Opinie użytkownika
„ICE BREAKER” autorstwa A. L. Graziadei to dosyć krótka książka, ale uwierzcie mi po brzegi wypełniona emocjami.
Mickey, który pochodzi ze sportowej rodziny gwiazd i odczuwa na sobie ogromną presję otoczenia w samotności zmaga się z depresją i zaburzeniami lękowymi. Nie jest mu łatwo. Każdy jego ruch jest śledzony przez paparazzi, a brukowce co rusz nasuwają coraz to...
Znowu trafiłam do dżungli i znowu moje serce jest skradzione! Jak to się stało?
Tym razem sequel "Drapieżnych Bestii" (jak określono kolejną część DB) zabrał mnie nie tylko w perypetie Koffi, która próbuje poznać swoje magiczne dziedzictwo daraja i uciec z łapsk boga Fedu oraz nie tylko w pełną przygód wyprawę Ekona, który próbuje odnaleźć swoją przyjaciółkę razem z małą...
"Często zdaje się, że bestie, które najzacieklej atakują, zostały najbardziej skrzywdzone." - Ayana Gray "Drapieżne bestie"
Czy są takie książki, które na początku niezwykle Wam się dłużyły, a potem wciągnęły Was w swój magiczny świat i nie chciały wypuścić?
Dla mnie doskonałym przykładem są właśnie "Drapieżne bestie" 💛
Od pierwszej strony do mniej więcej połowy książki...
Wszystko ma swój koniec i chociaż ciężko mi rozstać się z Kiroho oraz wszystkimi bohaterami to cieszę się, że historia zakończyła się w taki sposób.
I właśnie w tym miejscu. Nic dodać, nic ująć tylko pogratulować autorce, bo w całą trylogię włożyła mnóstwo pracy, a sam finał to już wisienka na torcie.
Od początku, jednak zaczynając… Po wydarzeniach z drugiego tomu, kiedy...
Co stało się z Agatą, która przeżyła chyba najcięższy okres swojego życia, pracując jako woźna w zwykłym przedszkolu? No… nie tak zwykłym, skoro dzieci miały nieco przerażające moce, przedszkole odwiedzały demony, a nasza bohaterka jako normalny człowiek musiała radzić sobie z tym wszystkim sama. Lekko nie było. Co więcej po zakończeniu pracy nie jest lepiej. Agata musi...
więcej Pokaż mimo to„The Atlas Six. Wiedza zabija” to świetna propozycja książki dla osób lubujących się w klimacie dark akademia. Mamy tutaj nie tylko tajną i dostępną wyłącznie dla wybrańców elitarną szkołę, ale dodatkowo edukację opartą na samorozwoju magii, którą władają owi szczęśliwi rekruci i to nie byle gdzie, a w samej bibliotece Towarzystwa Aleksandryjskiego, gdzie przechowywana jest...
więcej Pokaż mimo to
„Wschodzący księżyc” to drugi tom Trylogii Dnia i Nocy, a jednocześnie kontynuacja „Gasnącego słońca”, które pokochałam całym sercem i czytałam już kilkukrotnie. Jak więc wypada przy nim księżyc?
Po wydarzeniach w Kiroho, które poznaliśmy w pierwszej części, a przypomnę była debiutem pisarskim pani Agaty Konefał, znowu trafiamy do świata pełnego magii, mocy duchowej i...
Jeśli każdy debiut będzie tak zachwycający jak „Lekcje chemii” mogę czytać w ciemno co mi wpadnie w ręce!
Co to była za lektura… Do tej pory nie mogę się z niej otrząsnąć i jedyne, co jestem w stanie zrobić, to złożyć pani Bonnie Garmus gratulacje z racji tak wspaniałego debiutu. To co stworzyła i przekazała na kartach swojej książki dosłownie przeczołgało mnie przez...
Druga część nowej serii autorstwa Laury Savaes zachwyciła mnie o wiele mocniej, niż poprzedni tom. Pokochałam jeszcze bardziej Adriven, zmieniłam nastawienie do brata Leny i… zmieniłam też typ książkowego męża?
Po pierwszym tomie serii, gdzie poznajemy Lenę, która z utęsknieniem wspomina brata, roztrząsając jego brak oraz obserwujemy jej kolejne perypetie związane z...
Żyjemy w czasach, gdzie jutro jest niepewne. Codziennie zmagamy się z ociepleniem klimatu, zanieczyszczeniem środowiska i wszystkimi skutkami, które im towarzyszą. Jednak czy zdajemy sobie sprawę z tego w jak poważnych tarapatach znajduje się nasza planeta?
Całe szczęście nasze pokolenie ma w sobie ogień, by walczyć o to co ważne nie tylko na forum społeczności lokalnej,...
Romans historyczny z genialnym poczuciem humoru oraz bohaterami, których nie da się nie lubić i tajemniczym wątkiem w tle? No jeśli to nie o Bestię chodzi, to ja się poddaję. Najnowsza książka Melisy Bel porwała mnie całkowicie i poniżej znajdziecie kilka słów wytłumaczenia, dlaczego tak się stało.
„Zaborcza Bestia” to piąty i ostatni już tom serii „Niepokorni”. Jeśli nie...
Czasem lektura nie jest łatwa i nie czyta się jej jednym tchem, ale zdecydowanie dostarcza takiej dawki emocji, że dotyka ona człowieka w bardzo wyjątkowy sposób.
Kojarzy Wam się może taka książka?
Po zapoznaniu się z dziełem pani Elin Cullhed mam w sobie ogromne morze emocji i ciężko mi to opisać. Z pewnością mogę powiedzieć, że dawno nie zapoznałam się z główną bohaterką...
„Caryca” to książka, która nie jest lekka i zdecydowanie jest przeznaczona dla starszych czytelników. Już na okładce widnieje zdanie „Sprawia, że Gra o tron wydaje się bają dla dzieci”, a ja podpisuję się pod komentarzem Daisy Goodwin obiema rękami.
Historia Marty, która z biednej chłopki pewnego dnia staje się carycą Katarzyną I pozornie wydaje się rodem z baśni o znanym...
Sięgając po książkę miałam nieco inne oczekiwania, niż to, co ostatecznie otrzymałam. Czy jestem jednak zawiedziona? Niekoniecznie, choć uzbierałam kilka małych „ale”. Jestem też bardzo ciekawa pozostałych dzieł autora, ponieważ „Czarownica” to moje pierwsze spotkanie z jego twórczością, a przeczuwam, że nie będzie ono ostatnie.
Książka jest historią dwóch sióstr, które...
Szukacie książki, która Was zachwyci? Książki, która namiesza w głowie? Książki, która wywoła poczucie niepokoju? Gratulacje - jesteście u celu.
„Konwersja” to historia, która wydawać by się mogła prosta. Ot zwykły menadżer próbuje wypromować na polskiej scenie świeżo upieczoną wokalistkę syryjskiego pochodzenia, natomiast bardzo dobra dziennikarka odkrywa potencjalny...
Jest to książka, którą każdy z nas powinien poznać. Będę ją polecać zawsze i wciąż, ponieważ nie tylko jest świetnym kawałkiem literatury, ale jednocześnie niesie ogromny i niezwykle ważny przekaz dla każdego z nas.
„Jak ocalić życie” to opowieść trójki ludzi, których losy przeplatają się na przestrzeni lat, a punktem zwrotnym w ich historii jest zatrzymanie akcji serca...
Książka jest genialnym debiutem, który nie tylko przyciąga wzrok obłędną wręcz okładką (nie potrafię przestać się zachwycać tak pięknym wydaniem książki), ale również bardzo oryginalnym tytułem. Nie czarujmy się – kiedy widzi się „Towarzyski poradnik dla panien bez posagu” ręka sama zgarnia go z półki.
Wbrew tytułowi książka jest powieścią, i to nie, byle jaką! To...
Demony, magia, spisek i wiele tajemnic, a wszystko to w... przedszkolu?!
Otóż Agata też nie spodziewała się zastać tego w nowym miejscu pracy - co jak co, ale posada woźnej pracującej z dziećmi raczej kojarzy się pozytywnie. Niestety nasza bohaterka musi zmierzyć się nie tylko z demonami przeszłości, ale i demonami, które dziwnym trafem upodobały sobie akurat to konkretne...
Ta książka zwyczajnie porwała mnie od pierwszych stron. Chcę zaznaczyć, iż jest do debiut - genialny debiut! ❤
Historia młodej i pięknej wdowy Jocelyn, która po śmierci męża spełnia jego życzenie i udaje się do mrocznej rezydencji, należącej do hrabiego Winstona (naszego tytułowego diabełka), nie pozwala się nudzić. Oczywiście lady Ashton nie ma pojęcia, że była miłością...
Szukacie świetnej propozycji lektury? No to bez wahania sięgnijcie po najnowszą książkę Melisy Bel, by zapoznać się z niebywale urokliwym kapitanem Rossem oraz przepiękną i charakterną lady Helen. Jest to już czwarty tom serii „Niepokorni”, a znajdziemy tu romans historyczny pełen rumieńców, który momentami rozśmiesza do łez (a przynajmniej uczynił to ze mną).
Dla osób,...