Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Marketing w sektorze publicznym

Wydawnictwo: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne
6,5 (2 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
0
6
0
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
ISBN
9788360501993
liczba stron
320
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Książka znanego guru marketingu Philipa Kotlera i Nancy Lee jest wyjątkową publikacją na polskim rynku. Napisana prostym i zrozumiałym językiem, z setkami przykładów, umożliwia samorządowcom, politykom, urzędnikom różnego szczebla, zaangażowanym w działania społeczne obywatelom zrozumienie oraz praktyczne zastosowanie koncepcji marketingu

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (4)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 1510
Sensej | 2017-07-07
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 292
Alina | 2015-08-03
Na półkach: Przeczytane
książek: 3739
Mikołaj Klubiński | 2017-04-19
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 942
Bukiet Bukietov | 2012-08-05
Na półkach: Chcę przeczytać, Studia
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd