forum Grupy użytkowników Co czytasz w ten weekend?
Co czytacie w pierwszy listopadowy weekend?
odpowiedzi [107]
Też szukałam tego tematu.
Ja czytam Zimowy wiatr na twojej twarzy
Hiszpańska wojna domowa - fascynujący okres.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postMam w swoim czytniku trzy książki Pani Montero ale wstyd się przyznać jeszcze żadnej nie przeczytałam. Chyba muszę zacząć nadrabiać
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Złamane dusze
Powieść z dreszczykiem, czyli coś w sam raz na teraz ;-)
Wygląda na to, że nie tylko z dreszczykiem, ale
i inteligentnie napisana, z ciekawym tłem historycznym.
Czytam z doskoku Krüger. Tygrys
Mam nadzieję, że jutro zacznę powieść kupioną na spotkaniu autorskim Nikt nie idzie
Użytkownik wypowiedzi usunął konto
Kiedyś fascynowała mnie postać Marii Curie, ale wtedy w bibliotece dostępna była tylko jedna książka na jej temat (rynek wydawniczy w PRL-u był bardzo ubożuchny..). Jestem ciekawa, jakie wychwycisz różnice między tymi biografiami.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postUżytkownik wypowiedzi usunął konto
W młodości czytałam tylko książkę napisaną przez jej córkę. Zachwyciłam się tą kobietą i stała się dla mnie niedościgłym wzorem.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postUżytkownik wypowiedzi usunął konto
Ciekawe. Mnie jakiła się jako zwykła kobieta, które smaży konfitury, zajmuje się dziećmi i tak przy okazji robi wielkie odkrycia. Chociaż ostatnio oglądałam parę programów w telewizji o nie, jako skandalistce. Jej stosunek do córek był trochę pogmatwany. Przyjaźń jej z Einsteinem opierała się też na tym, że oboje zostali wykluczeni z towarzystwa. On zostawiając żonę z...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcejUżytkownik wypowiedzi usunął konto
Dalej jestem na chwilowej emigracji.. Tym razem czytelniczo wybrałam się do Kanady. Mało ambitnie, ale przyznam, że przyjemna lektura czyli bestseller z dawnych lat
Budowa Jalny
Jedna z moich ulubionych autorek, laureatka nobla, mistrzyni opowiadań
Jawne tajemnice
Ależ fajna podróż... Zachęciłaś mnie do takiej emigracji. Zupełnie nie pamiętałam o sadze rodu Whitheoaków. Alice Munro to mój wyrzut sumienia, jej proza jest taka - no nie wiem - zwykła i niezwykła zarazem. Kilka zbiorów opowiadań czeka na mojej półce.
A czy znasz Kanadę Richarda Forda? Podobno bardzo dobra powieść drogi, o ucieczce do...
W pełni słowa jestem na emigracji gdyż zarobkowo wyjechałam do zachodniego sąsiada, nadrabiam więc zaległości z własnej półki... Munroe uwielbiam, ale akurat jawne tajemnice to najsłabszy jej Tom opowiadań
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Miłość w czasach zarazy
oraz
Zemsta i przebaczenie. Otchłań nienawiści
O! Marquez - jak dawno czytałam tę książkę! W okresie szczytu popularności realizmu magicznego. I nadal wybieram takie książki, ale jeszcze nie narodził się "drugi Marquez"...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Na mnie czeka tyle książek, że nie wiem, co wybrać.
Wczoraj zaczęłam czytać Sen Kolumba - od wakacji książka zerkała na mnie i była jak wielki wyrzut sumienia, bo pokolenie Kolumbów to mój konik.
Kontynuować też będę lekturę przepięknej i mądrej książki wspomnieniowej Dzieje człowieka piszącego
Użytkownik wypowiedzi usunął konto
Ciekawe byłoby porównanie Snu Kolumba z kultową książką Bratnego Kolumbowie. Rocznik 20 . Pewnie ktoś już to zrobił!
O autobiografii Kazimierza Orłosia nie słyszałam, warto się jej przyjrzeć, zachęciłaś mnie.
Pozdrawiam serdecznie!
Właśnie czekam na moje dziewczynki i jedziemy do biblioteki bo na starszą czeka "pod ladą" nowa książka z serii Zuza Łobuza. I na pewno nie obejdzie się bez wypożyczenia kolejnej gry planszowej [lubimy deszcz bo wtedy dużo gramy w planszówki]
W ten weekend postaram się skończyć Wer Strafe verdient chociaż do końca to jeszcze...
Szczerze podziwiam i zazdroszczę doskonałej znajomości niemieckiego. Ciekawe, co takiego fascynującego jest w inspektorze Lynleyu... Muszę chyba sama sprawdzić :-).
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
No cóż, znajomość języka wynikła z przypadku i przymusu 😂
A książki Elizabeth George to chyba jakieś przyciąganie 😀 tak szczerze, to moje pierwsze spotkanie z Lynleyem nie było zachwycające.
Myślę, że połączenie pary detektywów jakimi są Lynley i Havers jest dodatkowym plusem. On dobrze wychowany o anielskiej wprost cierpliwości angielki lord i ona, impulsywna i dążąca do...
Mam nadzieję, że uda mi się dzisiaj skończyć:
Zmiana
Potem zabieram się za książkę autorki, którą poleca mi ciocia:
Drzewo Anioła
Ciekawe jak spodoba Ci się książka Moniki Jaruzelskiej.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postZostało mi się ostatnie 50 stron i myślę, że już mogę odpowiedzieć. Sam temat nieustających zmian w naszym życiu jest ciekawy, ale przekazanie tych treści w książce trochę mnie męczy i forma takich krótkich rozdziałów w tym przypadku jest niewystarczająca i ciężko mi się skupić.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postNiesamowicie płodna jest Jodi Picoult :-) Chcę kupić jakaś jej książkę na prezent dla cioci. Którą byś poleciła?
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post