Opinie użytkownika
Rewelacyjna książka! W zabawny sposób przedstawia tony faktów i zagadnień z których nawet wielu profesjonalistów nie zdaje sobie sprawy. Bardzo przyjemnie się ją pochłania, jest napisana po ludzku przedstawia rzeczowe fakty z empirycznych doświadczeń. Niejeden sucho napisany podręcznik do reklamy jej nie dorównuje.
Pokaż mimo toPozycja średnia, może dla tego, że dla mnie zbyt oczywista. Ale obowiązkowa dla wszystkich, którzy planują założyć tani ciuszek bo pierwszy lepszy lokal się zwolił i nie chcą być 25 rok na jakiejś taśmie produkcyjnej :)
Pokaż mimo toŻadnych konkretów i to jest jej głowny atut. Turbostrategia to pozycja kształtująca sposób myślenia. Pomaga podejść do problemów z właściwej strony. To strategia nie tylko dla przedsiębiorców (chociaż tą problematykę głównie porusza) ale także, strategia dla każdego kto chce pracować mądrze.
Pokaż mimo toŚmiali się gdy [...] ale kiedy... Jeden z najsłynniejszych tekstów reklamowych w historii reklamy. Wymyślił go własnie John. Swoją sławę zdobył dzięki niesamowitej efektywności odzewu. Tytuł podaje przykłady tego jak i innych tekstów marketingowych analizując krok po kroku dlaczego były tak skuteczne. O ile jednak działanie tych założeń było skuteczne w czasach rozkwitu...
więcej Pokaż mimo toAmeryka, wczesne lata dwudzieste gdzie akwizycja przeżywała swój rozkwit i na tym pełnym, trudnym rynku przygodę zaczyna Frank. Mimo konkretnych porad jakie opisuje w książce najbardziej w pamięci pozostaje jego postawa. Po pierwsze nie poddawaj się, po drugie pracuj ciężko ale z głową, analizuj sytuacje, błędy, szanse (te wykorzystane jak i te nie), wszystko zapisuj bo tak...
więcej Pokaż mimo to
Od tej książki postanowiłem rozpocząć moją przygodę z literaturą. Polecili mi ją ludzie do których miałem pełen respekt i jestem im za to wdzięczny PO CAŁOŚCI!
Podstawy podstaw. Świetnie pokazuje sposób myślenia tych dla których realizacja własnych celów jest na piedestale. Słynne aktywa i pasywa wytłumaczone w tej pozycji wyleczyły ład w mojej głowie i zatruły rozmowy z...