Opinie użytkownika
Bardzo lubię powieści Joy Fielding.
Głównymi bohaterkami są przeważnie kobiety i ich skomplikowane relacje z mężczyznami,przypuszczam więc,że to one są w większości "konsumentkami" książek w/w autorki.
"Strefa Szaleństwa" to powieść bardzo w stylu Joy Fielding,choć wysuwających się na plan pierwszy bohaterów mamy tu znacznie więcej niż zazwyczaj.
Autorka bardzo szczegółowo...
Przeczytałam wiele thrillerów,których głównymi bohaterami byli seryjni mordercy.Wiele z nich w bardzo brutalny sposób opisywało ich działania,metody zabijania i obchodzenia się z ciałem ofiary.
Żadna z tych książek nie pozwoliła mi jednak wniknąć tak głęboko w umysł seryjnego mordercy jak powieść Dana Wellsa "Nie jestem seryjnym mordercą".
I chociaż John Cleaver seryjnym...
"Milczący zamek" autorstwa Kate Morton nie jest książką,którą od razu czyta się jednym tchem.
Akcja z początku płynie powoli,swoim tempem,przenosząc nas raz po raz ze współczesności o kilkadziesiąt lat wcześniej ,gdy w Anglii i na świecie szalała II Wojna Światowa.
Wojna stanowi tło wydarzeń rozgrywających się w zamku w Mildehurst,wydarzeń dramatycznych,mających wpływ na...
"Dom sióstr" to przepiękna historia opisująca losy kilku kobiet na przestrzeni wojen aż po czasy współczesne.
Autorka stworzyła niesamowity klimat skupiając swą uwagę nie tylko na postaciach występujących w książce ale również na tle wydarzeń jakim jest surowy,lecz piękny krajobraz Yorkshire.
Historia pełna zagadek,tajemnic,emocji - od miłości do nienawiści.
Romans,thriller...
Sensacyjna powieść Brendy Novak nie wyróżnia się niczym szczególnym w tym gatunku.
Zapewnia dobrą,lekką rozrywkę i nic poza tym.
Dla mnie to trochę za mało.
Nie wzbudziła większych emocji,niczym nie zaintrygowała,nie zaskoczyła.
Z tego też powodu nie sięgnę raczej po kolejne powieści z tej serii.
"Sobowtór" Tess Gerritsen to czwarta przeczytana przeze mnie powieść tej autorki i jak dotychczas najlepsza.
To kolejna część cyklu Rizolli i Isles.
Tym razem autorka skupia się na osobie Maury Isles,która w nieszczęśliwych okolicznościach dowiaduje się że miała siostrę bliźniaczkę.
Śmierć siostry,poszukiwanie jej zabójcy powodują że Maura zaczyna szukać swoich...
Trochę się zawiodłam na tej powieści.Spodziewałam się po Kavie czegoś lepszego:bardziej skomplikowanej i dynamicznej fabuły,ciekawszego zakończenia.
Książka jest napisana w starym,dobrym stylu pani Kavy,czegoś mi jednak w niej zabrakło.Autorka przyzwyczaiła mnie do większych emocji.
Stąd moje rozczarowanie.
Rewelacyjna.
Pogmatwana fabuła,niesamowite zwroty akcji oraz ciekawie nakreślone postaci.Wszystko co lubię najbardziej.
Zdecydowanie zaliczam Sebastiana Fitzka do moich ulubionych autorów.
Po kilkunastu przeczytanych stronach chciałam odłożyć książkę.Uznałam, że takie historie to nie dla mnie, że nie lubię takich książek:prostych,nieskomplikowanych,gdzie zamiast oczekiwanych sensacji i zagadek większość fabuły pochłaniają utarczki słowne między głównymi bohaterami,które zawsze kończą się jednym.
Czytałam jednak dalej bo nie lubię porzucać rozpoczętej lektury...
Bardzo dobra do przeczytania w jedną noc.W moim przypadku nie dało się inaczej,strony przewracały się same.
To taka powieść,o której myśli się jeszcze długo po przeczytaniu.
Pełna niedomówień i ukrytych podtekstów.
Polecam fanom psychothrillerów.
"Marina" jest trzecią przeczytaną przeze mnie powieścią Zafona i niestety nie da się nie zauważyć pewnego schematu jakim autor się posługuje.
Tajemnicze postacie,symbole,magiczne,budzące grozę zdarzenia.Wszystko to już znam z przeczytanego wcześniej "Księcia Mgły".
Nie zmienia to jednak faktu że bardzo,ale to bardzo lubię taki klimat,choć nie spodziewałam się tego po...
Nigdy wcześniej nie czytałam takiej książki.
Opisane w niej wydarzenia to fikcja a cały czas miałam wrażenie że to co czytam dzieje się naprawdę,że wszystkie postacie i ich dramaty naprawdę mają miejsce.
Szczery podziw dla autorów,za to że potrafili ująć treść powieści w taki sposób.
Sama powieść jest bardzo ciężka,przerażająco brutalna,czyta się ją niekiedy z wielkim...
"Taniec śmierci" to obszerny wielowątkowy thriller którego kluczowymi postaciami są dwaj bracia:jeden z nich to agent FBI,drugi - seryjny morderca.
Początkowa duża ilość wątków trochę mi przeszkadzała,każdy rozdział dotyczył osobnej historii,nie mogłam wczuć się w powieść.Po jakimś czasie jednak wątki zaczęły się ze sobą łączyć i lektura zrobiła się naprawdę bardzo...
"Ciężar milczenia" Heather Gudenkauf to opowiedziana z różnych punktów widzenia historia zaginięcia dwóch siedmioletnich dziewczynek Calli i Petry.
Dla fanów thrillerów psychologicznych,do których się zaliczam to bardzo interesująca pozycja.
Jest w niej wszystko,co może zaciekawić wymagającego czytelnika:
zagadka,napięcie a przede wszystkim emocje,dużo emocji.
Warto przeczytać.
Moje pierwsze spotkanie z tą popularną autorką thrillerów medycznych uważam za bardzo udane i na pewno nie ostatnie.
Powieść czyta się znakomicie.Sposób narracji bardzo mi odpowiada.
Co ciekawe,bardziej niż kryminalny zaciekawił mnie wątek obyczajowy dotyczący zarówno Maury Isles jak i detektyw Jane Rizzoli.
Z tego też względu postaram się śledzić ich losy czytając powieści...
Do przeczytania "Dziewczyny,która pływała z delfinami" Sabiny Berman zachęciła mnie notka ,że to opowieść na miarę "Forresta Gumpa",powieści która wywarła na mnie duże wrażenie,wyzwalała wiele emocji od śmiechu do łez.
Z przykrością muszę napisać,że moim zdaniem "Dziewczynie..." do "Forresta Gumpa" troszkę brakuje.
Nie twierdzę że to zła powieść,brakowało mi w niej jednak...
Bardzo dobry thriller.
Historia opowiedziana w taki sposób że naprawdę ciężko jest oderwać się od czytania.Napięcie rośnie ze strony na stronę,a niesamowite zwroty akcji raz po raz wprawiają czytelnika w osłupienie.
Zakończenie - zaskakujące, choć czytając opis na skrzydełkach okładki książki można się co nieco domyślić jak było w moim przypadku.
Dlatego lepiej pominąć...
Bonnie Wheeler ,kobieta po trzydziestce,szczęśliwa żona i matka ślicznej córeczki wiodąca spokojne i ustabilizowane życie.
Zamordowanie byłej żony męża Bonnie burzy to wszystko.
Cały dotychczasowy świat rozpada się,kobieta nie wie komu ufać,podejrzewa o to morderstwo nawet najbliższe jej osoby.
Joy Fielding stworzyła bardzo wyrazistą bohaterkę,miotaną sprzecznymi...
Uwielbiam powieści wiktoriańkie,w szczególności te sióstr Bronte.
Z niezwykłą ciekawością sięgnęłam więc po książkę Jane Harris,którą określono jako pastisz tejże powieści.
Muszę przyznać że się nie zawiodłam.
Powieść ujęła mnie już od pierwszych stron,a zagłębiając się dalej w jej treść podobała mi się coraz bardziej.
Jest to historia kilkunastoletniej Bessy,dziewczyny po...
"Książę Mgły" to moje drugie spotkanie z hiszpańskim pisarzem,które tylko utwierdziło mnie w przekonaniu,że bardzo podoba mi się to co tworzy.
Przeczytawszy "Cień Wiatru" byłam prawie,prawie pewna że kolejne książki Zafona również mnie zauroczą.
"Książę Mgły" rozwiał moje wątpliwości.
Uwielbiam,jak pisarz opowiada swoje historie pięknym,prostym językiem,umiejętnie przy tym ...