Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów

Okładka książki Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów
Barbara Stawarz Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Seria: E-marketing biznes, finanse
150 str. 2 godz. 30 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Seria:
E-marketing
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania:
2015-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2015-01-01
Liczba stron:
150
Czas czytania
2 godz. 30 min.
Język:
polski
ISBN:
9788301181642
Tagi:
marketing marketing treści content marketing treści w internecie
Średnia ocen

                6,8 6,8 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,8 / 10
87 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
174
17

Na półkach:

Niestety książka dość słaba. Mało przykładów praktycznych. Autorka porusza wiele kwestii, ale tylko pobieżnie, niedbale i bez zagłębiania się w materię. Wersja książki z 2018 roku, a w rozdziale o twitterze informacja, że portal pozwala na używanie 140 znaków, gdzie od 2017 liczba ta wzrosła do 280. Autorka często się powtarza.

Niestety książka dość słaba. Mało przykładów praktycznych. Autorka porusza wiele kwestii, ale tylko pobieżnie, niedbale i bez zagłębiania się w materię. Wersja książki z 2018 roku, a w rozdziale o twitterze informacja, że portal pozwala na używanie 140 znaków, gdzie od 2017 liczba ta wzrosła do 280. Autorka często się powtarza.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    144
  • Przeczytane
    113
  • Posiadam
    26
  • Teraz czytam
    7
  • Marketing
    5
  • Marketing
    4
  • 2018
    3
  • Rozwój osobisty
    3
  • 2017
    2
  • Biznes
    2

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów


Podobne książki

Przeczytaj także