Marketing wirusowy w internecie
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2009-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2009-01-01
- Liczba stron:
- 136
- Czas czytania
- 2 godz. 16 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 978-83-246-2124-8
- Tagi:
- marketing wirusowy internet viral youtube program partnerski e-book
Zarażaj śmiechem, namnażaj pomysły, zagrażaj konkurencyjnością!
* Niezbędny do życia bakcyl marketingowy
* Marketing wirusowy pod lupą: wirus promocyjny, produktowy, cenowy, dystrybucyjny, obsługowy
* Partnerzy promocji i programy partnerskie -- tylko dla zarażonych ideą
* Publikowanie e-booków i artykułów -- częste objawy marketingu wirusowego
* Inteligentny autoresponder, łańcuszki szczęścia, piramidy finansowe -- studium kliniczne popularnych przypadków
Epidemia rozsiewana przez sieć
Była pierwsza połowa XXI wieku. Ludzkość, atakowana zewsząd milionami wyprzedażowych bakterii i marketingowych mikrobów, wreszcie wytworzyła skuteczną barierę ochronną. Nawet najbardziej zmutowane wirusy odbijały się od powłoki chroniącej umysły i portfele odbiorców. Profilaktyka antyreklamowa zaszła dalej niż kiedykolwiek wcześniej. Sprytne promocyjne mikroorganizmy nie miały żadnych szans...
Tej epidemii, tak jak i innych podobnych w historii ludzkości, nikt się nie spodziewał. Masowe rozprzestrzenianie materiałów promocyjnych, nagły wybuch zaraźliwego zainteresowania i setki przypadków transakcji w Internecie okazały się światowym przełomem. Marketing wirusowy w rękach pomysłowych specjalistów kładzie na łopatki wszystkich, do których dotrze. Zabójczo skuteczny, śmiercionośnie interesujący, z niesamowitą prędkością przenoszący się z komputera na komputer, z konta na konto, z użytkownika na użytkownika. Diagnoza jest pewna -- tylko ta forma promocji pozostaje niepokonana w dzisiejszej wirtualnej rzeczywistości!
Rokowania dla sprawcy epidemii są pozytywne. Musisz jednak:
* dotrzeć do jak największej liczby końcowych adresatów w jak najkrótszym czasie
* zadbać o atrakcyjną zawartość przekazu
* subtelnie połączyć reklamę z marką
* być kreatywny i nie lekceważyć inteligencji odbiorców
* wybrać właściwych partnerów
* nawiązać więź z grupą docelową
* obniżać koszty kampanii
Dowiedz się, jak to zrobić -- kup teraz tę książkę i zacznij ją czytać od dziś!
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 18
- 18
- 7
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Opinia
Książka na jedno, góra dwa popołudnia. Napisana zwięźle i przystępnie. Dla początkujących marketingowców zamierzających uruchomić albo poprawić swoje działania w sieci pozycja może dostarczyć inspiracji i pomysłów, choć oczywiście nie są to gotowe recepty na zasadzie "copy and paste" - tutaj wszystko zależy od kreatywności czytelnika. Ci jednak, którzy w branży siedzą już od dłuższego czasu, nie mają w zasadzie po co sięgać po tę książkę, skorzystają bowiem - jak myślę - raczej niewiele.
Książka na jedno, góra dwa popołudnia. Napisana zwięźle i przystępnie. Dla początkujących marketingowców zamierzających uruchomić albo poprawić swoje działania w sieci pozycja może dostarczyć inspiracji i pomysłów, choć oczywiście nie są to gotowe recepty na zasadzie "copy and paste" - tutaj wszystko zależy od kreatywności czytelnika. Ci jednak, którzy w branży siedzą już...
więcej Pokaż mimo to