Sprzedaż w gastronomii. Jak sprzedawać więcej i z lepszym zyskiem cz. 2
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- MOJA Consulting Jan Mołoniewicz
- Data wydania:
- 2020-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2020-01-01
- Liczba stron:
- 186
- Czas czytania
- 3 godz. 6 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788393944873
- Tagi:
- gastronomia biznes
W części 2 znajdziesz:
• zasady obsługi
• relacje z gośćmi
• techniki sprzedaży
• szkolenie i motywowanie sprzedażowe personelu
• audyt przygotowania sprzedażowego lokalu
OPIS
Jeżeli chcesz, by twój lokal był dochodowym biznesem, koniecznie sięgnij po ten poradnik. Dowiesz się z niego nie tylko, jak więcej sprzedawać, ale przede wszystkim – jak więcej na sprzedaży zarabiać.
Poznasz skuteczne techniki sprzedaży sugerowanej i metody stosowane w gastronomii do zwiększania rachunku, sposoby wywierania wpływu oraz jak je wykorzystać przy obsłudze gości i sprzedaży imprez. Dowiesz się jak zaaranżować lokal, aby zachęcał do kupowania, jak opracować menu od strony oferty i prezentacji wizualnej. Nauczysz się, jak ustalać i przedstawiać ceny, by zachęcały do zakupu, jak tworzyć zyskowne promocje i motywować personel pod kątem efektywności sprzedaży.
Poradnik powstał w oparciu o wieloletnie doświadczenia zawodowe autora w międzynarodowych korporacjach gastronomicznych, w polskiej gastronomii oraz we współpracy z polskimi gastronomami. Autor jest praktykiem gastronomii, doradcą i trenerem szkoleniowym, napisał także poradniki branżowe: „Ciemna strona gastronomii” (2014) i „Menedżer gastronomii” (2017).
Poradnik polecają praktycy rynku gastronomicznego:
„Książka, która zainspiruje cię do patrzenia na restaurację jak na przedsiębiorstwo, które ma przynosić zysk. Autor jest jednym z niewielu w Polsce specjalistów z zakresu gastronomii łączących ogromną wiedzę akademicką z zakresu sprzedaży i marketingu z praktyką gastronomiczną. W poradniku wskazuje nie tylko jak sprzedawać, ale też jak zarabiać w gastronomii, a nie jest to jednoznaczne.”
Malka Kafka – założycielka sieci roślinnych restauracji Tel Aviv by Malka, laureatka nagrody „Restaurateur of the year”
„Efektywna sprzedaż to jedna z najważniejszych umiejętności w gastronomii, która potrafi zdecydować o sukcesie lub niepowodzeniu przedsięwzięcia. Dlatego zdecydowanie warto zainwestować w wiedzę zawartą w tej książce. Polecam!”
Piotr Popiński – ekspert rynku gastronomicznego, właściciel restauracji Elixir by Dom Wódki, Czerwony Wieprz i Folk Gospoda oraz The Roots Bar & More
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 4
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Sprzedaż w gastronomii. Jak sprzedawać więcej i z lepszym zyskiem cz. 2
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Ta druga część poradnika to razem z pierwszą solidna dawka pomysłów na to, jak zwiększyć sprzedaż w róznych lokalach gastronomicznych. Bardzo przydatna lektura
Ta druga część poradnika to razem z pierwszą solidna dawka pomysłów na to, jak zwiększyć sprzedaż w róznych lokalach gastronomicznych. Bardzo przydatna lektura
Pokaż mimo toKsiążka pełna świetnych rad. Dużo o psychologi postępowania z gościem restauracji. Warto przeczytać gdy ma się coś wspólnego z pracą w restauracji itp.
Książka pełna świetnych rad. Dużo o psychologi postępowania z gościem restauracji. Warto przeczytać gdy ma się coś wspólnego z pracą w restauracji itp.
Pokaż mimo to