rozwińzwiń

Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów

Okładka książki Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów Barbara Stawarz
Okładka książki Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów
Barbara Stawarz Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Seria: E-marketing biznes, finanse
182 str. 3 godz. 2 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Seria:
E-marketing
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania:
2017-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2017-01-01
Liczba stron:
182
Czas czytania
3 godz. 2 min.
Język:
polski
ISBN:
9788301196691
Średnia ocen

7,1 7,1 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,1 / 10
28 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
41
14

Na półkach:

Uważam, że jest to świetna pozycja dla osób, które zaczynają swoją przygodę z content marketingiem. Po przeczytaniu nie uważam się za eksperta w dziedzinie CM - każdy rozdział zawarty w tej pozycji to temat na osobną książkę. Jednak dla początkujących wszystko jest podane bardzo strawnie i uważam, że jest to świetna książka na początek. Najlepsze (najprzydatniejsze) rozdziały wg mnie to nr 5 i 6, czyli te o narzędziach CM oraz dystrybucji. Serdecznie polecam.

Uważam, że jest to świetna pozycja dla osób, które zaczynają swoją przygodę z content marketingiem. Po przeczytaniu nie uważam się za eksperta w dziedzinie CM - każdy rozdział zawarty w tej pozycji to temat na osobną książkę. Jednak dla początkujących wszystko jest podane bardzo strawnie i uważam, że jest to świetna książka na początek. Najlepsze (najprzydatniejsze)...

więcej Pokaż mimo to

avatar
449
23

Na półkach: ,

To moja pierwsza przeczytana na ten temat książka. Zagadnienia przedstawione są jasno i interesująco. Na plus zaliczam dużą ilość wykresów, zdjęć, schematów i map myśli. Natomiast przeszkadzała mi strasznie mała czytelność schematów. Nie wiem, czy to jest kwestia mojego egzemplarza, czy wydania, ale kolory były tak dobrane, że napisy stawały się ledwo widoczne. Nie wydaje mi się, żeby ta pozycja wyczerpywała temat, daje ona raczej ogólne pojęcie o content marketingu i tematach powiązanych. Dla nowicjusza takiego jak ja, w sam raz.

To moja pierwsza przeczytana na ten temat książka. Zagadnienia przedstawione są jasno i interesująco. Na plus zaliczam dużą ilość wykresów, zdjęć, schematów i map myśli. Natomiast przeszkadzała mi strasznie mała czytelność schematów. Nie wiem, czy to jest kwestia mojego egzemplarza, czy wydania, ale kolory były tak dobrane, że napisy stawały się ledwo widoczne. Nie wydaje...

więcej Pokaż mimo to

avatar
101
14

Na półkach: ,

Kompendium wiedzy na temat marketingu internetowego i wszystkiego co z nim związane. Dowiedziałem się m.in. dlaczego tak ważne jest dbanie o reputację treści, a nie konkretnie o zarzucanie dużą ilością treści, bo robi to dziś każdy. Ponadto wiele smaczków na temat narzędzi do analityki, spis strategii na poszczególne platformy oraz co dla mnie ważne - dobry zbiór wiedzy do Instagrama, który wykorzystałem na swoim koncie od razu. Brakowało mi trochę bardziej dosadnych przykładów, które autorka pokazałaby od środka, ale i tak oceniam książkę na taką 9/10 i oczywiście polecam.

Kompendium wiedzy na temat marketingu internetowego i wszystkiego co z nim związane. Dowiedziałem się m.in. dlaczego tak ważne jest dbanie o reputację treści, a nie konkretnie o zarzucanie dużą ilością treści, bo robi to dziś każdy. Ponadto wiele smaczków na temat narzędzi do analityki, spis strategii na poszczególne platformy oraz co dla mnie ważne - dobry zbiór wiedzy do...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    69
  • Przeczytane
    36
  • Posiadam
    11
  • Teraz czytam
    6
  • Marketing
    4
  • 2022
    2
  • 2020
    2
  • Do kupienia
    2
  • Biznesowe
    2
  • 2021
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów


Podobne książki

Przeczytaj także