-
ArtykułyCzytamy w weekend. 17 maja 2024LubimyCzytać245
-
Artykuły„Nieobliczalna” – widzieliśmy film na podstawie książki Magdy Stachuli. Gwiazdy w obsadzieEwa Cieślik3
-
Artykuły„Historia sztuki bez mężczyzn”, czyli mikrokosmos świata. Katy Hessel kwestionuje kanonEwa Cieślik14
-
ArtykułyMamy dla was książki. Wygraj egzemplarz „Zaginionego sztetla” Maxa GrossaLubimyCzytać2
Biblioteczka
2019-11-13
2019-11-13
2019-11-13
Motywacja w Polsce może kojarzyć się z banalną odpowiedzią na pytanie: co zrobić by się chciało? To znaczące uproszczenie.
Autor w skuteczny sposób manifestuje własny przepis na szczęśliwe życie. Czy ten przepis można zaadoptować dla siebie? To zależy czego szukasz. 9 deklaracji autora zmusza do myślenia, do chwili namysłu nad naturą człowieka oraz własną sytuacją i motywacją. Deklaracje nie są ściągą, którą należy wydrukować i powiesić nad biurkiem. Raczej nazwałbym to wytycznymi, które pomogą Ci skuteczniej poruszać się drogą, do Twoich celów.
Motywacja w Polsce może kojarzyć się z banalną odpowiedzią na pytanie: co zrobić by się chciało? To znaczące uproszczenie.
Autor w skuteczny sposób manifestuje własny przepis na szczęśliwe życie. Czy ten przepis można zaadoptować dla siebie? To zależy czego szukasz. 9 deklaracji autora zmusza do myślenia, do chwili namysłu nad naturą człowieka oraz własną sytuacją i...
Konkretna książka, oparta na obserwacjach, przemyśleniach doświadczonych osób, pracujących z polskimi zespołami.
Konkretna książka, oparta na obserwacjach, przemyśleniach doświadczonych osób, pracujących z polskimi zespołami.
Pokaż mimo to
Storytelling, który od kilku lat zadomowił się w marketingu - zaczyna pukać do drzwi sprzedawców. Cechy/zalety/korzyści, wartości, ROI przestają działać. Dlaczego? Odwołując się tylko do logiki Klienta, ciężko jest zdobyć jego serce. Jak wiemy z neurologii - emocjonalny ogon rządzi racjonalnym psem.
Jeśli zajmujesz się sprzedażą, koniecznie musisz kupić tę książkę i zacząć stosować rady w praktyce. Ludzie nie podejmują decyzji racjonalnie, uwierz :)
Storytelling, który od kilku lat zadomowił się w marketingu - zaczyna pukać do drzwi sprzedawców. Cechy/zalety/korzyści, wartości, ROI przestają działać. Dlaczego? Odwołując się tylko do logiki Klienta, ciężko jest zdobyć jego serce. Jak wiemy z neurologii - emocjonalny ogon rządzi racjonalnym psem.
więcej Pokaż mimo toJeśli zajmujesz się sprzedażą, koniecznie musisz kupić tę książkę i zacząć...