wynikałyby z jego własnych, nie zawsze pozytywnych doświadczeń.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Oceny
Książka na półkach
- 607
- 359
- 133
- 29
- 22
- 12
- 9
- 4
- 3
- 3
Cytaty
Nie można być zamkniętym w sobie introwertykiem, którego nie interesuje otaczający świat. Jeżeli się obrażasz na kogoś, kto nie chce kupić od ciebie twojego produktu, to zapomnij o byciu przedsiębiorcą.
Opinia
Poprawnie napisany poradnik dla osób planujących rozpocząć działalność godpodarczą. Autor porusza kilka kwestii technicznych (biznesplan, kilka terminów itp.) ale głównie stara się przygotować mentalnie przyszłego przedsiębiorcę. Motywuje przedstawiając swoje historie i potknięcia ale również poświęca cały rozdział na streszczenie dwudziestu najciekawszych, wg Pana Czarneckiego, biznesowych sukcesów.
Poprawnie napisany poradnik dla osób planujących rozpocząć działalność godpodarczą. Autor porusza kilka kwestii technicznych (biznesplan, kilka terminów itp.) ale głównie stara się przygotować mentalnie przyszłego przedsiębiorcę. Motywuje przedstawiając swoje historie i potknięcia ale również poświęca cały rozdział na streszczenie dwudziestu najciekawszych, wg Pana...
więcej Pokaż mimo to