Najnowsze artykuły
-
ArtykułyHobbit Bilbo, kot Garfield i inni leniwi bohaterowie – czyli czas na relaksMarcin Waincetel15
-
ArtykułyCzytasz książki? To na pewno…, czyli najgorsze stereotypy o czytelnikach i czytaniuEwa Cieślik253
-
ArtykułyPodróże, sekrety i refleksje – książki idealne na relaks, czyli majówka z literaturąMarcin Waincetel11
-
ArtykułyPisarze patronami nazw ulic. Polscy pisarze i poeci na początekRemigiusz Koziński42
Popularne wyszukiwania
Polecamy
Biblioteczka
Filtry
Książki w biblioteczce
[5]
Generuj link
Zmień widok
Sortuj:
Wybrane półki [1]:
Przeczytał:
2016-04-01
2016-04-01
Średnia ocen:
5,9 / 10
9 ocen
Ocenił na:
10 / 10
Na półkach:
Zobacz opinię (2 plusy)
Czytelnicy: 16
Opinie: 2
Zobacz opinię (2 plusy)
Popieram
2
Średnia ocen:
7,7 / 10
5355 ocen
Ocenił na:
10 / 10
Na półkach:
Zobacz opinię (6 plusów)
Czytelnicy: 9846
Opinie: 658
Zobacz opinię (6 plusów)
Książka pokazuje prawdziwą pasje życia. Nie ma tu ściemy, pychy, autokreacji. Przez całość przebija się prostita i dobroć
Książka pokazuje prawdziwą pasje życia. Nie ma tu ściemy, pychy, autokreacji. Przez całość przebija się prostita i dobroć
Pokaż mimo to
Popieram
6
Przeczytał:
2013-08-08
2013-08-08
Średnia ocen:
4,8 / 10
16 ocen
Ocenił na:
5 / 10
Na półkach:
Zobacz opinię (1 plus)
Czytelnicy: 37
Opinie: 5
Zobacz opinię (1 plus)
Książka przedstawia oczywiste ptzypadki, brakuje istotnych wniosków. Być może po prostu sie zestarzała. Taka branża
Książka przedstawia oczywiste ptzypadki, brakuje istotnych wniosków. Być może po prostu sie zestarzała. Taka branża
Pokaż mimo to
Popieram
1
Średnia ocen:
7,3 / 10
5094 ocen
Ocenił na:
10 / 10
Na półkach:
Czytelnicy: 7728
Opinie: 313
Przeczytał:
2016-04-02
2016-04-02
Średnia ocen:
6,5 / 10
443 ocen
Ocenił na:
7 / 10
Na półkach:
Zobacz opinię (3 plusy)
Czytelnicy: 1168
Opinie: 62
Zobacz opinię (3 plusy)
Książka na jeden wieczór. Dobrze pokazuje jak Internet zmieniał się na przestrzeni lat i jak z tym procesem zmieniała się reklama.
Książka na jeden wieczór. Dobrze pokazuje jak Internet zmieniał się na przestrzeni lat i jak z tym procesem zmieniała się reklama.
Pokaż mimo to