rozwiń zwiń

22 niezmienne prawa marketingu

Okładka książki 22 niezmienne prawa marketingu
Al RiesJack Trout Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne biznes, finanse
172 str. 2 godz. 52 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
The 22 immutable laws of marketing: violate them at your own risk
Wydawnictwo:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Data wydania:
2000-10-15
Data 1. wyd. pol.:
2000-10-15
Liczba stron:
172
Czas czytania
2 godz. 52 min.
Język:
polski
ISBN:
83-208-1284-4
Tłumacz:
Andrzej Ehrlich
Tagi:
marketing
Średnia ocen

                7,6 7,6 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu Al Ries, Laura Ries
Ocena 7,0
Wizualny młote... Al Ries, Laura Ries...
Okładka książki Wojna marketingu z zarządzaniem Al Ries, Laura Ries
Ocena 9,0
Wojna marketin... Al Ries, Laura Ries...
Okładka książki Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie Al Ries, Jack Trout
Ocena 8,4
Wojujący marke... Al Ries, Jack Trout...
Okładka książki Positioning: The Battle for Your Mind: How to Be Seen and Heard in the Overcrowded Marketplace Al Ries, Jack Trout
Ocena 7,0
Positioning: T... Al Ries, Jack Trout...

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Handlowanie to gra. Od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb klienta Jerzy Gut, Wojciech Haman
Ocena 7,3
Handlowanie to... Jerzy Gut, Wojciech...
Okładka książki Rework Jason Fried, David Heinemeier Hansson
Ocena 7,0
Rework Jason Fried, David ...
Okładka książki Biblia e-biznesu Marcin Cichoń, Marcin Cisek, Kamil Czopek, Agnieszka Dejnaka, Jacek Dudzic, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Marcin Godlewski, Jakub Jasiński, Marcin Kosiński, Paweł Królak, Paweł Krzyworączka, Maciej Lewiński, Paweł Lipiec, Przemysław Modrzewski, Piotr Motyl, Sławomir Panek, Krzysztof Rdzeń, Rafał Sadłowski, Mirosław Smużniak, Mirosław Szmajda, Piotr Szulczewski, Natalia Szwarc, Mariusz Wesołowski
Ocena 7,7
Biblia e-biznesu Marcin Cichoń, Marc...

Oceny

Średnia ocen
7,6 / 10
50 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
61
25

Na półkach: ,

Można przeczytać, bo zawsze coś nowego z marketingu wpadnie do głowy.

Autor przedstawia swoje rozważania w formie "niezmiennych praw".
Co jest raczej lekką przesadą.

Uzasadnienie klęski produktu po fakcie i przypisanie go jednemu z praw jest do zrobienia.

Co innego wprowadzić nowość na rynek i osiągnąć sukces dzięki znajomości tych przykazań. Tu może być już trudniej.

Książka ta na pewno pomoże w analizowaniu sukcesów i porażek produktów, które swoje na rynku już zrobiły i są w fazie dojrzałości.

Jeśli ktoś jest dopiero w fazie wprowadzania produktu to szukanie wzoru i "niezmiennego prawa" niekoniecznie się sprawdzi. Zwłaszcza, że to co działało wczoraj, dzisiaj może przyczynić się do porażki.

Można przeczytać, bo zawsze coś nowego z marketingu wpadnie do głowy.

Autor przedstawia swoje rozważania w formie "niezmiennych praw".
Co jest raczej lekką przesadą.

Uzasadnienie klęski produktu po fakcie i przypisanie go jednemu z praw jest do zrobienia.

Co innego wprowadzić nowość na rynek i osiągnąć sukces dzięki znajomości tych przykazań. Tu może być już...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    285
  • Przeczytane
    62
  • Posiadam
    8
  • Marketing
    5
  • Biznes
    3
  • Chcę w prezencie
    3
  • Do kupienia
    2
  • Ulubione
    2
  • Teraz czytam
    2
  • Rozwój
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki 22 niezmienne prawa marketingu


Podobne książki

Przeczytaj także