Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II

Okładka książki Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II
Martyna Zastrożna Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
192 str. 3 godz. 12 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2015-06-08
Data 1. wyd. pol.:
2013-11-08
Liczba stron:
192
Czas czytania
3 godz. 12 min.
Język:
polski
ISBN:
9788328309623
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu
Średnia ocen

                6,2 6,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Reklama
Reklama

Książki autora

Podobne książki

Reklama

Oceny

Średnia ocen
6,2 / 10
45 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
262
248

Na półkach: ,

Od kilku lat obserwuję i korzystam z Google Analytics. Widzę jak się zmienia, dostarcza nowych możliwości i ułatwia życie, m.in. marketingowcom. Co jest niesamowitego w narzędziu Google Analytics?

Po pierwsze, jest ono darmowe i oferujące bardzo szerokie spektrum możliwości. Po drugie, jeżeli zapoznasz się z nim, zgłębisz możliwości, jakie oferuje, to stanie się dla Ciebie czymś więcej niż zbiorem statystyk i wykresów. Z danych, jakie zostawiają klienci dowiesz się m. in. o ich płci, wieku (przedział wiekowy), zainteresowaniach czy rodzaju przeglądarki, z której korzystają. Po trzecie, pomoże Ci określić kierunek w działaniach promocyjnych i na bieżąco je modyfikować.

Obydwie pozycje Martyny Zastrożnej (Google Analytics dla marketingowców i Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych) to przydatne kompendia wiedzy o tym, jak i z czym się je Google Analytics. Dla początkujących i bardziej wprawionych w obsłudze tego narzędzia.

Książki wprowadzają w realia obsługi, dają porady i inspirują do własnych poszukiwań. Pozwalają poznać opcje odkrywające przed nami obraz tych, którzy odwiedzają nasze strony www oraz rozszyfrować ślady, jakie zostawiają. Tymi śladami są informacje o profilu użytkowników, co pozwala w jeszcze lepszy sposób dopracować prezentowane treści i dotrzeć z nim do tych, na których nam zależy. Bo – co wydaje się oczywiste – nie jest trudno stworzyć informację w Internecie. Sztuką jest stworzyć taki przekaz, który zostanie odnotowany i przyjęty. Zwłaszcza, gdy mówimy o przekazie marketingowym.

Źródło: www.zzyciaksiazek.blogspot.com

Od kilku lat obserwuję i korzystam z Google Analytics. Widzę jak się zmienia, dostarcza nowych możliwości i ułatwia życie, m.in. marketingowcom. Co jest niesamowitego w narzędziu Google Analytics?

Po pierwsze, jest ono darmowe i oferujące bardzo szerokie spektrum możliwości. Po drugie, jeżeli zapoznasz się z nim, zgłębisz możliwości, jakie oferuje, to stanie się dla Ciebie...

więcej Pokaż mimo to

avatar
128
127

Na półkach: ,

Książka ta zbiera wiele pochlebnych recenzji wśród marketingowców, toteż postanowiłam się z nią zapoznać ze względu na bliską mi tematykę. Niestety, spotkało mnie spore rozczarowanie. Posiadam najnowsze wydanie poradnika, mimo to zawiera on mnóstwo nieaktualnych pojęć i screenów przestarzałej wersji Google Analytics. Autorka udziela wielu cennych wskazówek, tylko ich wdrożenie w życie wymaga sporo czasu. Książkę czytałam przez dwa miesiąca, codziennie zaledwie po kilka stron. Przed przećwiczeniem każdego zaproponowanego rozwiązania, musiałam rozszyfrować, jak obecnie brzmią stare komendy, bo przez ostatnich parę lat sporo się zmieniło. Nie miałabym pretensji, gdybym trafiła na stare wydanie książki, ale dysponuję najnowszym, który zawiera zdezaktualizowaną wiedzę. Owszem, nie wszystko uległo zmianie, nadal tak samo zlicza się unikalnych użytkowników, współczynnik odrzuceń itp., ale dużo rzeczy ma się nijak do współczesnych realiów. Książkę tę należy traktować jako swego rodzaju drogowskaz, warto jednak pamiętać, iż nie mamy tutaj do czynienia z "GPS-em". Po zakończeniu lektury mogę stwierdzić, że dowiedziałam się wielu wartościowych rzeczy, ale żeby znaleźć je w nowej wersji Google Analytics, musiałam się sporo natrudzić.

Książka ta zbiera wiele pochlebnych recenzji wśród marketingowców, toteż postanowiłam się z nią zapoznać ze względu na bliską mi tematykę. Niestety, spotkało mnie spore rozczarowanie. Posiadam najnowsze wydanie poradnika, mimo to zawiera on mnóstwo nieaktualnych pojęć i screenów przestarzałej wersji Google Analytics. Autorka udziela wielu cennych wskazówek, tylko ich...

więcej Pokaż mimo to

Reklama

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II


Reklama
zgłoś błąd