rozwińzwiń

Zdaje się że Dorota z marketingu ma dzisiaj wolne

Okładka książki Zdaje się że Dorota z marketingu ma dzisiaj wolne Morten Münster
Okładka książki Zdaje się że Dorota z marketingu ma dzisiaj wolne
Morten Münster Wydawnictwo: Word Audio Publishing International biznes, finanse
269 str. 4 godz. 29 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
I'm Afraid Debbie From Marketing Has Left for the Day
Wydawnictwo:
Word Audio Publishing International
Data wydania:
2022-04-06
Data 1. wyd. pol.:
2022-04-06
Liczba stron:
269
Czas czytania
4 godz. 29 min.
Język:
polski
ISBN:
9788702334340
Tagi:
psychologia biznes poradnik
Średnia ocen

7,3 7,3 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,3 / 10
21 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
59
39

Na półkach:

Książka zawiera ciekawe podejście do biznesu i marketingu. Autor opisuje różnice pomiędzy światem rzeczywistym - tym nieprzewidywalnym i dynamiczny, a tym wyimaginowanym, modelowanym przez nas gdy tworzymy strategie firm, czy strategie marketingowe.

Jako ludzie mamy tendencje do wyobrażania sobie utopijnych scenariuszy. Lubimy szacować ilu klientów kupi nasze produkty, lub jak bardzo pracownicy będą oddani misji i wizji naszej firmy, choć sami (jako menedżerowie) nie wiemy co ona oznacza.

Autor przeprowadzi Cię przez te dwa światy i wyjaśni, dlaczego do tej pory byłeś w błędzie.

Książka zawiera ciekawe podejście do biznesu i marketingu. Autor opisuje różnice pomiędzy światem rzeczywistym - tym nieprzewidywalnym i dynamiczny, a tym wyimaginowanym, modelowanym przez nas gdy tworzymy strategie firm, czy strategie marketingowe.

Jako ludzie mamy tendencje do wyobrażania sobie utopijnych scenariuszy. Lubimy szacować ilu klientów kupi nasze produkty, lub...

więcej Pokaż mimo to

avatar
164
39

Na półkach: ,

Człowiek jest dziwnym stworzeniem XD

Człowiek jest dziwnym stworzeniem XD

Pokaż mimo to

avatar
135
71

Na półkach:

Sięgnąłem po audiobook'a tej książki, z czystej ciekawości. Nie wiedziałem czego się spodziewać, bo nic nie wiedziałem o projektowaniu zachowań. Książka bardzo ciekawa i poszerza horyzonty. Warta przeczytania, polecam :)

Sięgnąłem po audiobook'a tej książki, z czystej ciekawości. Nie wiedziałem czego się spodziewać, bo nic nie wiedziałem o projektowaniu zachowań. Książka bardzo ciekawa i poszerza horyzonty. Warta przeczytania, polecam :)

Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
398
199

Na półkach:

👉Nawet przyjemnie się tego słucha,🎧 ale gdybym miał zawrzeć recenzję w jednym zdaniu to określił bym tę pozycję: wypisy z klasyków wywierania wpływu, ekonomii behawioralnej i kształtowania zmiany czy nowych nawyków.

Dla osób nowych w tej tematyce, które nie zetknęły się z pracami Kahnemana, Cialdiniego, Thalera czy Duhigga taki bryk w jednym tomie może być atrakcyjny, ale oryginalnych treści samego autora jest relatywnie moim zdaniem niewiele. A trochę szkoda, bo gdy zapuszcza się na nowe tereny i odwołuje do własnych doświadczeń, czy specyfiki duńskiego rynku i wdrażanych tam rozwiązań, w tych fragmentach rzecz nabiera rumieńców.

Użyteczna praktycznie jest też końcówka publikacji, gdzie autor opisuje procedury testowania i mierzenia projektowanych rozwiązań na różnych poziomach (od testów kowbojskich to eksperckich)👨‍🔬 oraz charakteryzuje jako case study opisywane wcześniej przypadki z podziałem na punkt startu, osiągnięte procentowo zdewaluowane wyniki oraz narzędzia, które do tego posłużyły.🧐

Jest też polski "smaczek", choć nie stawia nas jako nacji w zbyt dobrym świetle. Otóż, gdy autor opisuje swój udział i wystąpienie na konferencji branżowej 🗣️ w Warszawie, przytacza pytanie z sali dotyczące kwestii, czy przy powoływaniu się w perswazji na społeczny dowód słuszności w kampaniach można odwołać się do fałszywych lub nieistniejących danych dla osiągnięcia zmiany. Odpowiedź jest chyba oczywista. No cóż, gdy czyta się takie "kwiatki" można tylko za klasykiem westchnąć: "nasi tu byli".🙄🤦‍♂️

👉Nawet przyjemnie się tego słucha,🎧 ale gdybym miał zawrzeć recenzję w jednym zdaniu to określił bym tę pozycję: wypisy z klasyków wywierania wpływu, ekonomii behawioralnej i kształtowania zmiany czy nowych nawyków.

Dla osób nowych w tej tematyce, które nie zetknęły się z pracami Kahnemana, Cialdiniego, Thalera czy Duhigga taki bryk w jednym tomie może być atrakcyjny, ale...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    36
  • Przeczytane
    27
  • Teraz czytam
    7
  • Marketing/branding/badania/biznes/design
    1
  • Empik audio rozwój
    1
  • Ulubione
    1
  • 2023
    1
  • Chcę w prezencie
    1
  • Audiobooki
    1
  • Marketing
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Zdaje się że Dorota z marketingu ma dzisiaj wolne


Podobne książki

Przeczytaj także