Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Lojalność.com Zarządzanie Relacjami z Klientami w nowej erze

Wydawnictwo: IFC Press Sp. z o.o.
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8391351971
liczba stron
310
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Konkretne historie odkrywają strategie firm, które nauczyły się maksymalnie wykorzystywać informacje o klientach i określać powody lojalności klientów. Dowiadujemy się, jak dawać im to wszystko przy każdym kontakcie, czy to sprzedając towary klientom czy przedsiębiorstwom, poprzez telefon lub Internet.Lojalność.com przedstawia zarys tego, co nowa technologia oznacza dla specjalistów od...

Konkretne historie odkrywają strategie firm, które nauczyły się maksymalnie wykorzystywać informacje o klientach i określać powody lojalności klientów. Dowiadujemy się, jak dawać im to wszystko przy każdym kontakcie, czy to sprzedając towary klientom czy przedsiębiorstwom, poprzez telefon lub Internet.Lojalność.com przedstawia zarys tego, co nowa technologia oznacza dla specjalistów od marketingu w każdej dziedzinie i dostarcza konkretnych, łatwych do wprowadzenia technik w celu stworzenia oraz wdrożenia wydajnych i nastawionych na rezultaty strategii Zarządzania Relacjami z Klientami (CRM). Tylko dzięki tej książce dowiecie się: dlaczego nie można kupić lojalności klientów. o trzech pytaniach, na które musicie odpowiedzieć, aby marketing internetowy stał się dla was skuteczniejszy. o nowych umiejętnościach, których będą potrzebować pracownicy, żeby maksymalnie wykorzystać dzisiejsze nowe narzędzia. o technikach cyfrowego drukowania, które sprawią, że każdy egzemplarz reklamy pocztowej przemówi do adresata i znacznie zmniejszy koszty czterobarwnych reklam. o strategiach eksploracji danych, które pomogą wam interpretować wasze dane i zwiększać zyski dzięki stałemu procesowi uczenia się. o sześciu mitach dzisiejszego rynku osób powyżej 50-tego roku życia. o konkretnych strategiach, które przygotują was na nadejście ery telewizji interaktywnej. o technikach telefonicznych zmniejszających liczbę nieskutecznych rozmów w miarę, jak będziecie poznawać i wykorzystywać wiedzę o klientach. o tym, jak dzisiejsi innowatorzy wykorzystują Internet do zwiększenia ruchu w sklepach a nie zastępowania punktów sprzedaży detalicznej.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (5)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 1
Ania Rolnik | 2014-03-24
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 91
prawdziwaczajka | 2013-07-28
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 308
książek: 764
Femme | 2011-06-20
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 699
davinczi | 2011-06-13
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd