Retoryka reklamy

Okładka książki Retoryka reklamy Piotr Lewiński
Okładka książki Retoryka reklamy
Piotr Lewiński Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
274 str. 4 godz. 34 min.
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Data wydania:
2008-01-01
Data 1. wyd. pol.:
1999-01-01
Liczba stron:
274
Czas czytania
4 godz. 34 min.
Język:
polski
ISBN:
9788322929506
Tagi:
reklama marketing
Średnia ocen

6,4 6,4 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Historia sztuki Stephen Farthing, Piotr Lewiński, Katarzyna Maleszko, Małgorzata Szubert
Ocena 7,8
Historia sztuki Stephen Farthing, P...
Okładka książki Bełkot, czyli Mowa ludzka pozbawiona sensu. Komunikacyjna funkcja wypowiedzi niejasnych Piotr Lewiński, praca zbiorowa
Ocena 0,0
Bełkot, czyli ... Piotr Lewiński, pra...
Okładka książki 40 lat wrocławskiej glottodydaktyki polonistycznej. Teoria i praktyka Anna Burzyńska, Anna Dąbrowska, Urszula Dobesz, Piotr Lewiński, Agnieszka Libura, Agnieszka Majewska, Anna Majewska-Tworek, Małgorzata Pasieka, Grzegorz Zarzeczny, Anna Żurek, praca zbiorowa
Ocena 6,0
40 lat wrocław... Anna Burzyńska, Ann...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,4 / 10
14 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
2739
619

Na półkach: ,

Przedziwna książka. W teorii wygląda na swego rodzaju podręcznik tworzenia reklam, ale w pierwszym starciu okazuje się, że to suche definicje, z których nic nie wynika. Ot, garść uwag, nie posortowanych w jakiś szczególny sposób, ale za to obowiązkowo napisanych językiem na tyle skomplikowanym, żeby ewentualni profani mieli pod górkę. Na stronie 70 następuje jednak wyraźny przeskok i już do samego końca - przez bite 170 stron - lecą uszeregowane rozmaitymi blokami slogany, hasła i cytaty, królujące w krajowej reklamie lat 90. Oczywiście z komentarzem odautorskim, ale tych cytatów są setki, może i tysiące, przy czym towarzyszy im kilkadziesiąt reprodukcji reklam prasowych. Książka wygląda więc na postawioną na głowie, skoro najpierw autor rzucił wnioskami, a dopiero później bazą do tych wniosków.

Jako narzędzie pomocne przy tworzeniu reklam książka jest więc zasadniczo sporym nieporozumieniem, natomiast jako zbiornica cytatów wczesnej epoki polskiego marketingu - sprawdza się wyśmienicie, wyciągając z głębin niebytu teksty, które kiedyś królowały w przestrzeni publicznej. Ale chyba niezupełnie o to autorowi chodziło. Co ciekawe, dekadę później wyszło wznowienie książki. Jeśli jednak nie uwspółcześniono zawartych w niej danych, to co najwyżej można ją było traktować tak, jak i dziś - wyłącznie jako relikt minionej epoki...

Przedziwna książka. W teorii wygląda na swego rodzaju podręcznik tworzenia reklam, ale w pierwszym starciu okazuje się, że to suche definicje, z których nic nie wynika. Ot, garść uwag, nie posortowanych w jakiś szczególny sposób, ale za to obowiązkowo napisanych językiem na tyle skomplikowanym, żeby ewentualni profani mieli pod górkę. Na stronie 70 następuje jednak wyraźny...

więcej Pokaż mimo to

avatar
120
6

Na półkach: ,

Książka napisana naukowym językiem z dziedziny językoznawstwa. Prezentuje ciekawe treści w dość opornej formie.
Chcę wrócić w przyszłości do tej pozycji

Książka napisana naukowym językiem z dziedziny językoznawstwa. Prezentuje ciekawe treści w dość opornej formie.
Chcę wrócić w przyszłości do tej pozycji

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    25
  • Chcę przeczytać
    14
  • Posiadam
    4
  • 2016
    1
  • TEMAT: Językoznawstwo
    1
  • ✨ Językoznawstwo
    1
  • 2021
    1
  • Made in Polska. 🇵🇱
    1
  • 📚 Posiadam - E-booki
    1
  • Reklama
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Retoryka reklamy


Podobne książki

Przeczytaj także