Filtry
Książki w biblioteczce [9]
Generuj link
Zmień widok
Sortuj:
Okładka książki Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka Robert B. Cialdini
Średnia ocen:
7,8 / 10
884 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 2701 Opinie: 72
Okładka książki Zarządzanie produktem. Od badań i rozwoju do budżetowania reklamy Linda Gorchels
Średnia ocen:
7,0 / 10
1 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 7 Opinie: 0
Okładka książki Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją praca zbiorowa
Średnia ocen:
6,0 / 10
3 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 9 Opinie: 0
Okładka książki Marketing partyzancki Jay Conrad Levinson
Średnia ocen:
7,1 / 10
7 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 93 Opinie: 1
Okładka książki Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach Philip Kotler
Średnia ocen:
7,6 / 10
29 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 95 Opinie: 3
Okładka książki Dzieci to koszmarne zwierzątka domowe Peter Brown
Średnia ocen:
7,3 / 10
66 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 119 Opinie: 18
Okładka książki Kryzys wolnego rynku? Ameryki portret wewnętrzny George Packer
Średnia ocen:
6,9 / 10
35 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 203 Opinie: 4
Okładka książki Kryzys globalny, Pierwsze przybliżenie Władysław Szymański
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 2 Opinie: 0
Okładka książki Kryzys argentyński. Wnioski dla Polaków Marek Radzikowski
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 10 Opinie: 0