Graj Twardo
Wydawnictwo: Portal Seria: Almanach Mistrza Gry hobby
122 str. 2 godz. 2 min.
- Kategoria:
- hobby
- Seria:
- Almanach Mistrza Gry
- Tytuł oryginału:
- Play dirty
- Wydawnictwo:
- Portal
- Data wydania:
- 2008-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2008-01-01
- Liczba stron:
- 122
- Czas czytania
- 2 godz. 2 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788360525135
- Tłumacz:
- Ignacy Trzewiczek
- Tagi:
- Fantasy RPG Almanach
Almanach Johna Wicka składa się z cyklu artykułów, które wcześniej ukazywały się na łamach magazynu Pyramid. Autor przedstawia szereg sztuczek i trików pozwalających zapanować nad sprawiającymi kłopoty graczami w imię stworzenia mocnej, angażującej opowieści. Całość uzupełniają wspomnienia i przykłady zaczerpnięte z sesji takich systemów jak Champions czy Wampir.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 59
- 16
- 12
- 6
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Poradnik MG - dla mnie inne spojrzenie na mistrzowanie. A przy tym widać, że autor pasję potrafi przełożyć na życie.
Poradnik MG - dla mnie inne spojrzenie na mistrzowanie. A przy tym widać, że autor pasję potrafi przełożyć na życie.
Pokaż mimo toMyślałem, że będzie twardsza
Myślałem, że będzie twardsza
Pokaż mimo toMocny erpgowy poradnik. Właściwie nawet więcej, niż erpgowy. Podejście autora do gier fabularnych balansuje na pograniczu eksperymentu teatralnego; specjaliści od performatyki mieliby co analizować. Chętnie wzięłabym kiedyś udział w sesji a'la Wick, ale na dłuższa metę wolę bardziej tradycyjne podejście do gier fabularnych. Metody Wicka są fascynujące, ale słabsi psychicznie gracze mogą się z nimi czuć co najmniej niekomfortowo.
Lekturę polecam - żeby przekonać się jak głęboko można wejść w świat fikcji. Nad wprowadzeniem jej treści w życie radzę się jednak dobrze zastanowić. Granie twardo po prostu nie nadaje się dla każdego.
Mocny erpgowy poradnik. Właściwie nawet więcej, niż erpgowy. Podejście autora do gier fabularnych balansuje na pograniczu eksperymentu teatralnego; specjaliści od performatyki mieliby co analizować. Chętnie wzięłabym kiedyś udział w sesji a'la Wick, ale na dłuższa metę wolę bardziej tradycyjne podejście do gier fabularnych. Metody Wicka są fascynujące, ale słabsi...
więcej Pokaż mimo toTa książka, jak i reszta części z tej serii jest bardzo pomocna i daje wiele pomysłów, wyjść z sytuacji oraz wyjaśnień z przykładem. Polecam!
Ta książka, jak i reszta części z tej serii jest bardzo pomocna i daje wiele pomysłów, wyjść z sytuacji oraz wyjaśnień z przykładem. Polecam!
Pokaż mimo toNa wstępie pragnę zaznaczyć, że książkę dostałam w prezencie. Nie należę więc do typowych osób do których ta pozycja jest adresowana. Owszem w RPG gram ale sama prowadziłam tylko kilka rozgrywek.
Tak więc z mojego punktu widzenia pozycja jest średnia. Pokazuje kilka ciekawych pomysłów ale wolałabym by mój MG był bardziej subtelny.
Na wstępie pragnę zaznaczyć, że książkę dostałam w prezencie. Nie należę więc do typowych osób do których ta pozycja jest adresowana. Owszem w RPG gram ale sama prowadziłam tylko kilka rozgrywek.
Pokaż mimo toTak więc z mojego punktu widzenia pozycja jest średnia. Pokazuje kilka ciekawych pomysłów ale wolałabym by mój MG był bardziej subtelny.
Jak ktoś zauważył - nie jest to książka wskazana dla początkujących mistrzów gry. Ja, czytając ją, bawiłam się wyśmienicie i jestem wdzięczna za rozdział o prowadzeniu walk z którymi miałam niesamowity problem.
W porównaniu z Graj Fabułą wydaje mi się solidniejsza i mniej chaotyczna, ale to właśnie do książki Mateusza Zaróda odesłałabym mniej doświadczonych.
Jak ktoś zauważył - nie jest to książka wskazana dla początkujących mistrzów gry. Ja, czytając ją, bawiłam się wyśmienicie i jestem wdzięczna za rozdział o prowadzeniu walk z którymi miałam niesamowity problem.
Pokaż mimo toW porównaniu z Graj Fabułą wydaje mi się solidniejsza i mniej chaotyczna, ale to właśnie do książki Mateusza Zaróda odesłałabym mniej doświadczonych.
Mocno kontrowersyjny almanach z kilkoma naprawdę świetnymi pomysłami, kilkoma takimi sobie, a reszta naprawdę niebezpiecznymi dla młodych Mistrzów Gry. Jako lektura odświeżająca tricki całkiem sensowna, nie wskazana jednak dla niedoświadczony prowadzących.
Mocno kontrowersyjny almanach z kilkoma naprawdę świetnymi pomysłami, kilkoma takimi sobie, a reszta naprawdę niebezpiecznymi dla młodych Mistrzów Gry. Jako lektura odświeżająca tricki całkiem sensowna, nie wskazana jednak dla niedoświadczony prowadzących.
Pokaż mimo to