Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem.

Okładka książki Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem. Brent Adamson, Dixon Matthew
Okładka książki Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem.
Brent AdamsonDixon Matthew Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
272 str. 4 godz. 32 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
The Challenger Sale: Taking Control of the Customer Conversation
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2016-03-10
Data 1. wyd. pol.:
2016-03-10
Liczba stron:
272
Czas czytania
4 godz. 32 min.
Język:
polski
ISBN:
9788328317901
Tłumacz:
Joanna Sugiero
Średnia ocen

5,4 5,4 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Optymalizacja obsługi klienta. Jak zredukować wysiłek klienta i wygrać bitwę o lojalność. Rick DeLisi, Dixon Matthew, Nick Toman
Ocena 7,0
Optymalizacja ... Rick DeLisi, Dixon ...
Okładka książki The Challenger Sale: Taking Control of the Customer Conversation Brent Adamson, Dixon Matthew
Ocena 8,0
The Challenger... Brent Adamson, Dixo...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,4 / 10
12 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
35
12

Na półkach: , , , , , ,

Podejście do sprzedaży już obecne od kilku lat, ale jego wdrożenie wciąż pozwalałoby się wyróżnić (tam, gdzie jest to możliwe - przy prostej, transakcyjnej sprzedaży nie będzie to miało sensu). Ciekawa typologia sprzedawców (ze względu na charakter i styl pracy, nie cechy charakteru). Na plus też chłodne, i rozsądne (bo potwierdzone badaniami) podejście do tematu sprzedaży relacyjnej, które sprowadza się do tego, że prawdziwa relacja zaczyna się w momencie dowiezienia obietnic złożonych klientowi w ofercie (bycie przyjacielem dla klienta nie spowoduje zakupu, jeśli ktoś przedstawi mu - i to w odpowiedni sposób - lepsze rozwiązanie). Ten rodzaj sprzedaży powinien się sprawdzić szczególnie w przypadku sprzedaży szytych na miarę, często nieszablonowych i złożonych rozwiązań. Na plus dużo informacji ułatwiających przygotowanie się do rozmowy sprzedażowej (dot. poznania klienta, jego motywacji i celów - zarówno osoby decyzyjnej, jak i bezpośrednich odbiorców usługi, którzy zgodnie z teorią tej książki powinni stać się sojusznikami sprzedawcy, nie informatorami). Mimo wszystko strategia sprawdzi się tylko w firmach, które wdrożą ją w pełni, do czego konieczna jest m.in współpraca z marketingiem i kierownik z osobowością Challengera.

Podejście do sprzedaży już obecne od kilku lat, ale jego wdrożenie wciąż pozwalałoby się wyróżnić (tam, gdzie jest to możliwe - przy prostej, transakcyjnej sprzedaży nie będzie to miało sensu). Ciekawa typologia sprzedawców (ze względu na charakter i styl pracy, nie cechy charakteru). Na plus też chłodne, i rozsądne (bo potwierdzone badaniami) podejście do tematu sprzedaży...

więcej Pokaż mimo to

avatar
2
2

Na półkach:

To co napisał p. Łukasz Chrzanowski jest nieprawdą. W tej książce już we wstępie autor pisze o 6000 tysiącach przebadanych. Po drugie, nieprawda jest że w książce jest kłamstwo

To co napisał p. Łukasz Chrzanowski jest nieprawdą. W tej książce już we wstępie autor pisze o 6000 tysiącach przebadanych. Po drugie, nieprawda jest że w książce jest kłamstwo

Pokaż mimo to

avatar
419
391

Na półkach:

Pozycja moim zdaniem jest akademickim gniotem, który idealnie podpasuje wszelkiej maści teoretykom. Autor napisał książkę chcąc sprzedać swój produkt korporacją. Książka zaczyna się od dwóch kłamstw. Po pierwsze autorzy rozpoczynają swoją książkę od narzekania na badania innych firm. Po czym piszą, że wyniki na 70 osobach są nie wiarygodne po czym dodają, że przebadali 80 firm. Twierdzą, że prawie nikt nie zwraca uwagi na relacje w sprzedaży. A każdy sprzedawca przecież wie, że relacje są kluczem w biznesie. Dalsza treść książki ma utwierdzić, że najlepszym typem sprzedawcy jest Challenger. Tej pozycji nie polecam handlowcom, telemarketerom oraz praktykom sprzedaży.

http://wojownikpokoju.pl/pl/blog/

Pozycja moim zdaniem jest akademickim gniotem, który idealnie podpasuje wszelkiej maści teoretykom. Autor napisał książkę chcąc sprzedać swój produkt korporacją. Książka zaczyna się od dwóch kłamstw. Po pierwsze autorzy rozpoczynają swoją książkę od narzekania na badania innych firm. Po czym piszą, że wyniki na 70 osobach są nie wiarygodne po czym dodają, że przebadali 80...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    46
  • Przeczytane
    15
  • Posiadam
    4
  • E-book/Audiobook
    1
  • Sprzedaż relacyjna
    1
  • 2021
    1
  • Biznes
    1
  • Teraz czytam
    1
  • 2018
    1
  • Zarządzanie sprzedażą
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem.


Podobne książki

Przeczytaj także