rozwińzwiń

Influencer Marketing

Okładka książki Influencer Marketing Anna Łaszkiewicz
Okładka książki Influencer Marketing
Anna Łaszkiewicz Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego biznes, finanse
162 str. 2 godz. 42 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Influencer Marketing. Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji koncumentów z markami.
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Data wydania:
2022-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2022-01-01
Liczba stron:
162
Czas czytania
2 godz. 42 min.
Język:
polski
ISBN:
9788383310879
Tagi:
biznes finanse marketing influencermarketing biznesonline
Średnia ocen

5,0 5,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Marketing w obliczu nowych wyzwań rynkowych. Księga jubileuszowa z okazji 70-lecia Profesora Bogdana Gregora Jadwiga Elżbieta Biesaga-Słomczewska, Grażyna Golik-Górecka, Wojciech Grzegorczyk, Krystyna Iwińska-Knop, Magdalena Kalińska-Kula, Robert Kozielski, Wioletta Krawiec, Bartłomiej Kurzyk, Anna Łaszkiewicz, Joanna Pachucka, Agnieszka Sibińska, Kinga Stopczyńska, Paula Syty, Beata Szymańska, Anna Tarabasz, Dariusz M. Trzmielak, Ewa Walińska, Mariusz Woźniakowski, Janusz Zrobek
Ocena 0,0
Marketing w ob... Jadwiga Elżbieta Bi...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    3
  • Teraz czytam
    1
  • Popularnonaukowe
    1
  • Samodzielne
    1
  • Przeczytane
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Influencer Marketing


Podobne książki

Przeczytaj także