Uwieść podświadomość
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Tytuł oryginału:
- Seducing the subconscious. The psychology of emotional influence in advertising
- Wydawnictwo:
- Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (GWP)
- Data wydania:
- 2013-10-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2013-10-01
- Liczba stron:
- 260
- Czas czytania
- 4 godz. 20 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788374894982
- Tłumacz:
- Justyna Trojnar
- Tagi:
- psychologia reklamy
Wydaje Ci się, że jesteś odporny na działanie reklamy? To tylko złudzenie… Każdego dnia ulegasz jej wpływom i nawet o tym nie wiesz. W jaki sposób reklama „uwodzi” naszą podświadomość? Na czym naprawdę opiera się jej skuteczność? Dlaczego wpływa na nasze zachowanie? I czy można jej się oprzeć?
Dzięki lekturze tej książki:
• dowiesz się, na czym polega opracowany przez autora model tzw. podświadomego uwodzenia;
• poznasz sposoby nieświadomego oddziaływanie reklam oraz rzeczywistą wielkość wpływu, jaki ma na nas świat reklam;
• zrozumiesz, na czym polega płytkie przetwarzanie reklam i w jaki sposób wpływa to na ich skuteczność;
• nauczysz się, co zrobić, by inwestowanie w kampanie reklamowe było opłacalne.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 63
- 27
- 10
- 3
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Opinia
Autor, od przeszło 20 lat związany z branżą reklamową, wie o czym mówi. W przekonywujący sposób broni tezy, że reklama nie tylko działa pomimo znikomej uwagi, jaką jej poświęcamy, ale wręcz dzięki temu. Omawia najnowsze zdobycze psychologii, które dowodzą, że jesteśmy wyjątkowo podatni na komunikację emocjonalną. Wyjaśnia dlaczego tak ważna jest kreacja a nie sam komunikat perswazyjny. Obnaża sposoby, w jakie reklama wpływa na naszą podświadomość i warunkuje zachowania. A wszystko to poparte ciekawymi przykładami. Fascynująca lektura!
Autor, od przeszło 20 lat związany z branżą reklamową, wie o czym mówi. W przekonywujący sposób broni tezy, że reklama nie tylko działa pomimo znikomej uwagi, jaką jej poświęcamy, ale wręcz dzięki temu. Omawia najnowsze zdobycze psychologii, które dowodzą, że jesteśmy wyjątkowo podatni na komunikację emocjonalną. Wyjaśnia dlaczego tak ważna jest kreacja a nie sam komunikat...
więcej Pokaż mimo to