Amerykański marzyciel. Mój świat mody i biznesu
Wydawnictwo: Wydawnictwo Dolnośląskie biografia, autobiografia, pamiętnik
360 str. 6 godz. 0 min.
- Kategoria:
- biografia, autobiografia, pamiętnik
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Dolnośląskie
- Data wydania:
- 2017-09-27
- Data 1. wyd. pol.:
- 2017-09-27
- Liczba stron:
- 360
- Czas czytania
- 6 godz. 0 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324582501
- Tłumacz:
- Maciej Grabski, Maria Grabska-Ryńska
- Tagi:
- Tommy Hilfiger biznes moda biografia
Tommy Hilfiger – gwiazda biznesu i ikona mody – po raz pierwszy ujawnia fascynującą historię swego życia, opowiadając o wzlotach i upadkach, porażkach i sukcesach.
Nie jest to tylko autobiografia celebryty. To także znakomity poradnik kreowania marki.
Tommy ujawnia kulisy podejmowanych decyzji i popełnionych błędów – dzieli się nabytym
przez lata doświadczeniem w biznesie. Przedstawia też imponującą galerię postaci, z którymi
się spotykał i współpracował – od Micka Jaggera i Davida Bowie po Ralpha Laurena i Calvina Kleina.
To historia Amerykanina z krwi i kości, opowiedziana szczerze i z humorem. Hilfiger zaraża nienasyconym apetytem na życie i przekonaniem, że aby osiągnąć coś wielkiego, trzeba mieć równie wielkie marzenia.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 73
- 42
- 12
- 5
- 3
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Od lat kupuję ubrania Tommy Hilfiger i zawsze ciekawiło mnie jak jego firma stała sie tak popularna na całym świecie. Książka trochę mnie zawiodła pod tym względem, iż nie opisywała szczegółów dojścia do pozycji tej firmy na samym jej początku. Miałem wrażenie, że jakaś część jej historii została pominięta. Z drugiej strony książka zawiera wiele historii i projektów firmy w czasie kiedy firma była już rozpoznawalana. Podsumowując z pewnością jest to lektura dla każdego fana ubrań Tommy.
Od lat kupuję ubrania Tommy Hilfiger i zawsze ciekawiło mnie jak jego firma stała sie tak popularna na całym świecie. Książka trochę mnie zawiodła pod tym względem, iż nie opisywała szczegółów dojścia do pozycji tej firmy na samym jej początku. Miałem wrażenie, że jakaś część jej historii została pominięta. Z drugiej strony książka zawiera wiele historii i projektów firmy w...
więcej Pokaż mimo toPo lekturze autobiografii Tommy Hilfiger wydaje się być sympatycznym, prostolinijnym i mocno stąpającym po ziemi człowiekiem kochającym ponad wszystko swoją rodzinę. Z drugiej strony jest też nieugiętym, walczącym o swoje nazwisko biznesmenem, który z każdej porażki potrafi wyjść wzmocniony z uniesioną głową i dalej wierzyć w siebie i swoje marzenia.
Tommy Hilfiger w barwny sposób prowadzi nas przez swoje lata młodzieńcze, pokazuje początki budowania marki, zabiera za kulisy domów mody i odkrywa tajniki prac projektanta. Poprzez te opowieści poznajemy imponującą plejadę gwiazd i gwiazdeczek, z którymi współpracował.
Książka ,,Amerykański marzyciel" jest również dowodem umiłowania Ameryki i ,,amerykańskości" przez Hilfigera. Swoje przywiązanie do USA udowodnił wybierając na barwy swojej firmy te same kolory, które ma flaga amerykańska oraz pisząc tę książkę.
Jego autobiografia jest nie tylko dla fanów mody, i miłośników amerykańskiego stylu życia. To obowiązkowa pozycja dla każdego lubiącego dobre historie z pozytywnym przekazem.
Po lekturze autobiografii Tommy Hilfiger wydaje się być sympatycznym, prostolinijnym i mocno stąpającym po ziemi człowiekiem kochającym ponad wszystko swoją rodzinę. Z drugiej strony jest też nieugiętym, walczącym o swoje nazwisko biznesmenem, który z każdej porażki potrafi wyjść wzmocniony z uniesioną głową i dalej wierzyć w siebie i swoje marzenia.
więcej Pokaż mimo toTommy Hilfiger w...
Nigdy jakoś specjalnie nie interesowałam się modą, ale uwielbiam czytać biografie ludzi sukcesu. Ich życie, ich wybory, zwycięstwa, ale również porażki są bardzo inspirujące.
Tak się składa, że praktycznie codziennie przechodzę obok małej księgarni i pewnego poranka (jak zawsze) zatrzymałam się, bo mój wzrok przyciągnęła książka. A właściwie kilka, ale to właśnie biografię założyciela globalnej marki kupiłam jako pierwszą... (To nałóg, napiszę przy okazji).
„Amerykański marzyciel (…) to historia na wskroś amerykańska z jej mitem „od pucybuta do milionera”. Mamy tutaj wszystko: dzieciaka z wieloletniej rodziny, w której było krucho z kasą, pierwszy biznes, pierwsze trudności, krach, rozwód a potem znowu odbicie od dna i wykreowanie marki, która jest rozpoznawalna na całym świecie. Nawet taki laik ja, od razu rozpoznam logo, czy charakterystyczne kolory ;)
Ta książka to nie tylko historia jednego człowieka, ale również pokazanie jak zmieniał się świat, społeczeństwo, moda. Jak zmieniały się na przestrzeni lat oczekiwania klientów wobec marek modowych.
Całość czyta się szybko, wręcz połyka. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tą historią, więc jeśli lubicie biografie, to polecam bardzo, BARDZO!
Nigdy jakoś specjalnie nie interesowałam się modą, ale uwielbiam czytać biografie ludzi sukcesu. Ich życie, ich wybory, zwycięstwa, ale również porażki są bardzo inspirujące.
więcej Pokaż mimo toTak się składa, że praktycznie codziennie przechodzę obok małej księgarni i pewnego poranka (jak zawsze) zatrzymałam się, bo mój wzrok przyciągnęła książka. A właściwie kilka, ale to właśnie...
Mimo tego że nie interesuję się ubraniami, książkę wspominam bardzo dobrze.
Tommy za pomocą barwnych historii ze swojego życia świetnie opisuje, w jaki sposób doszedł na szczyt. Szczególnie urzekła mnie silna wola Hilfigera i to, że się nie poddawał mimo tylu porażek. Bardzo mi się spodobała historia prowadzenia sklepu People's Place
Thomas nie pomija również tak ważnego faktu jak wytłumaczenie różnicy w ubraniach, jakie były kiedyś, a jakie są dzisiaj. Zupełnie inna jakość, kiedyś ludzie bardziej przykładali się do pracy, teraz większość popularnych marek nie tworzy nic specjalnie różnego od siebie. W wielu przypadkach są to już niestety po prostu koszulki z nadrukami.
Mimo tego że nie interesuję się ubraniami, książkę wspominam bardzo dobrze.
więcej Pokaż mimo toTommy za pomocą barwnych historii ze swojego życia świetnie opisuje, w jaki sposób doszedł na szczyt. Szczególnie urzekła mnie silna wola Hilfigera i to, że się nie poddawał mimo tylu porażek. Bardzo mi się spodobała historia prowadzenia sklepu People's Place
Thomas nie pomija również tak ważnego...
Miałem bardzo jasną i sprecyzowaną wizję tego, jakie ubrania chcę robić, ale jeśli szukali kogoś z branżowym wykształceniem, nie miałem szans. Brakowało mi wiarygodności. Absolwenci szkół odzieżowych z reguły mogą się wykazać specjalistycznymi umiejętnościami w zakresie kroju, merchandsingu, projektowania tkanin. Ja chciałem być dyrektorem kreatywnym, nie mając za sobą nawet stażu w szwalni. Wiedziałem, że podołam. Nie rezygnowałem. Czułem, że kiedyś wreszcie spotkam kogoś, kto mi zaufa, a wtedy pokażę, na co mnie stać.
Moja recenzja: instagram: my.books.shelf
Miałem bardzo jasną i sprecyzowaną wizję tego, jakie ubrania chcę robić, ale jeśli szukali kogoś z branżowym wykształceniem, nie miałem szans. Brakowało mi wiarygodności. Absolwenci szkół odzieżowych z reguły mogą się wykazać specjalistycznymi umiejętnościami w zakresie kroju, merchandsingu, projektowania tkanin. Ja chciałem być dyrektorem kreatywnym, nie mając za sobą...
więcej Pokaż mimo toRecenzja będzie nietypowa, ponieważ z jednej strony do przeczytania książki pchnęła mnie słabość do ubrań i dodatków Hilfigera. Z drugiej jednaj strony, jestem ciekawa osób, które mimo trudów w życiu zbudowały coś "dużego". W tym przypadku marka Tommy Hilfiger, Hilfiger Denim czy Tommy Jeans odniosła przecież oszałamiający sukces. W takich przypadkach nasuwa się "JAK?". Lektura porwała mnie od pierwszych stron, historia wciągająca i napisana tak lekko, że trudno oderwać się od niej. Spędziłam cały dzień, nim odeszłam od książki - kończąc ją zarazem. W książce znalazłam poza niezwykle ciekawą bioografią charakternego i wytrwałego Tommiego, także sporo wyznaczników, które w zasadzie możemy zastosować nie tylko do biznesu. I tak na przykład:
* Powinniśmy szukać swojej drogi w życiu, tego w czym czujemy się dobrze.
* Nie zapominajmy o pasji-sile napędowej, dzięki niej na wszystko znajdziemy w sobie niespożyte pokłady energii..
* Warto znaleźć niszę, bo często jest najprostszą drogą do sukcesu. Na początek to świetna opcja.
* Pamiętać o odpowiedniej skali i odpowiednich zasobach. Porywanie się z motyką na słońce, gdy nie jesteśmy gotowi może przesądzić na długi czas o naszej przyszłości.
* Koniecznie wpiszmy w swój kalendarz ciągłą naukę, poszukiwania nowego źródła napędu do rozwoju.
* Pamiętajmy - porażki są wpisane w rozwój (biznesu),trzeba z nich wyciągać wnioski. W trakcie tych porażek olbrzymią wartością dodającą sił jest ktoś kogo cenimy, kto będzie z nas dumny, wraz z rozwojem firmy.
* Koniecznie miejmy plan działania (choć kształtuje się z czasem, wraz z rozwojem warto, aby w końcu go nakreślić)
* Bezpieczeństwo jest konieczne. Zabezpiczmy się umowami, bo ktoś może wykorzystać nasz talent, czas i pracę dla swoich korzyści.
* Nie zapomnijmy przy tym wszystkim o partnerze, bo trudno przytulić się w nocy do pieniędzy..
* Warto zwiedzać świat, czy to służbowo czy prywatnie. Podróże kształcą i poszerzają horyzonty, dając nowe możliwości.
* Nauczmy się przekształcać strach w kataliator a nie hamulec.
* Grunt to nie poddawać się mimo wielu słów odmowy.
* Pozytywne myślenie pomoże w trudnych chwilach.
* Gdy jest źle warto opierać się na innych(Tommy wielokrotnie wchodził w różne spółki z większymi od siebie, dzięki czemu mógł rozwinąć swoją markę na taką skalę, a nie licząc wyłącznie na siebie - polec przy trudnościach) i działać wspólnie z partnerami(biznesowymi lub życiowymi)
* Korzystajmy z doświadczenia i wiedzy innych. Jeśli ktoś popełnił kiedyś już ten błąd, możemy nauczyć się jak tego nie powtórzyć.
* I przede wszystkim marzenia - mieć wciąż nowe i je realizować!
Recenzja będzie nietypowa, ponieważ z jednej strony do przeczytania książki pchnęła mnie słabość do ubrań i dodatków Hilfigera. Z drugiej jednaj strony, jestem ciekawa osób, które mimo trudów w życiu zbudowały coś "dużego". W tym przypadku marka Tommy Hilfiger, Hilfiger Denim czy Tommy Jeans odniosła przecież oszałamiający sukces. W takich przypadkach nasuwa się...
więcej Pokaż mimo to