Ciemna strona marketingu

Okładka książki Ciemna strona marketingu Jarosław Woźniczka
Okładka książki Ciemna strona marketingu
Jarosław Woźniczka Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne biznes, finanse
672 str. 11 godz. 12 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Data wydania:
2023-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2023-01-01
Liczba stron:
672
Czas czytania
11 godz. 12 min.
Język:
polski
ISBN:
9788320825312
Tagi:
biznes marketing monografia manipulacja
Średnia ocen

0,0 0,0 / 10
Ta książka nie została jeszcze oceniona NIE MA JESZCZE DYSKUSJI

Bądź pierwszy - oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Marketing.Jak to się robi Ryszard Kłeczek, Witold Kowal, Paweł Waniowski, Jarosław Woźniczka
Ocena 6,0
Marketing.Jak ... Ryszard Kłeczek, Wi...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
0,0 / 10
0 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Ciemna strona marketingu


Podobne książki

Przeczytaj także