Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Seria:
- E-marketing
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Data wydania:
- 2017-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2017-01-01
- Liczba stron:
- 182
- Czas czytania
- 3 godz. 2 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788301196691
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia krok po kroku jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.
Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet.
Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 69
- 36
- 11
- 6
- 4
- 2
- 2
- 2
- 2
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Uważam, że jest to świetna pozycja dla osób, które zaczynają swoją przygodę z content marketingiem. Po przeczytaniu nie uważam się za eksperta w dziedzinie CM - każdy rozdział zawarty w tej pozycji to temat na osobną książkę. Jednak dla początkujących wszystko jest podane bardzo strawnie i uważam, że jest to świetna książka na początek. Najlepsze (najprzydatniejsze) rozdziały wg mnie to nr 5 i 6, czyli te o narzędziach CM oraz dystrybucji. Serdecznie polecam.
Uważam, że jest to świetna pozycja dla osób, które zaczynają swoją przygodę z content marketingiem. Po przeczytaniu nie uważam się za eksperta w dziedzinie CM - każdy rozdział zawarty w tej pozycji to temat na osobną książkę. Jednak dla początkujących wszystko jest podane bardzo strawnie i uważam, że jest to świetna książka na początek. Najlepsze (najprzydatniejsze)...
więcej Pokaż mimo toTo moja pierwsza przeczytana na ten temat książka. Zagadnienia przedstawione są jasno i interesująco. Na plus zaliczam dużą ilość wykresów, zdjęć, schematów i map myśli. Natomiast przeszkadzała mi strasznie mała czytelność schematów. Nie wiem, czy to jest kwestia mojego egzemplarza, czy wydania, ale kolory były tak dobrane, że napisy stawały się ledwo widoczne. Nie wydaje mi się, żeby ta pozycja wyczerpywała temat, daje ona raczej ogólne pojęcie o content marketingu i tematach powiązanych. Dla nowicjusza takiego jak ja, w sam raz.
To moja pierwsza przeczytana na ten temat książka. Zagadnienia przedstawione są jasno i interesująco. Na plus zaliczam dużą ilość wykresów, zdjęć, schematów i map myśli. Natomiast przeszkadzała mi strasznie mała czytelność schematów. Nie wiem, czy to jest kwestia mojego egzemplarza, czy wydania, ale kolory były tak dobrane, że napisy stawały się ledwo widoczne. Nie wydaje...
więcej Pokaż mimo toKompendium wiedzy na temat marketingu internetowego i wszystkiego co z nim związane. Dowiedziałem się m.in. dlaczego tak ważne jest dbanie o reputację treści, a nie konkretnie o zarzucanie dużą ilością treści, bo robi to dziś każdy. Ponadto wiele smaczków na temat narzędzi do analityki, spis strategii na poszczególne platformy oraz co dla mnie ważne - dobry zbiór wiedzy do Instagrama, który wykorzystałem na swoim koncie od razu. Brakowało mi trochę bardziej dosadnych przykładów, które autorka pokazałaby od środka, ale i tak oceniam książkę na taką 9/10 i oczywiście polecam.
Kompendium wiedzy na temat marketingu internetowego i wszystkiego co z nim związane. Dowiedziałem się m.in. dlaczego tak ważne jest dbanie o reputację treści, a nie konkretnie o zarzucanie dużą ilością treści, bo robi to dziś każdy. Ponadto wiele smaczków na temat narzędzi do analityki, spis strategii na poszczególne platformy oraz co dla mnie ważne - dobry zbiór wiedzy do...
więcej Pokaż mimo to