Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają

Okładka książki Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają
Jonah Berger Wydawnictwo: MT Biznes biznes, finanse
232 str. 3 godz. 52 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
MT Biznes
Data wydania:
2021-04-02
Data 1. wyd. pol.:
2021-01-01
Liczba stron:
232
Czas czytania
3 godz. 52 min.
Język:
polski
ISBN:
9788382310542
Tagi:
Marketing i PR produkty usługi STEPPS marketing szeptany psychologia tłumu
Średnia ocen

                7,4 7,4 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,4 / 10
36 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
32
32

Na półkach:

Książa „Efekt viralowy” J.Berger od @wydawnictwomtbiznes bardzo mnie za skoczyła. Na niespełna 250 stronach narobiłam tyle notatek, jak chyba jeszcze nigdy w żadnej książce.

O czym ona jest?
To kompendium wiedzy o treściach w mediach, które pomogą nam stworzyć tzw. Efekt „viralowy”. Przecież wszyscy staramy się dotrzeć do jak najszerszego grona, pytamy nie raz na początku posta „co dziś porabiacie”, czy „jaka u Was pogoda”, żeby złapać ten kontakt z drugim człowiekiem.

Od ponad dwóch lat piszę książki i moją jedyną formą ich promowania jest internet. Uczyłam się od zera, nie wiedząc w tym temacie zupełnie nic. Na swoich błędach nauczyłam się co działa, a co nie. Co jest atrakcyjne a czego nie chcemy, a nawet każda Wasza recenzja mówi mi, czego oczekujecie po moich książkach. Wszystko to ewoluuje.

Gdybym wcześniej dostała w swoje ręce „Efekt viralowy” życie byłoby prostsze. Jest w niej tyle przykładów, badań, propozycji, że aż musiałam założyć oddzielny zeszycik, żeby to wszystko spisać. 250 stron i ani jednej zmarnowanej minuty. Moja wiedza na temat „chwytliwych treści” i pomysłów na promocję książki rozszerzyła się o 1000%.

Wielokrotnie będę wracać do tej książki. To taki must have dla każdego, kto chce dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Choć podświadomie sama rozumiałam dlaczego „rozmawianie” jest leprze od „mówienia”, tutaj dostałam tego potwierdzenie.

To moja druga książka od @wydawnictwomtbiznes i choć często okładka niewiele mi mówi i nie jestem pewna, czy to książka dla mnie, zawsze się zaskakuję. Bez wahania daję 10/10❤️

Książa „Efekt viralowy” J.Berger od @wydawnictwomtbiznes bardzo mnie za skoczyła. Na niespełna 250 stronach narobiłam tyle notatek, jak chyba jeszcze nigdy w żadnej książce.

O czym ona jest?
To kompendium wiedzy o treściach w mediach, które pomogą nam stworzyć tzw. Efekt „viralowy”. Przecież wszyscy staramy się dotrzeć do jak najszerszego grona, pytamy nie raz na początku...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    158
  • Przeczytane
    41
  • Posiadam
    6
  • Teraz czytam
    4
  • Marketing
    2
  • 2021
    1
  • Pl+it
    1
  • PRO - Marka
    1
  • Ebook
    1
  • Psychologia
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także