rozwińzwiń

Prawo designu i mody. Kreowanie produktu

Okładka książki Prawo designu i mody. Kreowanie produktu Marlena Jankowska, Mirosław Pawełczyk, Agnieszka Warmuzińska
Okładka książki Prawo designu i mody. Kreowanie produktu
Marlena JankowskaMirosław Pawełczyk Wydawnictwo: WSB, Wydawnictwo Ius Publicum Seria: Prawa Designu, Mody i Reklamy nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
324 str. 5 godz. 24 min.
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Seria:
Prawa Designu, Mody i Reklamy
Wydawnictwo:
WSB, Wydawnictwo Ius Publicum
Data wydania:
2020-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2020-01-01
Liczba stron:
324
Czas czytania
5 godz. 24 min.
Język:
polski
ISBN:
9788395535529
Średnia ocen

3,5 3,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Znaczenie wyceny własności intelektualnej. Proving the worth. Putting a value on intellectual property Sławomir Augustyn, Marlena Jankowska, Marek Panfil, Mirosław Pawełczyk
Ocena 1,0
Znaczenie wyce... Sławomir Augustyn,&...
Okładka książki Prywatność odkodowana. Rozprawka o prawie i technologii w świecie mody Sławomir Augustyn, Sylwia Giza, Marlena Jankowska, Mirosław Pawełczyk
Ocena 0,0
Prywatność odk... Sławomir Augustyn,&...
Okładka książki Geodeta. Magazyn geoinformacyjny, nr 2 (213) / 2013 Jerzy Biegalski, Marlena Jankowska, Rafał Kocierz, Dariusz P. Kowalik, Slawomir Mleczko, Redakcja Magazynu Geodeta, Mieczysław Sobol
Ocena 7,0
Geodeta. Magaz... Jerzy Biegalski, Ma...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
3,5 / 10
2 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
28
17

Na półkach:

Autorzy zapomnieli, że design to nie tylko ubrania lecz też znaki towarowe, układy scalone, czy też wynalazki. O wzorach przemysłowych jest jedynie pojedynczy podrozdział, a reszta to cały proces tworzenia mody ubraniowej.

Autorzy zapomnieli, że design to nie tylko ubrania lecz też znaki towarowe, układy scalone, czy też wynalazki. O wzorach przemysłowych jest jedynie pojedynczy podrozdział, a reszta to cały proces tworzenia mody ubraniowej.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    2
  • Chcę przeczytać
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Prawo designu i mody. Kreowanie produktu


Podobne książki

Przeczytaj także