Zakupy na obcasach. Sekrety kobiecych motywacji
320 str.
5 godz. 20 min.
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Tytuł oryginału:
- Inside her pretty little head
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Data wydania:
- 2012-01-18
- Data 1. wyd. pol.:
- 2012-01-18
- Liczba stron:
- 320
- Czas czytania
- 5 godz. 20 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788301168582
- Tłumacz:
- Danuta Przepiórkowska
- Tagi:
- zakupy motywacja zachowania działania kobiety
Co pociąga kobiety i co do nich przemawia?
Dlaczego kobieta jest obiektem pożądania każdego sprzedającego?
Kobiety – najważniejsza grupa docelowa świata.
Czas na marketing skierowany do kobiet!
Męskość to myślenie analityczne, skoncentrowane, linearne i logiczne.
KOBIETA myśli „całym mózgiem”.
Męskość to wrodzone systematyzowanie.
KOBIETA żyje emocjami.
Męskość to przetrwanie dzięki obronie własnych interesów, władzy i rywalizacji.
KOBIETA trwa dzięki relacjom i więziom.
Przełomowa książka o marketingu skierowanym do kobiet!
Kobiety dowiedzą się, jakim procesom manipulacji są poddawane a specjaliści od marketingu, jak zrozumieć kobiety i skutecznie wpływać na ich wybory konsumenckie.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 76
- 36
- 24
- 6
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
Opinia
Sięgnęłam po tę książkę, ponieważ spodziewałam się dowiedzieć czegoś wartościowego o kobiecej grupie konsumentów, która jest głównym targetem w mojej branży. Przez cały czas miałam niestety wrażenie, że czytam czyjąś pracę dyplomową - narracja troszkę nienaturalna, cały czas pojawiają się powtórzenia typu „za chwilę napiszemy o”, „w poprzednim rozdziale pisałyśmy o”, „na końcu książki podamy argumenty za”, itd. Studenci tak robią w pracach magisterskich, żeby mieć więcej stron 🙈 Trafiło się kilka ciekawych spostrzeżeń, ale jak dla mnie całość była zbyt uproszczona i teoretyczna. Nie dowiedziałam się niczego nowego. Jeśli chodzi o pozytywy - całkiem przystępna pigułka z psychologii kobiecej, ale raczej jako powtórka do przeczytania na szybko, bez większych odkryć 🙂
Sięgnęłam po tę książkę, ponieważ spodziewałam się dowiedzieć czegoś wartościowego o kobiecej grupie konsumentów, która jest głównym targetem w mojej branży. Przez cały czas miałam niestety wrażenie, że czytam czyjąś pracę dyplomową - narracja troszkę nienaturalna, cały czas pojawiają się powtórzenia typu „za chwilę napiszemy o”, „w poprzednim rozdziale pisałyśmy o”, „na...
więcej Pokaż mimo to