Dlaczego Zalando? Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów

Okładka książki Dlaczego Zalando? Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów Hagen Seidel
Okładka książki Dlaczego Zalando? Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów
Hagen Seidel Wydawnictwo: Olé biznes, finanse
288 str. 4 godz. 48 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Olé
Data wydania:
2014-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2014-01-01
Liczba stron:
288
Czas czytania
4 godz. 48 min.
Język:
polski
ISBN:
9788328010666
Średnia ocen

6,2 6,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Zero to one. Notatki o start-upach, czyli jak budować przyszłość Blake Masters, Peter Thiel
Ocena 7,0
Zero to one. N... Blake Masters, Pete...
Okładka książki Rework Jason Fried, David Heinemeier Hansson
Ocena 7,0
Rework Jason Fried, David ...
Okładka książki Big data. Rewolucja, która zmieni nasze myślenie, pracę i życie. Kenneth Cukier, Victor Mayer-Schonberger
Ocena 6,0
Big data. Rewo... Kenneth Cukier, Vic...

Oceny

Średnia ocen
6,2 / 10
42 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
33
4

Na półkach:

Jeżeli chodzi o historię zalando, to czyta się świetnie, można wiele wynieść z zachowania założycieli, poszerzyć horyzonty i jeżeli na owym temacie zamykałaby się książka, to godna byłaby oceny równej 9, jednak przez wplecenie sporej ilości danych i dat nierzadko niepowiązanych ze sobą nieco osłabił potencjał lektury i fragmentami czyta się żmudnie. Niemniej książka warta polecenia.

Jeżeli chodzi o historię zalando, to czyta się świetnie, można wiele wynieść z zachowania założycieli, poszerzyć horyzonty i jeżeli na owym temacie zamykałaby się książka, to godna byłaby oceny równej 9, jednak przez wplecenie sporej ilości danych i dat nierzadko niepowiązanych ze sobą nieco osłabił potencjał lektury i fragmentami czyta się żmudnie. Niemniej książka warta...

więcej Pokaż mimo to

avatar
31
9

Na półkach: ,

... inspirująca książka.

... inspirująca książka.

Pokaż mimo to

avatar
26
1

Na półkach:

Temat bardzo mnie zaciekawił, potencjał był ogromny jednak został zmarnowany. Książka napisana koszmarnie chaotycznie, niespojnie. raz mowa o 2007 roku, następnie 2012, by wrócić do 2009. w efekcie totalny misz-masz. jestem rozczarowana.

Temat bardzo mnie zaciekawił, potencjał był ogromny jednak został zmarnowany. Książka napisana koszmarnie chaotycznie, niespojnie. raz mowa o 2007 roku, następnie 2012, by wrócić do 2009. w efekcie totalny misz-masz. jestem rozczarowana.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    75
  • Przeczytane
    61
  • Posiadam
    32
  • Teraz czytam
    15
  • Biznes
    3
  • EBOOK
    2
  • MODA
    1
  • Reportaż, literatura faktu i biografie 🔥
    1
  • Mam w poczekalni
    1
  • 2015
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także