forum Oficjalne Aktualności
Na trudne czasy - pogodne książki
Zdaniem Tomasza Pindla obecnie powinniśmy sięgać po książki, które nas rozweselą i na takich właśnie – emanujących humorem i pogodą – skupia się w swoim tekście. Szczególnie poleca publikacje Eduarda Mendozy, Maria Vargas Llosa, Edwarda Jedlińskiego, Petra Šabacha, Daniela Kaldera, Stanisława Leca i Ogdena Nasha.
Zobacz pełną treść
odpowiedzi [26]
Polecam: Jerome K. Jerome "Trzech panów w łódce nie licząc psa" i "Trzech panów na włóczędze" (chociaż ta druga część moim zdaniem mniej śmieszna) i nieśmiertelne książki z serii o Mikołajku. Mogę je czytać po raz setny a i tak uśmieję się do łez.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postDziękuję za sporą dawkę inspiracji. U mnie sprawdza się dystans i stoicyzm Szymborskiej, dobry byłby też zapewne dowcip z Paragrafu 22. Ostatnio przeczytałam Stramera i nieoczekiwanie też trochę wniósł do mojego pandemicznego życia - bo czymże jest ograniczenie przemieszczania wobec codzienności życia w getcie (błahostka zaledwie). Pozdrawiam:-)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Od lat na kiepski humor Klub Miłośniczek Czekolady
Śmiesznie i pysznie. Lektura oczywiście przy czekoladzie w dowolnej formie, zgodnie z tytułowa inspiracja.
może i te książki są pogodne, ale czemu takie ambitne i nie chcę używać tego słowa, ale ciśnie mi się na usta -pretensjonalne? O gustach się nie dyskutuje, ale 90% bardziej wesołe i pogodne są propozycje tu czytelników niż autora tekstu, przez to że są prostsze w odbiorze i humor jest uniwersalny, a nie tylko dla wybrańców
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postPolecam serię Arystokratki Ostatnia arystokratka, Arystokratka w ukropie, Arystokratka na koniu, Arystokratka i fala przestępstw na zamku Kostka a...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Seria Arystokratka Evžen Boček-cudowny czeski humor. Urzekła mnie od pierwszego tomu tj. od opisu podróży kota -
Ostatnia arystokratka
Książka -dziennik pisany przez mieszkańca domu starości, który cieszy się życiem Małe eksperymenty ze szczęściem
Ta książka ma...
Dla mnie lekiem są mocne książki. Szczególnie polecam "Czarne słońce" Jakuba Żulczyka oraz "Dowód prawdy" David Baldacci. Dobra jest też książka Jo Nesbo pt. "Macbeth"
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezmiennie od lat - niezawodnie Fannie Flagg:
Smażone zielone pomidory
Nie mogę się doczekać... kiedy wreszcie pójdę do nieba
Babska Stacja
Daisy Fay i cudotwórca
Czytam dużo, lubię niemal każdy gatunek literatury. Niemniej ostatnio, w czasie pandemii, jakoś tak moje czytelnictwo opadło na lekko przerażone kolana. Jestem intensywistką, więcej obecnie czytam na temat bezrozumnego wirusa, niż na jakikolwiek inny. Nie mogłam się skupić na lekturze czegokolwiek. Jednak kilka pozycji przeczytałam, ze zrozumieniem ;) Uwielbiam Vonneguta,...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej