Autor 2.0. Jak wydać (własną) książkę i na tym zarobić

Wydawnictwo: Złote Myśli
6,27 (15 ocen i 8 opinii) Zobacz oceny
10
1
9
0
8
4
7
3
6
2
5
3
4
0
3
1
2
0
1
1
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
ISBN
978-83-7701-144-7
kategoria
poradniki
język
polski

Pozycja "Autor 2.0. Jak wydać (własną ) książkę i na tym zarobić” skierowana jest do kandydatów na pisarzy, początkujących pisarzy, osób zamierzających wydać własne dzieło, szukających wydawcy a także zainteresowanych działalnością wydawniczą. W tej książce Czytelnik znajdzie kompleksowo opisane zagadnienia związane z wydawaniem dzieł drukiem, w formie elektronicznej oraz formie audio. Treść...

Pozycja "Autor 2.0. Jak wydać (własną ) książkę i na tym zarobić” skierowana jest do kandydatów na pisarzy, początkujących pisarzy, osób zamierzających wydać własne dzieło, szukających wydawcy a także zainteresowanych działalnością wydawniczą.

W tej książce Czytelnik znajdzie kompleksowo opisane zagadnienia związane z wydawaniem dzieł drukiem, w formie elektronicznej oraz formie audio. Treść odnosi się do warunków współczesnych (Web 2.0) i jest ukierunkowana na możliwości uzyskania dochodu z działalności wydawniczej. Lektura pozwoli uzyskać kompletne informacje na temat JAK wydać własne dzieło i JAK na tym zarabiać.

Książkę podzielono na dwie części. W części pierwszej Czytelnik pozna możliwości opublikowania własnego dzieła. Zwarto tu informacje o drogach wydawniczych, elementarne informacje o działaniu wydawnictw, kalkulacje kosztów wydania książki (w różnych formach: elektronicznej, audio i papierowej) a także inne informacje związane z działalnością pisarską i wydawniczą. Czytelnik znajdzie tu zasady sporządzania manuskryptów i przedstawiania ich wydawcom oraz problematykę zysków autora. Z książki Czytelnik dowie się, jakie bywają korzystne i niekorzystne zapisy w umowach wydawniczych, czym jest pisarstwo niezależne i co to jest self-publishing.

Natomiast w części drugiej Czytelnik uzyska informacje o możliwości i sposobów generowania dodatkowych zysków (innych niż honoraria autorskie) także pozna zagadnienia rozliczeń z wydawcami, reklamy, kontroli sprzedaży itp. Tutaj omówiono także działania marketingowe zwiększające sprzedaż. Wyjaśnione zostały w tej części również sposoby sprzedaży i dystrybucji książek i e-booków wskazując na charakterystyczne różnice i szanse na dodatkowy zysk dla autora. Całość dopełnia baza witryn www działających w Polsce wydawców.

 

źródło okładki: http://www.wydawca.net/covers/cover-sun.jpg

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 453
wymazana | 2018-02-08
Przeczytana: 07 lutego 2018

Opinia zaznaczona jako spoiler. Pokaż ją.

Książka przede wszystkim uświadamia jedno - pisać należy tylko i wyłącznie dla pieniędzy. Czy to dobre przesłanie? Chyba tylko połowicznie. Za kreacją autorską stoją zwykle inne czynniki: chęć ukazania swojego świata, podzielenie się własną wizją, renoma pisarza, sława - nie tylko pieniądze. Książka, jakby nie patrzeć, nawet uskrzydla, a to ważne, bo rzadko która książka o pisaniu tak czyni. Plusem tej książki jest jeszcze to, że autor "rozmawia" w niej z czytelnikiem tak, jakby ten gotów był do napisania książki albo już ją napisał - słowem, jak do profesjonalisty. Uważam, że warto tę książkę przeczytać, by uzmysłowić sobie, że pisanie to przede wszystkim sposób na życie.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Wiosna Helikonii

W różnych miejscach w tzw sieci możemy przeczytać że Helikonia to najlepsze i najciekawsze dzieło Briana Aldissa. I tu nastąpi stały punkt programu,...

zgłoś błąd zgłoś błąd