-
ArtykułyPisarze patronami nazw ulic. Polscy pisarze i poeci na początekRemigiusz Koziński36
-
ArtykułyOgromny dom pełen książek wystawiony na sprzedaż w Anglii. Trzeba za niego zapłacić fortunęAnna Sierant6
-
ArtykułyPaul Auster nie żyje. Pisarz miał 77 latAnna Sierant6
-
ArtykułyWyzwanie czytelnicze Lubimyczytać. Temat na maj 2024Anna Sierant977
Porównanie z Twoją biblioteczką
Wróć do biblioteczki użytkownika2013-04-10
2013-01-13
Od tej książki postanowiłem rozpocząć moją przygodę z literaturą. Polecili mi ją ludzie do których miałem pełen respekt i jestem im za to wdzięczny PO CAŁOŚCI!
Podstawy podstaw. Świetnie pokazuje sposób myślenia tych dla których realizacja własnych celów jest na piedestale. Słynne aktywa i pasywa wytłumaczone w tej pozycji wyleczyły ład w mojej głowie i zatruły rozmowy z moją drugą połówką na cały miesiąc. W końcu kazano mi przestać postrzegać wszystko jako aktywo bądź pasywo i choć już o tym tyle nie mówię to wciąż mam ten schemat w głowie. Chyba najlepszy dowód na to jaki wpływ ma na czytelnika.
Od tej książki postanowiłem rozpocząć moją przygodę z literaturą. Polecili mi ją ludzie do których miałem pełen respekt i jestem im za to wdzięczny PO CAŁOŚCI!
Podstawy podstaw. Świetnie pokazuje sposób myślenia tych dla których realizacja własnych celów jest na piedestale. Słynne aktywa i pasywa wytłumaczone w tej pozycji wyleczyły ład w mojej głowie i zatruły rozmowy z...
2013-06-30
Rewelacyjna książka! W zabawny sposób przedstawia tony faktów i zagadnień z których nawet wielu profesjonalistów nie zdaje sobie sprawy. Bardzo przyjemnie się ją pochłania, jest napisana po ludzku przedstawia rzeczowe fakty z empirycznych doświadczeń. Niejeden sucho napisany podręcznik do reklamy jej nie dorównuje.
Rewelacyjna książka! W zabawny sposób przedstawia tony faktów i zagadnień z których nawet wielu profesjonalistów nie zdaje sobie sprawy. Bardzo przyjemnie się ją pochłania, jest napisana po ludzku przedstawia rzeczowe fakty z empirycznych doświadczeń. Niejeden sucho napisany podręcznik do reklamy jej nie dorównuje.
Pokaż mimo to2013-01-16
Ameryka, wczesne lata dwudzieste gdzie akwizycja przeżywała swój rozkwit i na tym pełnym, trudnym rynku przygodę zaczyna Frank. Mimo konkretnych porad jakie opisuje w książce najbardziej w pamięci pozostaje jego postawa. Po pierwsze nie poddawaj się, po drugie pracuj ciężko ale z głową, analizuj sytuacje, błędy, szanse (te wykorzystane jak i te nie), wszystko zapisuj bo tak jest łatwiej i po tym wszystkim pracuj jeszcze ciężej. Cenię go niesamowicie. Będąc u dobrego agenta ubezpieczeniowego po przeczytaniu tej książki można od razu zauważyć, że czerpią z jego wiedzy garściami. Polecam każdemu.
Ameryka, wczesne lata dwudzieste gdzie akwizycja przeżywała swój rozkwit i na tym pełnym, trudnym rynku przygodę zaczyna Frank. Mimo konkretnych porad jakie opisuje w książce najbardziej w pamięci pozostaje jego postawa. Po pierwsze nie poddawaj się, po drugie pracuj ciężko ale z głową, analizuj sytuacje, błędy, szanse (te wykorzystane jak i te nie), wszystko zapisuj bo tak...
więcej mniej Pokaż mimo to2013-02-16
Śmiali się gdy [...] ale kiedy... Jeden z najsłynniejszych tekstów reklamowych w historii reklamy. Wymyślił go własnie John. Swoją sławę zdobył dzięki niesamowitej efektywności odzewu. Tytuł podaje przykłady tego jak i innych tekstów marketingowych analizując krok po kroku dlaczego były tak skuteczne. O ile jednak działanie tych założeń było skuteczne w czasach rozkwitu reklamy w gazetach to jednak dzisiejsza literatura nie wskazuje na tak owocną skuteczność. Cenie ją jednak bo wiem, że moda lubi powracać i warto znać za wczasu tą pozycje.
Śmiali się gdy [...] ale kiedy... Jeden z najsłynniejszych tekstów reklamowych w historii reklamy. Wymyślił go własnie John. Swoją sławę zdobył dzięki niesamowitej efektywności odzewu. Tytuł podaje przykłady tego jak i innych tekstów marketingowych analizując krok po kroku dlaczego były tak skuteczne. O ile jednak działanie tych założeń było skuteczne w czasach rozkwitu...
więcej mniej Pokaż mimo to2013-06-29
Żadnych konkretów i to jest jej głowny atut. Turbostrategia to pozycja kształtująca sposób myślenia. Pomaga podejść do problemów z właściwej strony. To strategia nie tylko dla przedsiębiorców (chociaż tą problematykę głównie porusza) ale także, strategia dla każdego kto chce pracować mądrze.
Żadnych konkretów i to jest jej głowny atut. Turbostrategia to pozycja kształtująca sposób myślenia. Pomaga podejść do problemów z właściwej strony. To strategia nie tylko dla przedsiębiorców (chociaż tą problematykę głównie porusza) ale także, strategia dla każdego kto chce pracować mądrze.
Pokaż mimo to2013-06-25
Pozycja średnia, może dla tego, że dla mnie zbyt oczywista. Ale obowiązkowa dla wszystkich, którzy planują założyć tani ciuszek bo pierwszy lepszy lokal się zwolił i nie chcą być 25 rok na jakiejś taśmie produkcyjnej :)
Pozycja średnia, może dla tego, że dla mnie zbyt oczywista. Ale obowiązkowa dla wszystkich, którzy planują założyć tani ciuszek bo pierwszy lepszy lokal się zwolił i nie chcą być 25 rok na jakiejś taśmie produkcyjnej :)
Pokaż mimo to
Prosto i empirycznie. Po prostu biznes!
Prosto i empirycznie. Po prostu biznes!
Pokaż mimo to