Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- Inspired: How to Create Tech Products Customers Love
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2021-06-29
- Data 1. wyd. pol.:
- 2021-06-29
- Liczba stron:
- 304
- Czas czytania
- 5 godz. 4 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788328374171
- Tłumacz:
- Zbigniew Waśko
- Tagi:
- IT firma produkty cyfrowe produkt technologiczny technologia
Historia zna przykłady produktów, które odniosły niewiarygodny sukces i do dziś są zwane kultowymi. Można też wskazać projekty, które, zdawałoby się, były skazane na zwycięstwo, a jednak zaliczyły spektakularną porażkę. Co decyduje o losie nowego produktu? Jak stworzyć coś wybitnego, co przyniesie firmie pozycję rynkowego lidera? Początki wydają się oczywiste: trzeba odkryć coś, co jest wartościowe, użyteczne i wykonalne. Bez tego nie można oczekiwać powodzenia. Nawet jednak najlepsze pomysły mogą się okazać klapą przy niewłaściwym zarządzaniu nowym projektem. Za każdym świetnym produktem stoi ktoś, kto godzi sprzeczne interesy i wykonuje tytaniczną pracę.
Ta książka jest przeznaczona dla menedżerów produktów technologicznych. Pozwala na zdobycie, ugruntowanie i usystematyzowanie wiedzy o problemach i wyzwaniach specyficznych dla tworzenia rozwiązań opartych na technologii. Znalazło się w niej mnóstwo wskazówek pozwalających na budowanie wysoce elastycznych i wydajnych zespołów i wypracowanie efektywnej kultury organizacji. Nie zabrakło praktycznych porad z dziedziny zarządzania produktem, popartych dziesiątkami przykładów z działalności liderów branży. Dogłębnie wyjaśniono techniki i zasady różnych aspektów testowania nowych produktów. Dzięki tej przystępnej, angażującej czytelnika publikacji stworzenie produktu wzbudzającego zachwyt użytkowników okaże się o wiele łatwiejsze.
Najważniejsze zagadnienia:
wybór właściwego rozwiązania produktowego
cechy udanych produktów, które mają szansę na sukces
błędy projektowe i przyczyny porażek
pogodzenie sprzecznych wymagań wszystkich zainteresowanych nowym produktem
metodyka Agile w środowisku produktu komercyjnego
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 48
- 24
- 7
- 6
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Dla mnie książka wybitna. Jako praktyk z 15 letnim doświadczeniem czytałem tę książkę z wypiekami na policzka. Skondensowana wiedzą we wszystkich kluczowych elementach. To jest jak checklista, przepis jak tworzyć doskonale produkty oraz jak tworzyć organizacje...
Bardzo polecam wszystkim nawet jeśli macie przeczytać pierwszych kilka rozdziałów to warto.
Dla mnie książka wybitna. Jako praktyk z 15 letnim doświadczeniem czytałem tę książkę z wypiekami na policzka. Skondensowana wiedzą we wszystkich kluczowych elementach. To jest jak checklista, przepis jak tworzyć doskonale produkty oraz jak tworzyć organizacje...
Pokaż mimo toBardzo polecam wszystkim nawet jeśli macie przeczytać pierwszych kilka rozdziałów to warto.
Nie będę oszukiwał, że nie kieruję się oceną książki przy wyborze kolejnej lektury. Zainspirowanych polecił mi znajomy i po rzuceniu okiem na 6* miałem mieszane uczucia. Na szczęście ciekawość wzięła górę i jestem zachwycony.
Może tak jak napisali moi poprzednicy – to książka skierowana do specyficznej grupy ludzi, których interesuje „produkt”. Za to jeśli jesteś odbiorcą docelowym to znajdziesz biblię zarządzania produktem. Fajnie skompresowana, bez zbytniego lania wody i korporacyjnego stylu.
Nie będę oszukiwał, że nie kieruję się oceną książki przy wyborze kolejnej lektury. Zainspirowanych polecił mi znajomy i po rzuceniu okiem na 6* miałem mieszane uczucia. Na szczęście ciekawość wzięła górę i jestem zachwycony.
więcej Pokaż mimo toMoże tak jak napisali moi poprzednicy – to książka skierowana do specyficznej grupy ludzi, których interesuje „produkt”. Za to jeśli jesteś odbiorcą...
Z tą książką jest jak z produktem - podstawowym pytaniem które powinieneś/powinnaś sobie zadać sięgając po "Zainspirowani", powinno być pytanie o to czy jesteś w grupie docelowej.
Dla kogo jest to książka? Dla osób pracujących jako Product Manager/Owner. Co warte zaznaczenia, dedykowana jest tym mniej doświadczonym, albo w ogóle całkowicie początkującym. Dla tych osób będzie ona doskonałym wyborem, bo pomaga w zrozumieniu i prawidłowym wykonywaniu tej roli.
Dla kogo może być to interesująca pozycja? Dla osób które z różnych przyczyn chcą dowiedzieć się więcej o tym jak działa zespół produktowy i na czym polega kultura produktowa - founderów, rekruterów, team leaderów itp.
Dla kogo nie jest ona przeznaczona? Dla wszystkich pozostałych. Tą książkę należy traktować jak podręcznik. Osoba, która nie jest zainteresowana zgłębieniem tematu, będzie męczyć się przy czytaniu i nie wyniesie z tej książki nic dla siebie.
Dla mnie był to kawał dobrej wiedzy, który pomógł mi w uporządkowaniu tego, czego jeszcze nie rozumiałem. Stąd ocena 8/10. Brakuje jedynie konkretnych przykładów które pomogłyby zrozumieć przedstawiane koncepcje.
Książkę lekko się czyta, forma krótkich rozdziałów doskonale się sprawdza.
Z tą książką jest jak z produktem - podstawowym pytaniem które powinieneś/powinnaś sobie zadać sięgając po "Zainspirowani", powinno być pytanie o to czy jesteś w grupie docelowej.
więcej Pokaż mimo toDla kogo jest to książka? Dla osób pracujących jako Product Manager/Owner. Co warte zaznaczenia, dedykowana jest tym mniej doświadczonym, albo w ogóle całkowicie początkującym. Dla tych osób...
Początek fajny, potem powtorzenie wszystkich pozostalych ksiazek na rynku. Najbardziej usmialem sie przy fragmencie, gdy Marty dziwi sie ze jacys dziennikarze oskarzaja wielkie korporacje o wykorzystywanie danych do niecnych celów. Poziom obłudy tego stwierdzenia jest ogromny. Bo albo Marty jest niedoinformowany, albo książka to zbiór ogólników dla frajerów co kupią książkę.
Początek fajny, potem powtorzenie wszystkich pozostalych ksiazek na rynku. Najbardziej usmialem sie przy fragmencie, gdy Marty dziwi sie ze jacys dziennikarze oskarzaja wielkie korporacje o wykorzystywanie danych do niecnych celów. Poziom obłudy tego stwierdzenia jest ogromny. Bo albo Marty jest niedoinformowany, albo książka to zbiór ogólników dla frajerów co kupią książkę.
Pokaż mimo toMoim zdaniem jest tu bardzo fajnie przedstawiona rola product managera i cała otoczka związana z pracą na tym stanowisku.. Sporo praktycznego spojrzenia - zarówno historii, metod, jak i opinii z perspektywy bardzo doświadczonej w temacie osoby. Warte przeczytania dla każdego kto chce stać się product managerem, jako jedna z pierwszych pozycji do przeczytania, ale także dla bardziej doświadczonych osób, gdyż na pewno znajdą w niej świeże spojrzenie i ustrukturyzowanie podejście produktowe. Warta też przeczytania przez każdego członka zespołu produktowego, nie tylko product managera.
P.S. Pisząc tu opinię są tu 3 oceny, a książka zasłużyła się sobie na 5,6/10. Nie do końca rozumiem tak niską ocenę, gdzie na amazon jest to 4,6/5 i 2300 ocen.
Moim zdaniem jest tu bardzo fajnie przedstawiona rola product managera i cała otoczka związana z pracą na tym stanowisku.. Sporo praktycznego spojrzenia - zarówno historii, metod, jak i opinii z perspektywy bardzo doświadczonej w temacie osoby. Warte przeczytania dla każdego kto chce stać się product managerem, jako jedna z pierwszych pozycji do przeczytania, ale także dla...
więcej Pokaż mimo toW sumie nic dla mnie ciekawego
W sumie nic dla mnie ciekawego
Pokaż mimo to