Lego. Jak pokonać kryzys, zawojować świat i zbudować potęgę z klocków

Patronat LC
Niels Lunde Wydawnictwo: Agora literatura faktu
440 str.
Tytuł oryginału:
Miraklet i LEGO
Data wydania:
2019-08-14
Data 1. wyd. pol.:
2019-08-14
Liczba stron:
440
Język:
polski
ISBN:
9788326829109
Tłumacz:
Agnieszka Świerk
Wydawnictwo:
Agora
Tagi:
historia biznes Lego Dania firma literatura duńska literatura faktu
Tytuł oryginału:
Miraklet i LEGO
Kategoria:
literatura faktu
Data wydania:
2019-08-14
Liczba stron:
440
Język:
polski
ISBN:
9788326829109
Tłumacz:
Agnieszka Świerk
Tagi:
historia biznes Lego Dania firma literatura duńska literatura faktu
Średnia ocen
5,9 / 10
106 ocen 31 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
5,9 / 10
106 ocen
Twoja ocena
0 / 10
Reklama

Opinie [31]

Sortuj:
67
50

Na półkach:

Od początku mojej kariery zawodowej interesuję się tym jak działają firmy, te małe i te duże. Te w których pracowałem i pracuję. Dużo rozmawiam z ludźmi o tym jak pracujemy, dlaczego tak to wygląda i co to daje. Poza obserwacjami otaczającego mnie środowiska biznesowego i tego do którego mam dostęp przez moich znajomych lub inne osoby poznane na licznych konferencjach,...

więcej Pokaż mimo to

718
476

Na półkach:

Ten kto pracował lub pracuje w bardzo dużej firmie ten na pewno znajdzie tu wiele znajomych obrazków. Szumnie wdrażane strategie o których za dwa lata nikt nie pamięta. Wielkie plany podboju Świata dzięki oszczędnemu gospodarowaniu papierem toaletowym. I zarząd, który orientuje się w ostatnim momencie na czym tak naprawdę polega biznes, którym kieruje.

"Gdyby zespół...

więcej Pokaż mimo to

51
7

Na półkach:

Może nie być interesująca dla osób, które chcą tylko poznać markę Lego, ale jest to lektura obowiązkowa dla wszystkich tych, którzy interesują się biznesem.

Pokaż mimo to

Reklama
509
87

Na półkach: , , , , , , ,

Nie miałem zielonego pojęcia o czym będzie książka, przed rozpoczęciem nie czytałem o niej nic w sieci dlatego po pierwszych stronach nie byłem ani rozczarowany ani zaskoczony. Podejście autora na poważnie do biznesowych i ekonomicznych losów firmy, a dokładnie roszad na najwyższych stołkach nie każdemu może przypaść do gustu. Samych działań marketingowych LEGO między...

więcej Pokaż mimo to

6
1

Na półkach:

No cóż. Spodziewałem się czegoś więcej.
Wiadomo, że fani klocków nie znajdą to wiele dla siebie. Ja szukałem tu informacji o biznesie, zarządzaniu, historii która opowie o tym skąd wzloty i upadki.
A materia może być ciekawa, bo firma światowa o długiej historii i musiało być raz lepiej, raz gorzej.
Nie znajdziesz tu ciekawych historii i analiz DLACZEGO. Autor raczej...

więcej Pokaż mimo to

93
10

Na półkach:

Mówiąc "klocki", myślimy "Lego". Te dwa słowa są od lat ze sobą tak blisko, że mogły by dziś tworzyć jedność... klockilego.

Na początku książka wydaje się być trudna w odbiorze. Dużo nazwisk, suchych, szczegółowych faktów. W dalszej części jednak pozwala złapać rytm. Zdumiewająca historia, jak przez błędy w zarządzaniu, można doprowadzić jedną z najbardziej rozpoznawalnych...

więcej Pokaż mimo to

174
7

Na półkach: , ,

Jeśli ktoś jest fanem LEGO i liczył na lekką książkę o marce to jest sam sobie winien, iż nie potrafił przeczytać recenzji lub wyciągnąć wniosków po pierwszym rozdziale, iż książka mu tego nie zapewni. Nie mniej jednak autor książki spełnił jedynie rolę pasywnego kronikarza. Spisał nazwiska, daty, liczby i wydarzenia. Nie włożył najmniejszego wysiłku w przedstawienie swoich...

więcej Pokaż mimo to

832
117

Na półkach: ,

Kupując tą książkę byłem świadomy, że to nie jest historia klocków LEGO, a studium przypadku znanej na całym świecie firmy. Której historia pełna jest wzlotów i upadków, co czynić ją powinno interesujacą i pouczającą lekturą.
Jednak Ilość nazwisk, faktów i dat, które serwuje autor oraz sposób podania, sprawiły iż przygodę zakończyłem mniej więcej na 30%.
Doskonała dla fanów...

więcej Pokaż mimo to

530
67

Na półkach:

Spodziewałam się czegoś dla fanów lego... a tu tylko strategie zarządzania, marketingu... pełno nazw projektów, wyników finansowych itd
Dla studentów Zarządzania z pewnością super sprawa.

Pokaż mimo to

203
80

Na półkach:

Chyba nie tego spodziewałem się po tej książce. Z jednej strony ciekawa, choć raczej nie dla każdego. Jest to książka opowiadająca o losach jednej z najbardziej rozpoznawanych marek na świecie.

Ważne jest jednak to, że opisuje raczej ekonomiczne aspekty sukcesu i wielkiego kryzysu, który dotknął firmę w połowie lat 90 (nie miałem o tym pojęcia, dla mnie to był czas...

więcej Pokaż mimo to

Dyskusje

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    232
  • Przeczytane
    119
  • Posiadam
    34
  • Teraz czytam
    8
  • 2019
    5
  • 2020
    4
  • Reportaż
    3
  • Audiobook
    3
  • 2021
    3
  • Literatura faktu
    3

Reklama

Cytaty

Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd
zgłoś błąd