Zdaje się że Dorota z marketingu ma dzisiaj wolne
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- I'm Afraid Debbie From Marketing Has Left for the Day
- Wydawnictwo:
- Word Audio Publishing International
- Data wydania:
- 2022-04-06
- Data 1. wyd. pol.:
- 2022-04-06
- Liczba stron:
- 269
- Czas czytania
- 4 godz. 29 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788702334340
- Tagi:
- psychologia biznes poradnik
Kreowanie zmian w prawdziwym świecie za pomocą projektowania zachowań
Co zrobił Barack Obama, by dwa razy z rzędu wygrać wybory prezydenckie? Co robią takie firmy jak Google, Amazon i Novo Nordisk, gdy chcą pobudzić innowacje, ulepszyć środowisko pracy i sprzedać więcej produktów? Wybierają naukowe podejście do projektowania zachowań.
Rzecz w tym, że większość strategii tworzymy z myślą o osobach, które nijak nie przypominają ludzi żyjących w prawdziwym świecie. Kiedy upieramy się przy sterowaniu ludzkimi zachowaniami przy użyciu racjonalnych argumentów, platform internetowych, klasycznych narzędzi zarządzania zmianą, ulotek, kampanii i zebrań, zaprzeczamy biologii i psychologii człowieka.
Morten Münster, doradca w dziedzinie projektowania zachowań dla Adidasa, Hyper Island, NATO, Novo Nordisk, Leo Pharma i innych, bierze pod lupę wyniki prowadzonych od 40 lat badań behawioralnych i na ich podstawie formułuje przystępną metodę składającą się z czterech kroków. Ta książka to pomocna dłoń wyciągnięta do menedżerów i pracowników poszukujących alternatywy dla konwencjonalnych środków.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 36
- 27
- 7
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Książka zawiera ciekawe podejście do biznesu i marketingu. Autor opisuje różnice pomiędzy światem rzeczywistym - tym nieprzewidywalnym i dynamiczny, a tym wyimaginowanym, modelowanym przez nas gdy tworzymy strategie firm, czy strategie marketingowe.
Jako ludzie mamy tendencje do wyobrażania sobie utopijnych scenariuszy. Lubimy szacować ilu klientów kupi nasze produkty, lub jak bardzo pracownicy będą oddani misji i wizji naszej firmy, choć sami (jako menedżerowie) nie wiemy co ona oznacza.
Autor przeprowadzi Cię przez te dwa światy i wyjaśni, dlaczego do tej pory byłeś w błędzie.
Książka zawiera ciekawe podejście do biznesu i marketingu. Autor opisuje różnice pomiędzy światem rzeczywistym - tym nieprzewidywalnym i dynamiczny, a tym wyimaginowanym, modelowanym przez nas gdy tworzymy strategie firm, czy strategie marketingowe.
więcej Pokaż mimo toJako ludzie mamy tendencje do wyobrażania sobie utopijnych scenariuszy. Lubimy szacować ilu klientów kupi nasze produkty, lub...
Człowiek jest dziwnym stworzeniem XD
Człowiek jest dziwnym stworzeniem XD
Pokaż mimo toSięgnąłem po audiobook'a tej książki, z czystej ciekawości. Nie wiedziałem czego się spodziewać, bo nic nie wiedziałem o projektowaniu zachowań. Książka bardzo ciekawa i poszerza horyzonty. Warta przeczytania, polecam :)
Sięgnąłem po audiobook'a tej książki, z czystej ciekawości. Nie wiedziałem czego się spodziewać, bo nic nie wiedziałem o projektowaniu zachowań. Książka bardzo ciekawa i poszerza horyzonty. Warta przeczytania, polecam :)
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to👉Nawet przyjemnie się tego słucha,🎧 ale gdybym miał zawrzeć recenzję w jednym zdaniu to określił bym tę pozycję: wypisy z klasyków wywierania wpływu, ekonomii behawioralnej i kształtowania zmiany czy nowych nawyków.
Dla osób nowych w tej tematyce, które nie zetknęły się z pracami Kahnemana, Cialdiniego, Thalera czy Duhigga taki bryk w jednym tomie może być atrakcyjny, ale oryginalnych treści samego autora jest relatywnie moim zdaniem niewiele. A trochę szkoda, bo gdy zapuszcza się na nowe tereny i odwołuje do własnych doświadczeń, czy specyfiki duńskiego rynku i wdrażanych tam rozwiązań, w tych fragmentach rzecz nabiera rumieńców.
Użyteczna praktycznie jest też końcówka publikacji, gdzie autor opisuje procedury testowania i mierzenia projektowanych rozwiązań na różnych poziomach (od testów kowbojskich to eksperckich)👨🔬 oraz charakteryzuje jako case study opisywane wcześniej przypadki z podziałem na punkt startu, osiągnięte procentowo zdewaluowane wyniki oraz narzędzia, które do tego posłużyły.🧐
Jest też polski "smaczek", choć nie stawia nas jako nacji w zbyt dobrym świetle. Otóż, gdy autor opisuje swój udział i wystąpienie na konferencji branżowej 🗣️ w Warszawie, przytacza pytanie z sali dotyczące kwestii, czy przy powoływaniu się w perswazji na społeczny dowód słuszności w kampaniach można odwołać się do fałszywych lub nieistniejących danych dla osiągnięcia zmiany. Odpowiedź jest chyba oczywista. No cóż, gdy czyta się takie "kwiatki" można tylko za klasykiem westchnąć: "nasi tu byli".🙄🤦♂️
👉Nawet przyjemnie się tego słucha,🎧 ale gdybym miał zawrzeć recenzję w jednym zdaniu to określił bym tę pozycję: wypisy z klasyków wywierania wpływu, ekonomii behawioralnej i kształtowania zmiany czy nowych nawyków.
więcej Pokaż mimo toDla osób nowych w tej tematyce, które nie zetknęły się z pracami Kahnemana, Cialdiniego, Thalera czy Duhigga taki bryk w jednym tomie może być atrakcyjny, ale...