Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Za darmo. Przyszłość najbardziej radykalnej z cen

Seria: Punkty Przełomowe
Wydawnictwo: Znak Literanova
7,12 (60 ocen i 7 opinii) Zobacz oceny
10
3
9
4
8
16
7
19
6
11
5
6
4
1
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Free. The Future of a Radical Price
data wydania
ISBN
9788324016310
liczba stron
248
słowa kluczowe
biznes, internet, marketing, sprzedaż
kategoria
poradniki
język
polski
dodała
Ag2S

Na tym, co za darmo, możesz nieźle zarobić. Chińskie podróbki markowych ubrań poprawiają wyniki sprzedaży w salonach Diora. To, że ludzie ściągają z sieci pirackie pliki MP3, nie szkodzi muzykom, ale jest dla nich jak najbardziej korzystne. Udostępnienie za darmo w internecie książki bestsellerowego autora zwiększyło jej sprzedaż w księgarniach. Jak to jest możliwe, wyjaśnia Chris...

Na tym, co za darmo, możesz nieźle zarobić.

Chińskie podróbki markowych ubrań poprawiają wyniki sprzedaży w salonach Diora.

To, że ludzie ściągają z sieci pirackie pliki MP3, nie szkodzi muzykom, ale jest dla nich jak najbardziej korzystne.

Udostępnienie za darmo w internecie książki bestsellerowego autora zwiększyło jej sprzedaż w księgarniach.



Jak to jest możliwe, wyjaśnia Chris Anderson, autor bestsellerowego Długiego ogona. Nie tylko wyjaśnia - wprost radzi, jak zarobić na darmowych produktach, podpowiadając między innymi 50 konkretnych modeli biznesowych opartych na „za darmo”.

Gdy w 2007 roku grupa Radiohead opublikowała za darmo w internecie swój album In Rainbows, uznano to wydarzenie za punkt zwrotny w dziejach nie tylko kultury, ale przede wszystkim biznesu. Muzycy zrobili to samo co King Gillette, który zbudował przemysłowe imperium, rozdając za darmo maszynki do golenia z wymiennymi ostrzami. Dziś Google daje zaś swoim użytkownikom za darmo wszystko, a firma i tak zarabia krocie.
Za darmo to zaskakujący i prowokujący podręcznik nowego modelu biznesu i marketingu.

Za darmo to lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć, jak działa biznes w epoce internetu.

 

źródło opisu: http://www.znak.com.pl/

źródło okładki: http://www.znak.com.pl/

pokaż więcej

książek: 262
Zzyciaksiazek | 2015-07-29
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: wrzesień 2011

Czy da się zarobić na muzyce w czasach, gdy całe albumy, ba, nawet dyskografie zespołu można ściągać za darmo z Internetu? Czy prowadzenie portalu społecznościowego bez pobierania opłaty za uczestnictwo jest zasadne? Czy pisarz utrzyma się z zamieszczania najnowszej powieści w formacie PDF na swojej autorskiej stronie? Na te i inne pytania Chris Anderson odpowie – TAK.

Wydaje się to absurdalne, lecz autor „Za darmo” w przekonywujący sposób dowodzi, że ma to sens. Zwłaszcza w epoce, gdzie dostęp do produktów, usług i informacji jest banalnie prosty. Wystarczy kilka kliknięć myszką.

Więcej: http://zzyciaksiazek.blogspot.com/2011/10/jak-zarabiac-we-wspoczesnym-swiecie.html

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Villette

"Villette" bez wątpienia nie jest pozycją, którą czyta się szybko i nie należy ona zdecydowanie do "lekkich" książek. Nie chodzi t...

zgłoś błąd zgłoś błąd