Ukryta moc reklamy. Co tak naprawdę wpływa na wybór marki?

Okładka książki Ukryta moc reklamy. Co tak naprawdę wpływa na wybór marki?
Robert Heath Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (GWP) językoznawstwo, nauka o literaturze
168 str. 2 godz. 48 min.
Kategoria:
językoznawstwo, nauka o literaturze
Tytuł oryginału:
The hidden power of advertising
Wydawnictwo:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (GWP)
Data wydania:
2006-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2006-01-01
Liczba stron:
168
Czas czytania
2 godz. 48 min.
Język:
polski
ISBN:
83-7489-012-6
Tłumacz:
Agnieszka Nowak
Tagi:
reklama psychologia manipulacja
Średnia ocen

                5,8 5,8 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,8 / 10
14 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
128
20

Na półkach:

Troche za dużo truizmów. Jedyna konkretna rzecz, ktora mozna się dowiedzieć to, ze reklama działa na Ciebie nawet kiedy na niej sie nie skupiasz. I w sumie to byloby na tyle, 120 stron na ten temat.

Troche za dużo truizmów. Jedyna konkretna rzecz, ktora mozna się dowiedzieć to, ze reklama działa na Ciebie nawet kiedy na niej sie nie skupiasz. I w sumie to byloby na tyle, 120 stron na ten temat.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    32
  • Przeczytane
    23
  • Posiadam
    2
  • Reklama
    2
  • Skan
    1
  • Posiadam2
    1
  • Teraz czytam
    1
  • 2011 r.
    1
  • Psychologia
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Ukryta moc reklamy. Co tak naprawdę wpływa na wybór marki?


Podobne książki

Przeczytaj także