Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Techniki wpływu społecznego

Książka jest przypisana do serii/cyklu "Wykłady z Psychologii". Edytuj książkę, aby zweryfikować serię/cykl.
Wydawnictwo: Scholar
6,68 (31 ocen i 3 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
5
8
5
7
7
6
6
5
6
4
1
3
1
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8373831517
liczba stron
334
język
polski
dodał
Sylwia

Ksiażka zawiera analizę najróżniejszych technik używanych przez ludzi po to, aby efektywnie wpływać na innych. Dariusz Doliński nie ogranicza się do ich opisu oraz przedstawienia badań eksperymentalnych, w których weryfikowano skuteczność owych technik. Rozważa też problem mechanizmów psychologicznych, które sprawiają, że ludzie stają się ulegli wobec kierowanych do nich próśb. Większość...

Ksiażka zawiera analizę najróżniejszych technik używanych przez ludzi po to, aby efektywnie wpływać na innych. Dariusz Doliński nie ogranicza się do ich opisu oraz przedstawienia badań eksperymentalnych, w których weryfikowano skuteczność owych technik. Rozważa też problem mechanizmów psychologicznych, które sprawiają, że ludzie stają się ulegli wobec kierowanych do nich próśb.


Większość omawianych badań została zrealizowana w naturalnym kontekście społecznym: na ulicach, w bibliotekach, hipermarketach, restauracjach czy na parkingach samochodowych. Spora ich część przeprowadzona została w Polsce – przez samego Autora i liczne grono jego współpracowników.
Książka adresowana jest głównie do psychologów, socjologów i specjalistów z zakresu innych nauk społecznych, a także do osób zajmujących się zawodowo marketingiem i reklamą.

 

źródło opisu: Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR, 2005

źródło okładki: zdjęcie autorskie

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (125)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 725
Joanna | 2010-07-27
Na półkach: Przeczytane, Autorzy polscy

Rewelacyjnie napisane, nawet z przykładami. Niektóre przykłady jak dla mnie malo uczciwe, ale mimo to książka jest fajna. Można się niej dowiedzieć wiele o ludziach, a także nie dać się nabrać na sztuczki sprzedawców.

książek: 2023
Agata | 2010-11-19
Na półkach: Mam, Przeczytane

Świetna pozycja dla fascynatów psychologii !!!

książek: 735
Florianf | 2015-02-08
Na półkach: Przeczytane

Fajnie uporządkowana wiedza. Przydatne.

książek: 573
yyyyyyy | 2016-11-24
Na półkach: 2016, Przeczytane
Przeczytana: 24 listopada 2016
książek: 76
kofeinna | 2016-07-28
Na półkach: Z kulturą, Przeczytane
książek: 144
yeay | 2015-09-06
Na półkach: Przeczytane
książek: 158
Alicja | 2015-03-21
Na półkach: Przeczytane
książek: 52
log10 | 2015-02-07
Na półkach: Przeczytane
książek: 682
Marzena | 2015-01-07
Na półkach: Studia, Przeczytane
książek: 1141
Lucrecia | 2014-10-20
Przeczytana: 03 grudnia 2014
zobacz kolejne z 115 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd