Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Graj Twardo

Tłumaczenie: Ignacy Trzewiczek
Wydawnictwo: Portal
6,44 (34 ocen i 5 opinii) Zobacz oceny
10
1
9
6
8
3
7
6
6
5
5
10
4
0
3
3
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
978-83-60525-13-5
liczba stron
122
słowa kluczowe
Fantasy, RPG, Almanach
kategoria
hobby
język
polski
dodał
christov

Almanach Johna Wicka składa się z cyklu artykułów, które wcześniej ukazywały się na łamach magazynu Pyramid. Autor przedstawia szereg sztuczek i trików pozwalających zapanować nad sprawiającymi kłopoty graczami w imię stworzenia mocnej, angażującej opowieści. Całość uzupełniają wspomnienia i przykłady zaczerpnięte z sesji takich systemów jak Champions czy Wampir.

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (57)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 112
Phea | 2015-11-26
Na półkach: Przeczytane

Mocny erpgowy poradnik. Właściwie nawet więcej, niż erpgowy. Podejście autora do gier fabularnych balansuje na pograniczu eksperymentu teatralnego; specjaliści od performatyki mieliby co analizować. Chętnie wzięłabym kiedyś udział w sesji a'la Wick, ale na dłuższa metę wolę bardziej tradycyjne podejście do gier fabularnych. Metody Wicka są fascynujące, ale słabsi psychicznie gracze mogą się z nimi czuć co najmniej niekomfortowo.

Lekturę polecam - żeby przekonać się jak głęboko można wejść w świat fikcji. Nad wprowadzeniem jej treści w życie radzę się jednak dobrze zastanowić. Granie twardo po prostu nie nadaje się dla każdego.

książek: 153
WyrdHamster | 2010-08-11
Na półkach: RPG, Przeczytane, Posiadam

Mocno kontrowersyjny almanach z kilkoma naprawdę świetnymi pomysłami, kilkoma takimi sobie, a reszta naprawdę niebezpiecznymi dla młodych Mistrzów Gry. Jako lektura odświeżająca tricki całkiem sensowna, nie wskazana jednak dla niedoświadczony prowadzących.

książek: 780
AngryMonkey | 2015-11-01
Przeczytana: 2015 rok

Ta książka, jak i reszta części z tej serii jest bardzo pomocna i daje wiele pomysłów, wyjść z sytuacji oraz wyjaśnień z przykładem. Polecam!

książek: 303
Eyriashka | 2011-05-07
Na półkach: Przeczytane

Jak ktoś zauważył - nie jest to książka wskazana dla początkujących mistrzów gry. Ja, czytając ją, bawiłam się wyśmienicie i jestem wdzięczna za rozdział o prowadzeniu walk z którymi miałam niesamowity problem.
W porównaniu z Graj Fabułą wydaje mi się solidniejsza i mniej chaotyczna, ale to właśnie do książki Mateusza Zaróda odesłałabym mniej doświadczonych.

książek: 18
Tycia | 2015-08-09
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 20 marca 2010

Na wstępie pragnę zaznaczyć, że książkę dostałam w prezencie. Nie należę więc do typowych osób do których ta pozycja jest adresowana. Owszem w RPG gram ale sama prowadziłam tylko kilka rozgrywek.
Tak więc z mojego punktu widzenia pozycja jest średnia. Pokazuje kilka ciekawych pomysłów ale wolałabym by mój MG był bardziej subtelny.

książek: 198
miedziokoko | 2016-06-19
Na półkach: 2016, Przeczytane
Przeczytana: 19 czerwca 2016
książek: 357
Rafał Kwasek | 2016-02-05
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 05 stycznia 2014
książek: 315
Marcon | 2016-01-30
Na półkach: 2016, Przeczytane
Przeczytana: 29 lutego 2016
książek: 120
kamper | 2016-01-18
Na półkach: 24 (2016), Przeczytane
Przeczytana: 17 stycznia 2016
książek: 1781
Krzysiek | 2015-06-07
Na półkach: Przeczytane
zobacz kolejne z 47 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd