Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki

Okładka książki Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki
Izabela Krejca-Pawski Wydawnictwo: biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Język:
polski
ISBN:
9788377886151
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu
Średnia ocen
6,9 6,9 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Reklama
Reklama

Książki autora

Podobne książki

Reklama

Oceny

Średnia ocen
6,9 / 10
15 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
242
9

Na półkach: ,

Książka jest rzeczywiście bardzo konkretna i można z niej wynieść realne techniki, tytuł więc nie jest chwytem sprzedażowym. Jednak fakt, że tytuł nie zawiera w sobie ziarna nieprawdy jest także minusem. Bo rzeczywiście są to "tylko sprawdzone techniki". Na tyle sprawdzone, że jeśli ktoś przepracował w handlu rok, to do większości tych wniosków sam doszedł, a jeśli do tego wysłano go na jakieś porządne szkolenie sprzedażowe, to wie wszystko, co w książce zawarte zostało. Bo umówmy się, czy naprawdę jakimś niesamowitym odkryciem jest to, że klienta trzeba poznać, żeby sprzedawać skutecznie? Albo, że są pytania którymi sami zapędzamy się w kozi róg? No nie. Polecam tylko komuś, kto dopiero zaczyna, sam czułem się nieco rozczarowany.

Książka jest rzeczywiście bardzo konkretna i można z niej wynieść realne techniki, tytuł więc nie jest chwytem sprzedażowym. Jednak fakt, że tytuł nie zawiera w sobie ziarna nieprawdy jest także minusem. Bo rzeczywiście są to "tylko sprawdzone techniki". Na tyle sprawdzone, że jeśli ktoś przepracował w handlu rok, to do większości tych wniosków sam doszedł, a jeśli do tego...

więcej Pokaż mimo to

avatar
368
122

Na półkach: , , ,

Książka ma powtórzone 5 stron w druku (zabrakło kartek do arkusza w drukarni czy co?) i poza tym nie wiem doprawdy gdzie czytelnicy znajdują to innowacyjne podejście do sprzedaży. Owszem, są ciekawe tematy, ale to tylko zbiór zasad z innych pozycji, sklejonych w jedną całość. Taka trochę praca magisterska. Nic nowego. Nic odkrywczego. Poza tym nie mogę się oprzeć wrażeniu, że książka powstała nie, jak twierdzi autorka, z miłości do sprzedaży, a z chęci sprzedaży. A to zupełnie dwie różne motywacje. Taki normalny, zwyczajny handlowiec, który, żeby opchnąć więcej szkoleń (co robi autorka), to musi zrobić coś ponad miarę, by trafić do rzesz. Nie wiem, do mnie nie trafia. Brakuje tu tych uczuć i empatii, o których ciągle się wspomina. Brakuje to czynnika ludzkiego. A przede wszytkim brakuje nowości. Jednak jako kompendium dla nowych handlowców niezaznajomionych ze światem sprzedaży, na pewno wystarczy.

Książka ma powtórzone 5 stron w druku (zabrakło kartek do arkusza w drukarni czy co?) i poza tym nie wiem doprawdy gdzie czytelnicy znajdują to innowacyjne podejście do sprzedaży. Owszem, są ciekawe tematy, ale to tylko zbiór zasad z innych pozycji, sklejonych w jedną całość. Taka trochę praca magisterska. Nic nowego. Nic odkrywczego. Poza tym nie mogę się oprzeć wrażeniu,...

więcej Pokaż mimo to

avatar
111
87

Na półkach:

Sprzedaż tylko sprawdzone techniki to bardzo konkretna książka!! - Maksimum wiedzy, minimum lania wody :)
Książka porusza wszystkie kwestie potrzebne do ubiciu targu- od poszukiwania klienta, przez umawianie spotkań, prezentację produktu/usługi, pokonywania obiekcji, zamykania transakcji, obsługę posprzedażową, przyjmowanie reklamacji i prośby o referencje!!
Polecam każdemu sprzedawcy i biznesmenowi!!

Sprzedaż tylko sprawdzone techniki to bardzo konkretna książka!! - Maksimum wiedzy, minimum lania wody :)
Książka porusza wszystkie kwestie potrzebne do ubiciu targu- od poszukiwania klienta, przez umawianie spotkań, prezentację produktu/usługi, pokonywania obiekcji, zamykania transakcji, obsługę posprzedażową, przyjmowanie reklamacji i prośby o referencje!!
Polecam każdemu...

więcej Pokaż mimo to

Reklama
avatar
106
8

Na półkach:

Fantastyczna książką osadzona w polskich realiach. Praktyczny przewodnik od A do Z. Zawiera same konkrety z życia wzięte. Odpowiada na wszystkie najważniejsze kwestie związane ze sprzedażą. Są w niej zawarte ćwiczenia na końcu każdego rozdziału. Pozycja całkowicie inna od "wodolejstwa" dostępnego na rynku. Polecam.

Fantastyczna książką osadzona w polskich realiach. Praktyczny przewodnik od A do Z. Zawiera same konkrety z życia wzięte. Odpowiada na wszystkie najważniejsze kwestie związane ze sprzedażą. Są w niej zawarte ćwiczenia na końcu każdego rozdziału. Pozycja całkowicie inna od "wodolejstwa" dostępnego na rynku. Polecam.

Pokaż mimo to

avatar
1292
1277

Na półkach:

Praca w sprzedaży dla wielu osób jawi się jako największe zło, a kiedy są zmuszeni ją podjąć – tłumacząc się koniecznością utrzymania rodziny czy spłatą kredytu – zwykle nienawidzą każdego dnia w niej spędzonego. Są jednak osoby, które grę, jaką jest sprzedaż, pokochały i oddały się jej z pasją. Zwiększają zatem swoje kompetencje w tym zakresie, uczą się, w jaki sposób identyfikować potencjalnych klientów, jak z nimi rozmawiać i jak zamykać sprzedaż oraz w jaki sposób zapobiegać utracie odbiorców oferowanych dóbr czy usług. Konsekwencją jest prawdziwy sukces oraz przeświadczenie, że można mieć satysfakcjonującą i rozwojową pracę, że można każdego dnia wstawać zmotywowanym do działania i zadowolonym z życia.
To właśnie dla tych, którzy wciąż poszerzają swoją wiedzę na temat negocjacji czy budowania relacji z klientem, a także dla tych, którzy pragną uczynić ze sprzedaży swój przyszły zawód, wydawnictwo Edgard przygotowało praktyczną publikację, pełną cennych rad i wskazówek dotyczących stosowania różnych strategii sprzedaży. Książka „Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki”, autorstwa Izabeli Krejca-Pawski, właścicielki firmy IKP Szkolenia, to pisane przez zawodowca kompendium sprzedaży, który nie tylko pozwala zmienić nastawienie do pracy, wyeliminować popełniane błędy, ale i zdobywać klientów konkurencji oraz zapobiegać odejściu swoich.
Wieloletnia praca w sprzedaży predestynuje autorkę do miana eksperta w tej dziedzinie, dlatego po ten poradnik sięga się z przyjemnością, a także z przekonaniem, że wiedza w nim zawarta posłuży nam doskonaleniu zawodowemu. I tak też się dzieje – w czterech częściach książki otrzymujemy szczegółowe informacje na temat rozpoczęcia sprzedaży, budowaniu relacji, trudnych sytuacji oraz skutecznego zamykania sprzedaży. Krok po kroku dowiadujemy się o sprzedaży i prowadzeniu negocjacji więcej, mamy szansę na podanych przykładach obserwować efekty podanych wskazówek oraz samodzielnie ćwiczyć pewne zachowania i techniki.
Część pierwsza obnaża najczęściej popełniane przez ludzi sprzedaży błędy, zachęca do postawienia klienta na pierwszym miejscu i zapomnienia o produkcie. Dowiemy się również, skąd czerpać energię do codziennej pracy, w jaki sposób wyznaczać ekscytujące cele i dlaczego warto jest prowadzić dziennik sukcesu. Dzięki informacjom na temat zarządzani czasem i podejmowaniu tych aktywności, które przybliżą nas do celu, będziemy w stanie zrealizować również plany sprzedażowe. W części drugiej zawarte zostały informacje dotyczące zwracania uwagi klienta już w pierwszej minucie rozmowy, konstruowania zdań wartych milion dolarów i „haków” na klientów. Dowiemy się również, w jaki sposób budować relacje sprzedażowe, jak wciągnąć klientów w rozmowę i jak budować strategiczne pytania sprzedażowe. Część trzecia książki odsłoni przed nami tajniki radzenia sobie z obiekcjami klienta – autorka przywołuje najczęstsze przyczyny braku zakupów przez klienta, przestrzega przed drążeniem powodów odmowy i zachęca do opracowania sprzedażowego „argumentera”. Natomiast dzięki lekturze czwartej części, będziemy w stanie zmykać sprzedaż na każdym etapie rozmowy oraz unikać błędów podczas tego zamykania. Poznamy także trzy strategie skutecznych handlowców oraz dowiemy się, w jaki sposób kończyć sprzedaż … nową sprzedażą!

(...)
Pełna treść recenzji dostępna na stronie: http://qulturaslowa.blogspot.com/2016/03/izabela-krejca-pawski-sprzedaz-tylko.html

Praca w sprzedaży dla wielu osób jawi się jako największe zło, a kiedy są zmuszeni ją podjąć – tłumacząc się koniecznością utrzymania rodziny czy spłatą kredytu – zwykle nienawidzą każdego dnia w niej spędzonego. Są jednak osoby, które grę, jaką jest sprzedaż, pokochały i oddały się jej z pasją. Zwiększają zatem swoje kompetencje w tym zakresie, uczą się, w jaki sposób...

więcej Pokaż mimo to

avatar
46
10

Na półkach: ,

Jedna z moich ulubionych książek o sprzedaży bardzo dużo praktycznych porad. Warto ja przeczytać nawet jesli nie jesteśmy handlowcem.

Jedna z moich ulubionych książek o sprzedaży bardzo dużo praktycznych porad. Warto ja przeczytać nawet jesli nie jesteśmy handlowcem.

Pokaż mimo to


Cytaty

Więcej
Izabela Krejca-Pawski Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki Zobacz więcej
Izabela Krejca-Pawski Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki Zobacz więcej
Reklama
Więcej
Reklama
zgłoś błąd