Lojalność.com Zarządzanie Relacjami z Klientami w nowej erze
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- IFC Press Sp. z o.o.
- Data wydania:
- 2002-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2002-01-01
- Liczba stron:
- 310
- Czas czytania
- 5 godz. 10 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 8391351971
Konkretne historie odkrywają strategie firm, które nauczyły się maksymalnie wykorzystywać informacje o klientach i określać powody lojalności klientów. Dowiadujemy się, jak dawać im to wszystko przy każdym kontakcie, czy to sprzedając towary klientom czy przedsiębiorstwom, poprzez telefon lub Internet.Lojalność.com przedstawia zarys tego, co nowa technologia oznacza dla specjalistów od marketingu w każdej dziedzinie i dostarcza konkretnych, łatwych do wprowadzenia technik w celu stworzenia oraz wdrożenia wydajnych i nastawionych na rezultaty strategii Zarządzania Relacjami z Klientami (CRM). Tylko dzięki tej książce dowiecie się: dlaczego nie można kupić lojalności klientów. o trzech pytaniach, na które musicie odpowiedzieć, aby marketing internetowy stał się dla was skuteczniejszy. o nowych umiejętnościach, których będą potrzebować pracownicy, żeby maksymalnie wykorzystać dzisiejsze nowe narzędzia. o technikach cyfrowego drukowania, które sprawią, że każdy egzemplarz reklamy pocztowej przemówi do adresata i znacznie zmniejszy koszty czterobarwnych reklam. o strategiach eksploracji danych, które pomogą wam interpretować wasze dane i zwiększać zyski dzięki stałemu procesowi uczenia się. o sześciu mitach dzisiejszego rynku osób powyżej 50-tego roku życia. o konkretnych strategiach, które przygotują was na nadejście ery telewizji interaktywnej. o technikach telefonicznych zmniejszających liczbę nieskutecznych rozmów w miarę, jak będziecie poznawać i wykorzystywać wiedzę o klientach. o tym, jak dzisiejsi innowatorzy wykorzystują Internet do zwiększenia ruchu w sklepach a nie zastępowania punktów sprzedaży detalicznej.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 5
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Lojalność.com Zarządzanie Relacjami z Klientami w nowej erze
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE