Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem.
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- The Challenger Sale: Taking Control of the Customer Conversation
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Data wydania:
- 2016-03-10
- Data 1. wyd. pol.:
- 2016-03-10
- Liczba stron:
- 272
- Czas czytania
- 4 godz. 32 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788328317901
- Tłumacz:
- Joanna Sugiero
Sekret sukcesu sprzedaży w dużej mierze zależy od sprzedawcy. Istnieją niezwykle utalentowani ludzie, którzy niezależnie od okoliczności osiągają wyniki znacznie wyższe od przeciętnej.
Nawet jeśli warunki zewnętrzne są wyjątkowo niesprzyjające, ci znakomici sprzedawcy są w stanie realizować transakcje z ogromną skutecznością.
Co ciekawe, ich sukcesy nie zależą od budowania relacji z klientem, ale od umiejętnego przejmowania kontroli nad rozmową oraz dostosowywania komunikatu sprzedażowego do konkretnych potrzeb i celów klienta.
Autorzy książki przeprowadzili szerokie, wyczerpujące badania na grupie tysięcy sprzedawców pracujących w różnych branżach i lokalizacjach.
Okazuje się, że każdego sprzedawcę da się ująć jako reprezentanta jednego z pięciu profili, ale tylko jeden profil — Challenger — zawsze osiąga rezultaty znacząco wykraczające ponad przeciętną.
Co więcej, umiejętności i postawy Challengera można wskazać i opisać, a następnie nauczyć innych takiego działania.
Oznacza to, że prawie każdy uzbrojony w tę wiedzę i umiejętności może znacząco poprawić swoje wyniki.
Dzięki tej książce:
nauczysz się rozpoznawać poszczególne profile sprzedawców — w tym Challengera
dowiesz się, jak nauczyć swoich pracowników modelu sprzedaży Challenger, zbudować zespół Challengerów i nim pokierować
odkryjesz, jak sprytnie przedstawić klientowi swój punkt widzenia, dostosowywać komunikat do rozmówcy i kontrolować proces negocjacji
nauczysz się skutecznego przejmowania kontroli nad procesem sprzedaży
zapoznasz się z najważniejszymi zasadami coachingu sprzedawców
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 46
- 15
- 4
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem.
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Podejście do sprzedaży już obecne od kilku lat, ale jego wdrożenie wciąż pozwalałoby się wyróżnić (tam, gdzie jest to możliwe - przy prostej, transakcyjnej sprzedaży nie będzie to miało sensu). Ciekawa typologia sprzedawców (ze względu na charakter i styl pracy, nie cechy charakteru). Na plus też chłodne, i rozsądne (bo potwierdzone badaniami) podejście do tematu sprzedaży relacyjnej, które sprowadza się do tego, że prawdziwa relacja zaczyna się w momencie dowiezienia obietnic złożonych klientowi w ofercie (bycie przyjacielem dla klienta nie spowoduje zakupu, jeśli ktoś przedstawi mu - i to w odpowiedni sposób - lepsze rozwiązanie). Ten rodzaj sprzedaży powinien się sprawdzić szczególnie w przypadku sprzedaży szytych na miarę, często nieszablonowych i złożonych rozwiązań. Na plus dużo informacji ułatwiających przygotowanie się do rozmowy sprzedażowej (dot. poznania klienta, jego motywacji i celów - zarówno osoby decyzyjnej, jak i bezpośrednich odbiorców usługi, którzy zgodnie z teorią tej książki powinni stać się sojusznikami sprzedawcy, nie informatorami). Mimo wszystko strategia sprawdzi się tylko w firmach, które wdrożą ją w pełni, do czego konieczna jest m.in współpraca z marketingiem i kierownik z osobowością Challengera.
Podejście do sprzedaży już obecne od kilku lat, ale jego wdrożenie wciąż pozwalałoby się wyróżnić (tam, gdzie jest to możliwe - przy prostej, transakcyjnej sprzedaży nie będzie to miało sensu). Ciekawa typologia sprzedawców (ze względu na charakter i styl pracy, nie cechy charakteru). Na plus też chłodne, i rozsądne (bo potwierdzone badaniami) podejście do tematu sprzedaży...
więcej Pokaż mimo toTo co napisał p. Łukasz Chrzanowski jest nieprawdą. W tej książce już we wstępie autor pisze o 6000 tysiącach przebadanych. Po drugie, nieprawda jest że w książce jest kłamstwo
To co napisał p. Łukasz Chrzanowski jest nieprawdą. W tej książce już we wstępie autor pisze o 6000 tysiącach przebadanych. Po drugie, nieprawda jest że w książce jest kłamstwo
Pokaż mimo toPozycja moim zdaniem jest akademickim gniotem, który idealnie podpasuje wszelkiej maści teoretykom. Autor napisał książkę chcąc sprzedać swój produkt korporacją. Książka zaczyna się od dwóch kłamstw. Po pierwsze autorzy rozpoczynają swoją książkę od narzekania na badania innych firm. Po czym piszą, że wyniki na 70 osobach są nie wiarygodne po czym dodają, że przebadali 80 firm. Twierdzą, że prawie nikt nie zwraca uwagi na relacje w sprzedaży. A każdy sprzedawca przecież wie, że relacje są kluczem w biznesie. Dalsza treść książki ma utwierdzić, że najlepszym typem sprzedawcy jest Challenger. Tej pozycji nie polecam handlowcom, telemarketerom oraz praktykom sprzedaży.
http://wojownikpokoju.pl/pl/blog/
Pozycja moim zdaniem jest akademickim gniotem, który idealnie podpasuje wszelkiej maści teoretykom. Autor napisał książkę chcąc sprzedać swój produkt korporacją. Książka zaczyna się od dwóch kłamstw. Po pierwsze autorzy rozpoczynają swoją książkę od narzekania na badania innych firm. Po czym piszą, że wyniki na 70 osobach są nie wiarygodne po czym dodają, że przebadali 80...
więcej Pokaż mimo to