Własna firma bez tajemnic. Jak zrobić biznes bez pieniędzy na start

Okładka książki Własna firma bez tajemnic. Jak zrobić biznes bez pieniędzy na start Krzysztof Lipiński
Okładka książki Własna firma bez tajemnic. Jak zrobić biznes bez pieniędzy na start
Krzysztof Lipiński Wydawnictwo: wydano nakładem autora biznes, finanse
240 str. 4 godz. 0 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Własna firma bez tajemnic. Jak zrobić biznes bez pieniędzy na start
Wydawnictwo:
wydano nakładem autora
Data wydania:
2021-06-01
Data 1. wyd. pol.:
2021-06-01
Liczba stron:
240
Czas czytania
4 godz. 0 min.
Język:
polski
ISBN:
9788395815102
Tagi:
biznes własna firma
Średnia ocen

9,6 9,6 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Gdy góra lodowa topnieje. Wprowadzanie zmian w każdych okolicznościach John Kotter, Peter Mueller, Holger Rathgeber
Ocena 6,7
Gdy góra lodow... John Kotter, Peter ...
Okładka książki Umysł Lidera - F. Fabritius, W. Hageman Friederike Fabritius, Hans Hageman
Ocena 7,8
Umysł Lidera -... Friederike Fabritiu...
Okładka książki Po pierwsze: Złam wszelkie zasady. Co najwięksi menedżerowie na świecie robią inaczej Marcus Buckingham, Curt Coffman
Ocena 7,6
Po pierwsze: Z... Marcus Buckingham, ...
Okładka książki Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
Ocena 7,8
Tworzenie mode... Alexander Osterwald...

Oceny

Średnia ocen
9,6 / 10
13 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
1
1

Na półkach:

Bardzo wartościowa pozycja dla przedsiębiorców, którzy ,,startują" lub dopiero chcą wystartować z własnym biznesem. Autor szczerze i bez koloryzowania przedstawia blaski i cienie założenia własnej działalności oraz opisuje własne zmagania z codziennością przedsiębiorcy. Wiele praktycznych informacji i wskazówek. Warto dodać, że kupując książkę, ,,automatycznie" wspiera się działalność Fundacji Mam Marzenie - piękny gest ze strony biznesmena. Czekam na więcej!

Bardzo wartościowa pozycja dla przedsiębiorców, którzy ,,startują" lub dopiero chcą wystartować z własnym biznesem. Autor szczerze i bez koloryzowania przedstawia blaski i cienie założenia własnej działalności oraz opisuje własne zmagania z codziennością przedsiębiorcy. Wiele praktycznych informacji i wskazówek. Warto dodać, że kupując książkę, ,,automatycznie" wspiera się...

więcej Pokaż mimo to

avatar
1
1

Na półkach:

Książka zawiera praktyczne porady dotyczące zakładania i prowadzenia firmy, wskazówki dotyczące zarządzania czasem, pieniędzmi, zatrudnianiem pracowników oraz budowania marki. Skierowana jest do osób, które myślą o założeniu własnej firmy, ale mają wątpliwości lub obawy, na przykład związane z brakiem funduszy na start czy niepewnością co do rentowności swojego pomysłu. Pozycja jest inspirująca i motywująca, a zarazem realistyczna w przedstawieniu wyzwań związanych z prowadzeniem własnego biznesu.

Książka zawiera praktyczne porady dotyczące zakładania i prowadzenia firmy, wskazówki dotyczące zarządzania czasem, pieniędzmi, zatrudnianiem pracowników oraz budowania marki. Skierowana jest do osób, które myślą o założeniu własnej firmy, ale mają wątpliwości lub obawy, na przykład związane z brakiem funduszy na start czy niepewnością co do rentowności swojego pomysłu....

więcej Pokaż mimo to

avatar
13
6

Na półkach: ,

Książka polecona przez znajomego. Z początku myślałem o niej sceptycznie, nie jest specjalnie reklamowana, autora nie znam.. A tu proszę, naprawdę pozytywne zaskoczenie. :)
Autor pokazuje od podszewki działania, trudności, drogę jaką przeszedł, zakładając swoją firmę. Uśmiechnąłem się w paru momentach, bo spotkały mnie podobne historie..

Widać rozwój, widać cele, jest to wszystko poukładane. Są opisane realne zdarzenia. Myślę, że z wiedzy śmiało można skorzystać i wdrożyć działania we własnych firmach czy działalnościach gospodarczych.

Przy okazji, oczywiście sprawdziłem :) jak działa firma Surfski i kto wie, może niedługo spróbuję wyjechać z nimi na kurs windsurfingu. XD

Książka polecona przez znajomego. Z początku myślałem o niej sceptycznie, nie jest specjalnie reklamowana, autora nie znam.. A tu proszę, naprawdę pozytywne zaskoczenie. :)
Autor pokazuje od podszewki działania, trudności, drogę jaką przeszedł, zakładając swoją firmę. Uśmiechnąłem się w paru momentach, bo spotkały mnie podobne historie..

Widać rozwój, widać cele, jest to...

więcej Pokaż mimo to

avatar
1
1

Na półkach:

Wraz z żoną prowadzimy firmę od kilkunastu lat. Po książkę sięgnąłem z czystej ciekawości. Po kilkunastu latach prowadzenia własnej działalności człowiekowi wydaje się, że wie dużo. Czy to prawda? A może właśnie trzeba raz na jakiś czas spojrzeć na swoje działania z innego, odmiennego punktu widzenia? Książka nie jest nadmiernie obszerna, co jest zdecydowanie wielkim plusem. Przeczytanie jej zajmuje maksymalnie 3-4 godziny, a dzięki temu, że jest mega ciekawie napisana „łykniemy” ją na raz. W publikacji użyto bardzo przystępnego języka, a co najważniejsze, nie jest to jedynie sucha teoria. Wiele podanych przykładów popartych jest opisem działań w praktyce, co stanowi kolejny plus. Książkę polecam każdemu – zarówno osobom, które dopiero planują założyć firmę i zaczną stawiać pierwsze kroki w biznesie, ale też osobom, które już w biznesie działają. Bardzo fajne uzupełnienie stanowią ciekawe informacje na temat „mocy Internetu, czyli o temacie o którym zupełnie zapomnieli niektórzy przedsiębiorcy. Osobiście bardzo polecam książkę Pana Krzysztofa, jednocześnie gratulując włożonej w nią pracy, a także doświadczenia, jakie posiada.

Wraz z żoną prowadzimy firmę od kilkunastu lat. Po książkę sięgnąłem z czystej ciekawości. Po kilkunastu latach prowadzenia własnej działalności człowiekowi wydaje się, że wie dużo. Czy to prawda? A może właśnie trzeba raz na jakiś czas spojrzeć na swoje działania z innego, odmiennego punktu widzenia? Książka nie jest nadmiernie obszerna, co jest zdecydowanie wielkim...

więcej Pokaż mimo to

avatar
1
1

Na półkach:

Książka sama w sobie jest swoistym case study, co na pewno daje fajny pogląd na prowadzenie własnej firmy. Na pewno książka działa motywująco i sprawia, że przypominamy sobie o tym, że aby coś osiągnąć, trzeba działać. W swoim życiu miałem kilka pomysłów na biznes, ale żadnego z nich nie wyprowadziłem poza sferę „mam pomysł”. Lektura zainspirowała mnie do dzielenia się tym, co mam, czyli wiedzą z zakresu IT. Dzięki.

Książka sama w sobie jest swoistym case study, co na pewno daje fajny pogląd na prowadzenie własnej firmy. Na pewno książka działa motywująco i sprawia, że przypominamy sobie o tym, że aby coś osiągnąć, trzeba działać. W swoim życiu miałem kilka pomysłów na biznes, ale żadnego z nich nie wyprowadziłem poza sferę „mam pomysł”. Lektura zainspirowała mnie do dzielenia się tym,...

więcej Pokaż mimo to

avatar
1
1

Na półkach:

Książkę czytało się bardzo przyjemnie. Mimo, że jestem laikiem w kwestii zakładania firmy oraz pisania recenzji postaram się opisać, co mi się podobało, a co niekoniecznie. Zacznę od tego, że szata graficzna oraz wielkość czcionki, jak również sam font (w nagłówkach itp.) jest bardzo przyjemna dla oka i dobrze się to czyta. Co do treści, czyli najważniejszej części książki nie mam zastrzeżeń, jest napisane czytelnie i zrozumiale nawet dla takiej osoby jak ja, czyli niemającej pojęcia o prowadzeniu biznesu. Podanie wszystkich danych w firmie, liczb, co ile kosztuje – daję za to dużego plusa. Można kompletnie nie znając się na temacie określić w przybliżeniu ile może nas kosztować założenie i prowadzenie firmy i jest to bardzo przydatne. Rozdziały o reklamie, tym skąd wziąć pieniądze oraz spółkach także bardzo pomagają w potencjalnym planowaniu otworzenia własnej firmy. Cieszę się, że trafiłem na tę książkę. Zawiera ona dużo informacji, które są podane w sposób łatwy do zrozumienia przez przeciętnego Kowalskiego. Jeśli w przyszłości będę planował założyć firmę, najpierw na pewno ponownie przestudiuję tę lekturę. Gratuluję udanej publikacji.

Książkę czytało się bardzo przyjemnie. Mimo, że jestem laikiem w kwestii zakładania firmy oraz pisania recenzji postaram się opisać, co mi się podobało, a co niekoniecznie. Zacznę od tego, że szata graficzna oraz wielkość czcionki, jak również sam font (w nagłówkach itp.) jest bardzo przyjemna dla oka i dobrze się to czyta. Co do treści, czyli najważniejszej części książki...

więcej Pokaż mimo to

avatar
1
1

Na półkach: ,

Książka ma świetną, logiczną strukturę treści. Zagadnienia ułożone są po kolei, przez co dobrze się ją czyta. Firma Surfski, jako przykład co robić – trafiony, bo prawdziwy. Dużą zaletą jest praktyczność, tzn. poradnik pisze ktoś, kto prowadzi firmę, a nie osoba, która np. jedynie wykłada ekonomię na akademii. Szczególnie podobały mi się wyróżniające się w treści ramki, w których zostały zawarte naprawdę ważne zagadnienia. Rozdział „Nie zatrać się w pracy” uważam za bardzo ważny – niestety wiem coś o tym zagadnieniu z autopsji. Podsumowując: dobra książka, napisana przystępnym prostym językiem. P.S. Mój syn pochwalił i powiedział, że sam chętnie założyłby taką firmę po lekturze tej książki, ale tylko w erze przedcovidowej.

Książka ma świetną, logiczną strukturę treści. Zagadnienia ułożone są po kolei, przez co dobrze się ją czyta. Firma Surfski, jako przykład co robić – trafiony, bo prawdziwy. Dużą zaletą jest praktyczność, tzn. poradnik pisze ktoś, kto prowadzi firmę, a nie osoba, która np. jedynie wykłada ekonomię na akademii. Szczególnie podobały mi się wyróżniające się w treści ramki, w...

więcej Pokaż mimo to

avatar
1
1

Na półkach: ,

Autor książki (Krzysztof Lipiński) przekazuje dużo istotnych informacji i porusza wiele różnych zagadnień związanych z prowadzeniem firmy. Czytając książkę czułem się jakbym czytał jakiś pamiętnik, czy notatnik z wykonanych działań, a nie poradnik biznesowy, co sprawiło, że wiedzę przyswoiłem „bezboleśnie”. Poniekąd utożsamiam się z historią autora (chociaż jestem jeszcze na wcześniejszym etapie). „Własna firma…” to porządny poradnik dla kogoś zielonego w temacie zakładania/prowadzenia firmy.

Autor książki (Krzysztof Lipiński) przekazuje dużo istotnych informacji i porusza wiele różnych zagadnień związanych z prowadzeniem firmy. Czytając książkę czułem się jakbym czytał jakiś pamiętnik, czy notatnik z wykonanych działań, a nie poradnik biznesowy, co sprawiło, że wiedzę przyswoiłem „bezboleśnie”. Poniekąd utożsamiam się z historią autora (chociaż jestem jeszcze...

więcej Pokaż mimo to

avatar
1
1

Na półkach:

Po przeczytaniu książki mam generalnie bardzo dobre wrażenie. Podoba mi się jej forma praktycznych wskazówek np. jakie kroki warto, a jakich nie warto zrobić w marketingu albo jak postępować przy zatrudnianiu pracowników. Wskazówki są krótkie, ale konkretne, bez zbędnego „owijania w bawełnę”. Szczerze polecam wszystkim, którzy stoją przed przedsięwzięciem otwarcia własnego biznesu.

Po przeczytaniu książki mam generalnie bardzo dobre wrażenie. Podoba mi się jej forma praktycznych wskazówek np. jakie kroki warto, a jakich nie warto zrobić w marketingu albo jak postępować przy zatrudnianiu pracowników. Wskazówki są krótkie, ale konkretne, bez zbędnego „owijania w bawełnę”. Szczerze polecam wszystkim, którzy stoją przed przedsięwzięciem otwarcia własnego...

więcej Pokaż mimo to

avatar
30
7

Na półkach: ,

Genialna! Przedstawiona historia autora napisana jest w bardzo przystępny sposób. Od marzeń, pomysłu, po realizację zamierzeń. Możemy dowiedzieć się z jakimi trudnościami zmagał się przedsiębiorca, jakie dobre i słabe strony widzi w prowadzeniu działalności. Bardzo cieszę się, że przedstawione historie dotyczą realnych problemów i mimo, że ta konkretna branża mnie nie dotyczy to ciekawie czyta się jak autor poradził sobie z przeciwnościami.
Podsumowania w rozdziałach robią robotę i wnoszą realną wartość.

Nie brak podpowiedzi i wytycznych co konkretnie trzeba zrobić, gdzie i jak złożyć odpowiednie papiery aby firma zaistniała i mogła funkcjonować.
Podoba mi się zwrócenie uwagi na aspekty utrzymania balansu w życiu i w pracy, zarządzania czasem.

Absolutnie dla wszystkich, którzy planują założyć firmę, ale też dla tych, którzy mają obawy czy założyć. Poleciłabym także osobom (pracodawcom i menedżerom),którzy widzą, że coś w ich firmach nie działa, ale nie wiedzą co. Procedury w książce, w oparciu o firmę Surfski są uporządkowane i warto się czegoś nauczyć czy zainspirować. Myślę również, że osoby, które planują kogoś zatrudnić, a wcześniej nie miały takich doświadczeń mogą otrzymać tu sporo cennych wskazówek.

Co więcej, książka jest bardzo aktualna, powstała w trudnych dla nas wszystkich czasach -podczas pandemii i koronawirusa..

Genialna! Przedstawiona historia autora napisana jest w bardzo przystępny sposób. Od marzeń, pomysłu, po realizację zamierzeń. Możemy dowiedzieć się z jakimi trudnościami zmagał się przedsiębiorca, jakie dobre i słabe strony widzi w prowadzeniu działalności. Bardzo cieszę się, że przedstawione historie dotyczą realnych problemów i mimo, że ta konkretna branża mnie nie...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    15
  • Przeczytane
    15
  • Posiadam
    5
  • Nie_mam
    1
  • Własna firma
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Własna firma bez tajemnic. Jak zrobić biznes bez pieniędzy na start


Podobne książki

Przeczytaj także