rozwińzwiń

Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne

Okładka książki Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne Marty Cagan
Okładka książki Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne
Marty Cagan Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
304 str. 5 godz. 4 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Inspired: How to Create Tech Products Customers Love
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2021-06-29
Data 1. wyd. pol.:
2021-06-29
Liczba stron:
304
Czas czytania
5 godz. 4 min.
Język:
polski
ISBN:
9788328374171
Tłumacz:
Zbigniew Waśko
Tagi:
IT firma produkty cyfrowe produkt technologiczny technologia
Średnia ocen

6,9 6,9 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Zrozumieć marketing Artur Jabłoński, Marek Piasek
Ocena 6,4
Zrozumieć mark... Artur Jabłoński, Ma...
Okładka książki Grosz do grosza. Jak wydawać mądrze i unikać pułapek finansowych Dan Ariely, Jeff Kreisler
Ocena 6,9
Grosz do grosz... Dan Ariely, Jeff Kr...
Okładka książki Poradnik design thinking, czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie Piotr Grocholiński, Beata Michalska-Dominiak
Ocena 7,0
Poradnik desig... Piotr Grocholiński,...

Oceny

Średnia ocen
6,9 / 10
21 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
120
39

Na półkach:

Dla mnie książka wybitna. Jako praktyk z 15 letnim doświadczeniem czytałem tę książkę z wypiekami na policzka. Skondensowana wiedzą we wszystkich kluczowych elementach. To jest jak checklista, przepis jak tworzyć doskonale produkty oraz jak tworzyć organizacje...
Bardzo polecam wszystkim nawet jeśli macie przeczytać pierwszych kilka rozdziałów to warto.

Dla mnie książka wybitna. Jako praktyk z 15 letnim doświadczeniem czytałem tę książkę z wypiekami na policzka. Skondensowana wiedzą we wszystkich kluczowych elementach. To jest jak checklista, przepis jak tworzyć doskonale produkty oraz jak tworzyć organizacje...
Bardzo polecam wszystkim nawet jeśli macie przeczytać pierwszych kilka rozdziałów to warto.

Pokaż mimo to

avatar
317
133

Na półkach: ,

Nie będę oszukiwał, że nie kieruję się oceną książki przy wyborze kolejnej lektury. Zainspirowanych polecił mi znajomy i po rzuceniu okiem na 6* miałem mieszane uczucia. Na szczęście ciekawość wzięła górę i jestem zachwycony.
Może tak jak napisali moi poprzednicy – to książka skierowana do specyficznej grupy ludzi, których interesuje „produkt”. Za to jeśli jesteś odbiorcą docelowym to znajdziesz biblię zarządzania produktem. Fajnie skompresowana, bez zbytniego lania wody i korporacyjnego stylu.

Nie będę oszukiwał, że nie kieruję się oceną książki przy wyborze kolejnej lektury. Zainspirowanych polecił mi znajomy i po rzuceniu okiem na 6* miałem mieszane uczucia. Na szczęście ciekawość wzięła górę i jestem zachwycony.
Może tak jak napisali moi poprzednicy – to książka skierowana do specyficznej grupy ludzi, których interesuje „produkt”. Za to jeśli jesteś odbiorcą...

więcej Pokaż mimo to

avatar
61
50

Na półkach: ,

Z tą książką jest jak z produktem - podstawowym pytaniem które powinieneś/powinnaś sobie zadać sięgając po "Zainspirowani", powinno być pytanie o to czy jesteś w grupie docelowej.

Dla kogo jest to książka? Dla osób pracujących jako Product Manager/Owner. Co warte zaznaczenia, dedykowana jest tym mniej doświadczonym, albo w ogóle całkowicie początkującym. Dla tych osób będzie ona doskonałym wyborem, bo pomaga w zrozumieniu i prawidłowym wykonywaniu tej roli.

Dla kogo może być to interesująca pozycja? Dla osób które z różnych przyczyn chcą dowiedzieć się więcej o tym jak działa zespół produktowy i na czym polega kultura produktowa - founderów, rekruterów, team leaderów itp.

Dla kogo nie jest ona przeznaczona? Dla wszystkich pozostałych. Tą książkę należy traktować jak podręcznik. Osoba, która nie jest zainteresowana zgłębieniem tematu, będzie męczyć się przy czytaniu i nie wyniesie z tej książki nic dla siebie.

Dla mnie był to kawał dobrej wiedzy, który pomógł mi w uporządkowaniu tego, czego jeszcze nie rozumiałem. Stąd ocena 8/10. Brakuje jedynie konkretnych przykładów które pomogłyby zrozumieć przedstawiane koncepcje.

Książkę lekko się czyta, forma krótkich rozdziałów doskonale się sprawdza.

Z tą książką jest jak z produktem - podstawowym pytaniem które powinieneś/powinnaś sobie zadać sięgając po "Zainspirowani", powinno być pytanie o to czy jesteś w grupie docelowej.

Dla kogo jest to książka? Dla osób pracujących jako Product Manager/Owner. Co warte zaznaczenia, dedykowana jest tym mniej doświadczonym, albo w ogóle całkowicie początkującym. Dla tych osób...

więcej Pokaż mimo to

avatar
271
96

Na półkach:

Początek fajny, potem powtorzenie wszystkich pozostalych ksiazek na rynku. Najbardziej usmialem sie przy fragmencie, gdy Marty dziwi sie ze jacys dziennikarze oskarzaja wielkie korporacje o wykorzystywanie danych do niecnych celów. Poziom obłudy tego stwierdzenia jest ogromny. Bo albo Marty jest niedoinformowany, albo książka to zbiór ogólników dla frajerów co kupią książkę.

Początek fajny, potem powtorzenie wszystkich pozostalych ksiazek na rynku. Najbardziej usmialem sie przy fragmencie, gdy Marty dziwi sie ze jacys dziennikarze oskarzaja wielkie korporacje o wykorzystywanie danych do niecnych celów. Poziom obłudy tego stwierdzenia jest ogromny. Bo albo Marty jest niedoinformowany, albo książka to zbiór ogólników dla frajerów co kupią książkę.

Pokaż mimo to

avatar
9
2

Na półkach: ,

Moim zdaniem jest tu bardzo fajnie przedstawiona rola product managera i cała otoczka związana z pracą na tym stanowisku.. Sporo praktycznego spojrzenia - zarówno historii, metod, jak i opinii z perspektywy bardzo doświadczonej w temacie osoby. Warte przeczytania dla każdego kto chce stać się product managerem, jako jedna z pierwszych pozycji do przeczytania, ale także dla bardziej doświadczonych osób, gdyż na pewno znajdą w niej świeże spojrzenie i ustrukturyzowanie podejście produktowe. Warta też przeczytania przez każdego członka zespołu produktowego, nie tylko product managera.

P.S. Pisząc tu opinię są tu 3 oceny, a książka zasłużyła się sobie na 5,6/10. Nie do końca rozumiem tak niską ocenę, gdzie na amazon jest to 4,6/5 i 2300 ocen.

Moim zdaniem jest tu bardzo fajnie przedstawiona rola product managera i cała otoczka związana z pracą na tym stanowisku.. Sporo praktycznego spojrzenia - zarówno historii, metod, jak i opinii z perspektywy bardzo doświadczonej w temacie osoby. Warte przeczytania dla każdego kto chce stać się product managerem, jako jedna z pierwszych pozycji do przeczytania, ale także dla...

więcej Pokaż mimo to

avatar
57
18

Na półkach: ,

W sumie nic dla mnie ciekawego

W sumie nic dla mnie ciekawego

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    48
  • Przeczytane
    24
  • Teraz czytam
    7
  • Posiadam
    6
  • Zarządzanie
    2
  • 2023
    1
  • Biznesowe
    1
  • 2022
    1
  • Rozwój
    1
  • Leadership, PM and self development
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne


Podobne książki

Przeczytaj także