Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego

Okładka książki Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego
Ewelina Masiarz Wydawnictwo: Novae Res biznes, finanse
82 str. 1 godz. 22 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Novae Res
Data wydania:
2016-03-08
Data 1. wyd. pol.:
2016-03-08
Liczba stron:
82
Czas czytania
1 godz. 22 min.
Język:
polski
ISBN:
9788380830585
Tagi:
Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego Ewelina Masiarz Literatura fachowa Novae Res zaczytani.pl
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu
Średnia ocen
5,9 5,9 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Reklama
Reklama

Podobne książki

Reklama

Oceny

Średnia ocen
5,9 / 10
9 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
1
1

Na półkach:

Idealnie przyda się do napisania pracy magisterskiej z marketingu

Idealnie przyda się do napisania pracy magisterskiej z marketingu

Pokaż mimo to

avatar
5
4

Na półkach:

Książka na jeden wieczór. Dobrze pokazuje jak Internet zmieniał się na przestrzeni lat i jak z tym procesem zmieniała się reklama.

Książka na jeden wieczór. Dobrze pokazuje jak Internet zmieniał się na przestrzeni lat i jak z tym procesem zmieniała się reklama.

Pokaż mimo to

Reklama

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego


Reklama
zgłoś błąd