Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Kaizen: klucz do konkurencyjnego sukcesu Japonii

Tłumaczenie: Konrad Pawłowski
Wydawnictwo: MT Biznes
8,09 (11 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
2
9
2
8
5
7
0
6
1
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Kaizen ( Ky'zen): The Key to Japan's Competitive Success
data wydania
ISBN
978-83-61040-00-2
liczba stron
278
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodała
green_tea

KAIZEN: klucz do konkurencyjnego sukcesu Japonii to pierwsza na świecie książka przybliżająca zachodnim menedżerom kaizen – japońską filozofię zarządzania opartą na ciągłym doskonaleniu. Premiera tej książki była kamieniem milowym teorii zarządzania, szczególnie systemów jakości. Dla autora natomiast był to początek misji popularyzowania i adaptowania kaizen w firmach zachodnich. Misji, dla...

KAIZEN: klucz do konkurencyjnego sukcesu Japonii to pierwsza na świecie książka przybliżająca zachodnim menedżerom kaizen – japońską filozofię zarządzania opartą na ciągłym doskonaleniu.
Premiera tej książki była kamieniem milowym teorii zarządzania, szczególnie systemów jakości. Dla autora natomiast był to początek misji popularyzowania i adaptowania kaizen w firmach zachodnich. Misji, dla której wyzwaniem były różnice mentalności Japonii i Zachodu. Czytamy w przedmowie: „(…) zachodni menedżerowie preferują nagłe zmiany, oparte na technologiach i znacznych inwestycjach, Japończycy wolą małymi krokami nieustannie doskonalić procesy, opierając się na zdrowym rozsądku i zaangażowaniu pracowników. (…) Te dwa różne podejścia autor nazywa innowacyjnością i kaizen. Wyzwaniem, jakie stawia przed menedżerami, jest zaadoptowanie ich obu. Bowiem jedynie synergia innowacyjności i kaizen warunkuje osiągnięcie trwałego sukcesu.
Kaizen nie można zgłębić poprzez studiowanie ksiąg. Prawdziwa nauka płynie z codziennego praktykowania tej dziedziny. Czytelnik, zanim wejdzie na drogę kaizen, ma okazję poznać tę praktyczną stronę zarządzania w systemie ciągłego doskonalenia poprzez liczne analizy przypadków wdrożeń i funkcjonowania kaizen w firmach japońskich.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (76)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 32
Brejn | 2014-03-18
Na półkach: Przeczytane, Ulubione, Posiadam
Przeczytana: 01 grudnia 2007

Pozycja dla pasjonatów kultury Japonii i aspektu pracy w wymiarze zarządczym.

Pracy, która jest starannie ułożona i stanowi system wartości - nie tylko w aspekcie finansowym.

Uważam że:
To pozycja dobrze napisana,
Jest źródłem wielu praktycznych przykładów,
Szybko się czyta,

Tę książkę i jej poszczególne rozdziały warto czytać co pewien czas - po wtóre. Za każdym razem czytam i widzę w tekstach więcej i szerzej. Z pewnością jest to wypadkowa gromadzonych przeze mnie doświadczeń zawodowych.

książek: 169
gosia | 2016-01-30
Na półkach: Przeczytane
książek: 53
Aleksander Wachelka | 2015-04-01
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 980
Matizz_2 | 2014-12-23
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 14 stycznia 2015
książek: 465
Kuba Puchajda | 2014-12-10
Na półkach: Przeczytane
książek: 70
KateCosta | 2012-12-10
książek: 641
książek: 124
thelema | 2012-03-07
Na półkach: Przeczytane, Ulubione, Posiadam
książek: 180
rinho91 | 2012-03-06
Na półkach: Przeczytane
książek: 24
rinho91 | 2012-03-03
Na półkach: Przeczytane
zobacz kolejne z 66 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd