forum Grupy użytkowników Świat książek
Najbardziej przereklamowane książki
odpowiedzi [388]
Uratuj mnie przesłodzona, z kartonowymi czarno białymi bohaterami i prostymi dialogami. jedyne, co mnie utrzymało przy tej książce, to klimatyczne opisy życia w Nowym Jorku.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Mistrz i Małgorzata
Naprawdę nie wiem co ludzie w tym widzą.
Przez tę książkę mam awersję do wszystkiego co rosyjskie.
Zdecydowanie ostatnio Grey. Powinno mieć nie więcej niż 300 stron, a już na pewno nie trzy części.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Dotyk Julii Strasznie zmarnowany potencjał.
Czerwień Rubinu Grafomania okrutna z tępą jak kalosz bohaterką i ociekającym boskością przystojniakiem. Koszmar.
Oj,oj,oj,ja się nie zgadzam,ale może dla innych.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Wichrowe wzgórza przeczytałam dwa razy, bo myślałam, że za pierwszym razem coś mi umknęło i nadal nie rozumiem zachwytów nad nią a przecież dla tylu kobiet jest numerem one. Powieść jest nudna, smutna, jest w niej zimno, ciemno, ponuro, mokro... brrr... samo zło i nieszczęścia- depresyjna i psychodeliczna.
Powinna być jeszcze...
Kod Leonarda da Vinci: więcej o książce krzyku mediów i badaczy tajemnic niż jest tego warta, do tego traktowanie jej jak drugą biblię lub wręcz objawienie. Można dodać do tego klony książki i te polecane przez Dana Browna jak i pisarzy "drugich Danów Brawnów"
Stukostrachy S.Kinga: książka-karykatura, przy największych dziełach Stephena Kinga wypada miernie
Nostalgia anioła Absolutnie nigdy nie zrozumiem dlaczego ta ksiazka znalazła się na liście BBC. Do połowy jest jeszcze ok, ale pod koniec ta książką okazuje się totalnym dnem, nic niewartym dziełkiem.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Do najbardziej przereklamowanych należą:
Pięćdziesiąt twarzy Greya i reszta z tej serii
Alchemik i inne książki tego Pana
Podpisuje się rękoma i nogami, nie rozumiem tego całego szumu wokół Coelho, jest totalnie nudny......
Dodaję trzy przeczytane przeze mnie książki:
P.S. Kocham Cię - historia o miłości, która trwa nawet po śmierci ukochanej osoby okazała się kolejną powieścią obyczajową, na dodatek z dialogami rodem z 'Seksu w wielkim mieści';
Kod Leonarda da Vinci - @malbik, akurat ja podziwiam Dana...
Samotność w sieci. Tryptyk
- może dlatego, że wiele kobiet się nią zachwycało, a ja nie rozumiem dlaczego- bo główna bohaterka okrutnie odrzuciła miłość dla wygody?
Bez sensu.